ال فانینگ در فیلم جدید Predator حضور خواهد داشت

ال فانینگ نامزد دریافت جایزه امی، در حال مذاکره برای بازی فیلم جدید Predator محصول کمپانی فاکس قرن 21ام است. این فیلم یک اثر مستقل به کارگردانی «دن تراختنبرگ» خواهد بود که دنیای Predator را گسترش می‌دهد.

«دن تراختنبرگ» قرار است این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش به همراه «پاتریک ایسون» نوشته، کارگردانی کند. فیلم Badlands پس از موفقیت فیلم قبلی «تراختنبرگ» یعنی Prey، یعنی پیش درآمدی برای مجموعه Predator که با نقدهای مثبت روبرو شد و با انتشار در سرویس Hulu رکوردشکنی کرد، شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ال فانینگ در فیلم جدید Predator منتشر شد

فیلم Prey محصول 2022 برای دریافت پنج جایزه امی نامزد شد و موفق به کسب یک جایزه برای تدوین صدا گردید. ساخت فیلم Prey 2 نیز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و احتمالاً «امبر میدتاندر»، بازیگر نقش اصلی، در این فیلم بازخواهد گشت. فیلم Badlands در ماه فوریه معرفی شد و انتظار می‌رود تولید آن در اواخر سال جاری آغاز شود. جزئیات داستان محرمانه باقی مانده است.

«فانینگ» به تازگی پس از سه فصل بازی و تهیه‌کنندگی اجرایی در سریال The Great محصول Hulu، از این پروژه جدا شد. او در این سریال نقش «کاترین کبیر»، ملکه‌ی روسیه را بازی می‌کرد و اولین نامزدی امی خود (برای بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال کمدی) را به دست آورد.

در طول حرفه‌ی 20 ساله‌ی «فانینگ»، رزومه‌ی او از بازی در نقش شاهزاده خانم دیزنی، «آئورا»، در فیلم‌های مالفیسنت تا بازی در درام‌های واقعی مانند The Girl from Plainville و کمدی خانوادگی We Bought a Zoo و همچنین فیلم‌های هنری مانند The Neon Demon ساخته‌ی «نیکولاس ویندینگ رفن»، زنان قرن بیستم ساخته‌ی «مایک میلز»، ساخته‌ی «سوفیا کاپولا» گسترده است؛ اما یکی از اولین نقش‌های مهم او، بازی در فیلم علمی-تخیلی Super 8 ساخته‌ی «جی.جی. آبرامز» در سال 2011 بود.

فیلم جدید Predator

نمایندگان این فیلم، UTA، TFC Management و Hansen، Jacobson، Teller هستند. خبرگزاری ددلاین اولین منبعی بود که خبر حضور «فانینگ» را گزارش کرد. کمپانی فاکس قرن 21ام از اظهار نظر خودداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم جدید Predator چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *