کیلین مورفی در فیلم Peaky Blinders حضور خواهد داشت

شب گذشته، نشریه ورایتی اعلام کرد که نتفلیکس رسما تولید فیلم Peaky Blinders را آغاز کرده و کیلین مورفی برای ایفای نقش در این فیلم بازخواهد گشت.

«کیلین مورفی»، برنده جایزه اسکار، در فیلم پیکی بلایندرز که از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد، دوباره در نقش گانگستر ترسناک ظاهر می‌شود. کارگردانی این اثر برعهده «تام هارپر» است که در سال 2013 چند قسمت از فصل اول را کارگردانی کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کیلین مورفی در فیلم Peaky Blinders حضور خواهد داشت

«مورفی»، پس از توئیت رسمی نتفلیکس بابت ساخت این سریال گفت:

به نظر می‌رسد کار «تامی شلبی» با من تمام نشده بود. همکاری مجدد با «استیون نایت» و «تام هارپر» در نسخه سینمایی پیکی بلایندرز بسیار لذت‌بخش است و طرفداران نیز آن را دوست خواهند داشت.

«هارپر» نیز افزود:

وقتی برای اولین‌بار بیش از 10 سال پیش پیکی بلایندرز را کارگردانی کردم، نمی‌دانستیم سریال به چه چیزی تبدیل می‌شود؛ اما می‌دانستیم که ترکیبی از بازیگران و نویسندگی وجود دارد که حس انفجاری می‌دهد. پیکی همیشه داستانی در مورد خانواده بوده و بنابراین فوق‌العاده هیجان‌زده هستم که با «استیو» و «کیلین» برای ارائه این فیلم به مخاطبان سراسر جهان در نتفلیکس دوباره متحد شوم.

دنباله این حماسه که در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام در دهه 1900 جریان دارد، تهیه‌کنندگان اجرایی شامل «هارپر»، «دیوید کوس»، «جیمی گلیزبروک»، «اندرو وارن» و «دیوید میسون» هستند.

فیلم Peaky Blinders

«نایت» گفت:

من واقعاً هیجان‌زده هستم که این فیلم قرار است ساخته شود. این یک فصل انفجاری در داستان پیکی بلایندرز خواهد بود. بدون هیچ محدودیتی. با تمام قوا «پیکی بلایندرز» در حال جنگ است.»

جزئیات فیلمنامه و بازیگران دیگر همچنان مخفی نگه داشته شده است. این فیلم اواخر سال جاری وارد مرحله تولید می‌شود BBC Film با نتفلیکس همکاری خواهد داشت. خبرگزاری ددلاین برای اولین بار این خبر را گزارش کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «کیلین مورفی» در فیلم جدید Peaky Blinders چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *