هیروکی سانادا به فیلم Ghost of Tsushima خواهد پیوست

«هیرویوکی سانادا»، ستاره‌ی سریال شوگان، در حال مذاکره برای بازی در فیلم Ghost of Tsushima اثر اقتباسی از بازی محبوب سامورایی محور پلی‌استیشن است.

هنوز مشخص نیست که «هیرویوکی سانادا» چه نقشی را در این فیلم ایفا خواهد کرد؛ اما برخی از طرفداران معتقدند که او برای نقش «لرد شیمورا»، عموی «جین ساکای»، شخصیت اصلی بازی، مناسب است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هیروکی سانادا به فیلم Ghost of Tsushima خواهد پیوست

انتخاب «هیرویوکی سانادا» برای بازی در فیلم اقتباسی Ghost of Tsushima از پلی‌استیشن، انتخابی هوشمندانه و منطقی به نظر می‌رسد. سابقه‌ی همکاری او با کارگردان فیلم، «چاد استاهلسکی» و تجربیات او در نقش‌های مشابه، او را به گزینه‌ای ایده‌آل برای این پروژه تبدیل می‌کند.

«سانادا» در سال 2023 در فیلم John Wick 4 به کارگردانی «استاهلسکی» ایفای نقش کرد و این دو پیش از این نیز تجربه‌ی همکاری با یکدیگر را داشته‌اند. با توجه به تجربه‌ی مثبت همکاری قبلی، «استاهلسکی» تمایل دارد تا بار دیگر از «سانادا» در Ghost of Tsushima استفاده کند.

فیلم Ghost of Tsushima

«سانادا» سابقه‌ی بازی در نقش‌های مشابه با شخصیت‌های Ghost of Tsushima را دارد. به عنوان مثال، او در سریال شوگان شبکه FX نقش «لرد یوشیی توراناگا» را ایفا کرد که شخصیتی با نفوذ و قدرتمند بود. این تجربیات، «سانادا» را برای ایفای نقش در Ghost of Tsushima که داستانی حماسی و تاریخی دارد، آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Ghost of Tsushima چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *