بهترین سریال های عاشقانه ایرانی تمام دوران + [1402 و پخش خانگی]

سریال‌های ایرانی پخش خانگی و تلویزیون هنوز طرفداران مخصوص خود را دارند. فهرستی از بهترین سریال های عاشقانه ایرانی 1402 و تمام دوران برای شما تهیه شده است.

در سال‌های اخیر فیلم‌ها و سریال‌های عاشقانه ایرانی بسیار جذابی تولید شده‌ که بعضی از آن‌ها جوایز متعددی هم کسب کرده‌اند. سریال‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که مخاطب را کنجکاو کنند در قسمت بعدی قرار است چه اتفاقی بیفتد.

از جمله معروف‌ترین سریال های عاشقانه ایرانی نمایش خانگی می‌توان به شهرزاد و خاتون اشاره کرد. اما سریال‌های دیگر در سال‌های نزدیک تر 1401 و 1402 نیز ساخته شده‌اند که در دسته بهترین و جدیدترین سریال های عاشقانه ایرانی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های عاشقانه ایرانی تاریخ سینما + [1402 و تمام دوران]

بهترین سریال‌های ایرانی تمام دوران + [1402 و پخش خانگی]

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

ژانر عاشقانه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهاست که مخاطبان بسیاری دارد. یک سریال خارجی عاشقانه و یا ایرانی به دلیل جذابیت موضوع، بسیار سریع‌تر و ساده‌تر توجه مخاطب را به خود جلب کرده و او را به دیدن ادامه داستان ترغیب می‌کنند. در این مقاله سعی بر معرفی بهترین سریال های ایرانی عاشقانه داشتیم.

بهترین فیلم های ایرانی تاریخ سینما + [1402 و تمام دوران]

جدیدترین و بهترین رئالیتی شوهای ایرانی + [1402 و تمام دوران]

 

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی 1402

سریال عقرب عاشق ۱۴۰۲

بهترین سریال‌های عاشقانه ایرانی 1402
بهترین سریال‌های عاشقانه ایرانی 1402

عقرب عاشق مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و تخیلی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی رضا محقق است. پخش این سریال از دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم نماوا آغاز شد.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، آتنه فقیه‌نصیری، حسین پاکدل، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی و مهران رنجبر از جمله بازیگران این مجموعه هستند. عقرب عاشق سومین سریال نمایش خانگی ساخت حسین سهیلی‌زاده می‌باشد.

خلاصه داستان: بهداد می‌میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. او اما مدتی بعد در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب …

سریال آمستردام ۱۴۰۲

بهترین سریال‌های عاشقانه ایرانی 1402
بهترین سریال‌های عاشقانه ایرانی 1402

«آمستردام» عنوان سریال جدید شبکه نمایش‌خانگی است که نامش یادآور سریال «آمستردام جدید – New amsterdam» از محصولات شبکه ان. بی. سی است، ولی به لحاظ مضمونی این دو سریال هیچ ربطی به یگدیگر ندارند. تازه‌ترین اثر مسعود قراگوزلو در ژانر اجتماعی تولید شده است.

خلاصه داستان: داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه شده و سرنوشت، مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند..

سریال رهایم کن ۱۴۰۲

جدیدترین سریال های عاشقانه ایرانی
جدیدترین سریال های عاشقانه ایرانی

رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام عاشقانه تاریخی به کارگردانی زاهد نوری و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند. پخش این مجموعه از ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در فیلیمو آغاز شد و در ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ به پایان رسید.

رهایم کن مثلث عشقی است که داستان آن در دهه ۱۳۵۰ ایران پهلوی جریان دارد. این مجموعه به دو برادر از خانواده‌ای سرشناس در سیاه‌رود می‌پردازد. حاتم، پسر ارشد خانواده، عاشق پرستار بچه‌اش، مارال می‌شود. درحالی‌که ابهاماتی در رابطه با سرنوشت همسر سابق حاتم در میان اهالی سیاه‌رود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش یونس در خطر است. حاتم در حین کمک به مارال متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده‌ است.

محبوب ترین سریال های عاشقانه ایرانی

سریال بی گناه ۱۴۰۱

محبوب ترین سریال های عاشقانه ایرانی
محبوب ترین سریال های عاشقانه ایرانی

بی‌گناه مجموعه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی و درام، به کارگردانی مهران احمدی، تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور، به سرپرستی محسن کیایی است. داستان آن درباره فردی به نام بهمن مردانی است که پس از چند سال، برای کشف رازی که موجب فرار او از کشور شده بود، به ایران بازمی‌گردد.

گروه بازیگران فیلم شامل محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، رؤیا تیموریان، آتیلا پسیانی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی و هدیه بازوند می‌شود. پخش بی‌گناه از ۶ شهریور ۱۴۰۱ در فیلیمو آغاز شد.

سریال نوبت لیلی ۱۴۰۰

محبوب ترین سریال های عاشقانه ایرانی
محبوب ترین سریال های عاشقانه ایرانی

نوبت لیلی یک مجموعه نمایش خانگی به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی محصول سال ۱۴۰۰ ایران است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. این اولین سریال به کارگردانی این کارگردان است و به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

خلاصه داستان: لیلی از طریق کتابی مرموز درمی‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد اما خواهرانش …

سریال خاتون ۱۴۰۰

سریال های عاشقانه ایرانی نمایش خانگی
سریال های عاشقانه ایرانی نمایش خانگی

خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان است. داستان این سریال در زمان اشغال ایران در جنگ جهانی دوم جریان دارد و در آن نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، مهران مدیری، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی و شبنم مقدمی ایفای نقش کرده‌اند.

این مجموعه از ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش شد. ادامه فصل اول این مجموعه از ۶ دی ۱۴۰۰ شروع به پخش شد. آهنگساز این مجموعه کیهان کلهر است. داستان زنی که با مردی که جزو نیروهای نظامی ایران است ازدواج می‌کند اما به دلیل جنگ روسیه این مرد مجبور می‌شود یک شغل روسی را انتخاب کند و زنش که جرم کرده است را بگیرد.

سریال می‌خواهم زنده بمانم ۱۳۹۹

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

می‌خواهم زنده بمانم یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول سال ۱۴۰۰–۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط فیلیمو منتشر شد. قسمت یکم این سریال ۴ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد و فصل دوم این سریال قرار بود ساخته شده و بهار ۱۴۰۱ پخش شود، اما لغو شد.

داستان سریال در سال ۱۳۶۸ خورشیدی، کمی پس از پایان جنگ عراق و ایران و قبل از ادغام کمیته، شهربانی و ژاندارمری در نیروی انتظامی، رخ می‌دهد. هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش نادر (پدرام شریفی) ساعاتی را با یکدیگر در خیابان وقت می گذرانند.

سپس هما به همراه خانواده حقی آماده می‌شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده (بابک کریمی) او را غافلگیر کنند. اما آن شب پس از گذشت دقایقی از رسیدن پدر، مامورین انتظامی وارد خانه آن‌ها می‌شوند و مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود.

سریال ملکه گدایان ۱۳۹۹

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

ملکه گدایان مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد، محصول سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، رؤیا نونهالی و فرزاد فرزین بازیگران این سریال هستند.

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یاد ماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته‌است.

سریال هم گناه ۱۳۹۸

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

هم‌گناه یک مجموعه فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شد. هم‌گناه نخستین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است. پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و… از جمله بازیگران سریال هستند.

داستان سریال راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند. خانواده صبوری متشکل از سه برادر (مسعود رایگان)، (پرویز پرستویی)، (مهدی پاکدل)، و یک خواهر (رویا تیموریان) است. خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می‌کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند،

فقط پسر دوم، فریبرز (پرویز پرستویی) است که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تأثیر از خانواده خود نوشته‌ است. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می‌رود. خانواده صبوری همچنان در آرامش در خانه‌ای قدیمی با هم زندگی می‌کنند، اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییرات می‌کند.

سریال دل ۱۳۹۸

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

دل یک مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، محصول سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است. یک ملودرام اجتماعی، عاشقانه است.

در خلاصه داستان آن آمده‌: آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات)، پس از فراز و نشیب فراوان خانواده‌های خود به روز عروسی می‌رسند اما با پیدا شدن رقیب قدیمی آرش، مهران معشوقه و عاشق سابق رستا درشب عروسی، اتفاقاتی پی دَر پی پدید می‌آید و عروس ربوده می‌شود.

سریال مانکن ۱۳۹۸

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

مانکن یک مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکهٔ نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده است.

خلاصه داستان آن آمده: همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقهٔ کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند.

سریال ممنوعه ۱۳۹۷

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

ممنوعه مجموعه تلویزیونی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی، محصول سال ۱۳۹۷ است. تصویربرداری این مجموعه اجتماعی به سرمایه‌گذاری صادق یاری در زمستان ۱۳۹۶ در تهران آغاز شد و قسمت‌هایی از آن هم در سال ۱۳۹۷ در شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفته‌است.

این مجموعه تلویزیونی داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می‌کند. از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی! میلاد کی‌مرام، نیکی کریمی، هادی حجازی‌فر، امیرحسین آرمان، لیلا زارع و … از بازیگران این سریال هستند.

سریال عاشقانه ۱۳۹۵

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

عاشقانه، یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و هومن کبیری است که در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد. داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلات‌شان است که هر شخصیت قصه و گذشته مخصوص به خودش را دارد.

زنی به نام گیسو برازنده (مهناز افشار) وارد زندگی چند زوج جوان می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود و در ادامه گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی میان دو زوج جوان به نام‌های سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) ایجاد می‌کند. سریال گیسو در ادامه سریال عاشقانه ساخته شده است.

سریال شهرزاد ۱۳۹۴

سریال های عاشقانه ایرانی نمایش خانگی
سریال های عاشقانه ایرانی نمایش خانگی

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار عاشق هم هستند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند. داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق اتفاق می‌افتد. پدران این دو از افراد گوش‌به‌فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ‌آقا (علی نصیریان) هستند. تحولات ۲۸ مرداد، فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبهٔ دار می‌کشد اما بزرگ‌آقا او را نجات می‌دهد.

پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت‌زدگی‌اش کم شده، تصمیم می‌گیرند مراسم عروسی بگیرند. همه خوشحال‌اند به‌جز پدر شهرزاد (محمود پاک‌نیت) که میلی به این ازدواج ندارد. از طرف دیگر داماد بزرگ آقا، بعد از دیدن شهرزاد یک دل نه صد دل عاشق او شده‌است. داستانی هیجان انگیز از یک مثلت (حتی مربع) عشقی!

سریال های عاشقانه ایرانی تلویزیون

سریال دلنوازان

سریال های عاشقانه ایرانی تلویزیون
سریال های عاشقانه ایرانی تلویزیون

دلنوازان یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در سال ۱۳۸۸ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور از شبکهٔ سه سیما پخش شده است. شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی پور، فریده صابری، سحر قریشی، سمانه پاکدل، مهدی ماهانی و … از بازیگران سریال هستند.

رعنا که دو فرزند به نام‌های بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل پس از جدا شدن از اتابک و ازدواج با جهان ملکپور، دخترش ستایش ربوده می‌شود. او با گذشت سال‌ها همچنان در فراق دخترش غمگین است.

او بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و آخرین کسی که ادعای ستایش را کرد یلدا بود که او نیز از آزمایش موفقیتی به در نبرد. رعنا برای همسر پسر خود، بهزاد، دختر عمه‌اش، مهتاب، را در نظر گرفته‌است. اما پس از مدتی بهزاد مهتاب را فراموش کرده و با یلدا ازدواج می‌کند.

سریال ترانه مادری

سریال های عاشقانه ایرانی تلویزیون
سریال های عاشقانه ایرانی تلویزیون

ترانه مادری نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و نویسندگی مسعود بهبهانی نیا است که در تابستان ۱۳۸۷ از شبکه سه سیما پخش شده است. هما روستا، دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، سیاوش خیرابی و … از بازیگران سریال هستند.

داستان در مورد دو برادر یتیم به نام‌های بهرام و پویا است. که یک برادر (فرخ، دایی برادرها) و خواهر (فرخنده، خاله برادرها) آن‌ها را به پیشنهاد مادرشان به فرزندی می‌پذیرند. پس از آن، اتفاقی بین شوهر فرخنده، برادر او و فرخ پیش می‌آید که موجب دوری خانواده‌ها از هم می‌شود.

با گذشت ۱۵ سال از این ماجرا، مادربزرگ خانواده سعی در نزدیک کردن آن‌ها به هم دارد و سعی می‌کند با کمک کردن به پویا و بهرام تا هر دو در یک دانشگاه قبول شوند، زمینه این نزدیکی را فراهم کند. این وسط، خانه‌ای که مادربزرگ برای ایجاد کانون اصلی این اتفاق‌ها در نظر گرفته، همان خانه‌ای است که به عنوان سهم دو برادر یتیم بوده و فرخ می‌خواهد با فروش آن، صاحب پول کلانی شود.

سریال دلدادگان

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

دلدادگان یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. آرش مجیدی، حمید گودرزی، لیندا کیانی، سمیرا حسن‌پور، مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، مهرانه مهین‌ترابی، شاهرخ استخری و … از بازیگران سریال هستند.

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه زندی (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک پورسلیم (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند.

در همین زمان جوان دیگری به نام نادر سلیمانپور (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی فروشی است، اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است، وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد.

سریال پنجمین خورشید

بهترین سریال های عاشقانه ایرانی
بهترین سریال های عاشقانه ایرانی

پنجمین خورشید مجموعه‌ای تلویزیونی است. این مجموعه در ماه رمضان سال ۱۳۸۸ از شبکه سه بعد از افطار به میانگین زمان هر قسمت ۳۵ دقیقه در ۱۶ قسمت ساخته و پخش ‌شد. این مجموعه به کارگردانی علیرضا افخمی و نویسندگی علیرضا افخمی و سجاد ابوالحسنی ساخته شده‌ است.

داستان یک شاگرد مکانیک، محسن (حمید گودرزی) و رفیق صمیمی او همایون (شهرام قائدی) است که در سال ۱۳۶۴ و در وضعیت بد اقتصادی زندگی می‌کنند. آنها بر اثر حادثه‌ای کتیبه‌ای پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد و محسن همراه عتیقه ۲۴ سال در زمان سفر می‌کند و در سال ۱۳۸۸ در تهران امروز خود را می‌یابد.

محسن که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجه می‌شود دلبسته دختری به نام هما (شبنم قلی خانی) می‌شود و اتفاقات دیگری برای او می‌افتد که مجبور به بازگشت به سال ۶۴ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ایرانی عاشقانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *