فیلم Blue Moon بر اساس زندگی ریچارد راجرز ساخته خواهد شد

ریچارد لینکلیتر در حال ساخت فیلم Blue Moon است که این اثر به جدایی و سرنوشت دو آهنگساز افسانه‌ای آمریکا، «ریچارد راجرز» و «لورنز هارت»، می‌پردازد.

در حالی که فیلم هیجان‌انگیز و کمدی تحسین‌شده‌ی قاتل مزدور ساخته‌ی «ریچارد لینکلیتر» به زودی در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) از «نتفلیکس» پخش می‌شود، به نظر می‌رسد این کارگردان پروژه‌ی بعدی خود را نیز انتخاب کرد. منابع نزدیک به او به وبسایت Deadline خبر داده‌اند که «لینکلیتر» در حال توسعه‌ی پروژه‌ای به نام فیلم ماه آبی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Alien: Romulus منتشر شد

عنوان این فیلم برگرفته از ترانه‌ی عاشقانه‌ای به همین نام است که در سال 1934 توسط « ریچارد راجرز » و «لورنز هارت» نوشته شد. ماه آبی ماجرای «لورنز هارت» را دنبال خواهد کرد.

او در حالی که با جدایی از شریک هنری خود، «ریچارد راجرز»، دست و پنجه نرم می‌کند، تلاش دارد آبروی خود را حفظ کند. این تلاش در شرایطی صورت می‌گیرد که «راجرز» در شب افتتاحیه‌ی موزیکال موفق اوکلاهما! در برادوی، جشنواره‌ی موفقیت را برپا کرده است.

فیلم Blue Moon

با اینکه به نظر می‌رسد ماه آبی پروژه‌ی بعدی «لینکلیتر» باشد؛ اما هنوز تایید قطعی در این مورد وجود ندارد. طبق گزارش‌ها، «رابرت کاپلو» که در سال 2008 فیلمنامه‌ی من و اورسون ولز را با همکاری «لینکلیتر» نوشته بود، فیلمنامه‌ی ماه آبی را به تنهایی به رشته‌ی تحریر درآورده است. خود «لینکلیتر» نیز به همراه مدیر برنامه‌اش، «جان اسلاس»، این پروژه را تهیه‌کنندگی خواهد کرد.

«راجرز» و «هارت»، یک زوج هنری افسانه‌ای آمریکایی بودند که به خاطر آثارشان در تئاتر موزیکال شناخته می‌شوند. آن‌ها بین سال‌های 1919 تا اوایل دهه‌ی 1940 با هم همکاری کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Blue Moon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *