چرا پخش سریال بدل متوقف شد

پخش سریال بدل که از اواخر اردیبهشت ماه از شبکه سه آغاز شده بود، پس از وقفه‌ای کوتاه به دلیل شهادت «آیت‌الله رئیسی» و همراهانش با تاخیر مواجه شد.

سریال طنز بدل که از اواخر اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما روی آنتن رفته بود، پس از وقفه‌ای کوتاه به دلیل شهادت «آیت‌الله رئیسی»، رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، بار دیگر با تاخیر مواجه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


چرا پخش سریال بدل متوقف شد

«علیرضا مسعودی»، کارگردان مجموعه تلویزیونی بدل پیش از آغاز پخش مجدد سریال از شنبه خبر داده بود. با توجه به ماهیت طنز سریال، پخش آن در ایام سوگواری شهدای خدمت و همچنین در ماه‌های محرم و صفر مناسب به نظر نمی‌رسد. ساعت پخش سریال با مسابقات فوتبال یورو 2024 در شبکه سه سیما نیز تداخل داشت؛ اما به نظر می‌رسد این‌ها تنها دلایل تاخیر در پخش «بدل» نباشند.

برخی منابع خبری از محتوای نامناسب برخی قسمت‌های این سریال برای پخش در ماه‌های محرم و صفر خبر داده‌اند. همچنین گفته می‌شود که برخی از بازیگران این سریال در پروژه‌های دیگری مشغول به کار هستند و این موضوع نیز بر زمان پخش بدل تاثیر گذاشته است.

با وجود تمام این ابهامات، هنوز تاریخ دقیقی برای پخش مجدد بدل اعلام نشده و سیمافیلم تنها به این موضوع اشاره کرده که پخش این سریال به زمانی مناسب در ماه‌های آینده موکول شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بدل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *