فیلمبرداری فیلم Horizon Part 3 آغاز شد

«کوین کاستنر» با انتشار تصاویری از پشت صحنه، آغاز فیلمبرداری فیلم Horizon Part 3 را تایید کرد. هنوز تاریخ اکران قسمت سوم و چهارم Horizon مشخص نشده است.

کوین کاستنر ، بازیگر و کارگردان سرشناس هالیوود، با انتشار تصاویری از پشت صحنه، رسماً آغاز فیلمبرداری فیلم هورایزن قسمت سوم را تایید کرد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که تنها یک هفته تا اکران قسمت اول این مجموعه در سینماها باقی مانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Horizon Part 3 آغاز شد

«کاستنر» در اینستاگرام خود عکسی را به اشتراک گذاشت که او را در حال کارگردانی گروهی از بازیگران بومی در صحنه فیلمبرداری سومین فیلم نشان می‌دهد. او در توضیح این عکس نوشت:

Horizon: An American Saga — Chapter 3 اکنون در حال فیلمبرداری است. فقط یک هفته تا اکران قسمت اول باقی مانده است. بیایید ببینید چه چیزی برای شما تدارک دیده‌ایم.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، فیلمبرداری قسمت سوم Horizon در تابستان 2024 آغاز شده است. «کاستنر» پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد این مجموعه را در قالب چهار فیلم به سینماها عرضه کند.

فیلم Horizon Part 3

«کاستنر» در ابتدا می‌خواست هر چهار فیلم را پشت سر هم فیلمبرداری کند؛ اما برادران وارنر پس از شروع فیلمبرداری قسمت اول، چراغ سبز ساخت قسمت دوم را روشن کرد. فیلمبرداری قسمت دوم در بهار 2023 آغاز شد؛ اما به دلیل اعتصابات SAG-AFTRA و WGA در آن سال و همچنین نیاز به بودجه بیشتر، تأخیر خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Horizon Part 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *