10 شخصیت دی سی که ددپول می‌تواند با آن‌ها همکاری کند

شخصیت های دی سی فراوانی وجود دارند که با شخصیت فیلم ددپول ، ضدقهرمان دیوانه و بی‌رحم، می‌تواند همکاری کند و داستان‌های جذابی را رقم بزند.

با نزدیک شدن به انتشار فیلم ددپول 3 (Deadpool & Wolverine)، طرفداران هیجان‌زده شدند و به فکر این افتاده‌اند که «ددپول» در دنیای شخصیت های دی سی کامیکز با چه کسانی می‌تواند همکاری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


«ددپول» با شخصیتی عجیب و آزاردهنده، دشمنان خود را به تمسخر می‌گیرد و حتی نزدیک‌ترین متحدانش را نیز عصبانی می‌کند. او به شوخی‌های نامناسب، شکستن قوانین و زیر پا گذاشتن اخلاقیات معروف است.

شخصیت های دی سی

در ادامه لیست شخصیت های دی سی را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب CBR نوشته شده است.

شخصیت های دی سی

زیر پوست شوخ‌طبع آن، قلبی با ارزش پنهان شده که در زمان‌های حساس، از انجام فداکاری و نشاط بهره می‌برد، بدون اینکه این کار برایش مشکلی باشد. با وجود این شخصیت ددپول ، دنیای دی‌سی مملو از کارکترهایی است که می‌توانند با او تیم تشکیل داده و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را رقم بزنند. در ادامه به 10 مورد از این شخصیت دی سی کمیک اشاره خواهیم کرد.

گای گاردنر (Guy Gardner)

شخصیت های دی سی
شخصیت های دی سی کامیکز

«گای گاردنر» و «ددپول»، هر دو به خاطر شخصیت‌های تند و تیز و شوخی‌های نامناسب شناخته می‌شوند؛ اما دوستان و متحدانشان را نیز می‌توانند با شوخی‌های نامناسب و رفتارهای تهاجمی عصبانی کنند. در انیمیشن عدالت‌جویان جوان، واکنش منفی «هال جردن» و «جان استوارت» به ورود «گای گاردنر» به «لیگ عدالت»، بسیار سر و صدای زیادی به دنبال داشت.

در دنیای مارول، «ددپول» نیز با شوخی‌های بی‌حد و بی‌احترامی به قوانین به یکی از شخصیت‌های عجیب و غریب این دنیا تبدیل شده است؛ اما تفاوت‌های مهمی بین این دو شخصیت وجود دارد. «ددپول» بیشتر به عنوان یک شخصیت بازیگوش و عجیب و غریب شهرت دارد، در حالی که «گای گاردنر» به عنوان یکی از قدرتمند ترین شخصیت های دیسی شناخته می‌شود؛ اما معروف به دشمن قوانین و مقررات است.

بتمن (Batman)

شخصیت های دی سی

«بتمن»، شوالیه تاریکی گاتهام، تاکنون با ابرقهرمانان مختلف دنیای دی‌سی و مارول، از جمله «سوپرمن» و «کاپیتان آمریکا»، همکاری کرده است؛ اما فرض کنید او با شخصیتی کاملاً متفاوت مثل «ددپول» تیمی تشکیل دهد.

با توجه به کمبود تحمل «بتمن» نسبت به حماقت و بازی‌طلبی، یک تیم با ددپول می‌تواند برای خوانندگان جذاب و برای خود «شوالیه تاریکی» عذاب‌آور باشد.

وقتی «بتمن» با شخصیت های دنیای دی سی مانند «مرد پلاستیکی» روبرو می‌شود، اغلب حرص می‌خورد و چشمانش را از تعجب گرد می‌کند. «ددپول» با شوخی‌های بی‌مورد و رفتارهای عجیب و غریبش، «بتمن» را در هر لحظه آزار خواهد داد.

با در نظر گرفتن ذهن استراتژیک «بتمن» و قدرت های ددپول در مهارت‌های رزمی، آن‌ها شاید زوج فوق‌العاده‌ای باشند.

گیرین اروو (Green Arrow)

شخصیت های دی سی
قدرتمند ترین شخصیت های دیسی

«گیرین اروو»، یکی از مشهورترین شخصیت های dc کمیک، به شدت از نسخه لایو اکشن خود متمایز است. او یک شخصیت شاد و شوخ‌طبع دارد. او در داستان‌های مختلف، لبخند می‌زند، شوخی می‌کند و از زندگی لذت می‌برد.

در دهه 1970، «گیرین اروو» و «گرین لنترن» در سفری به آمریکا با یکدیگر متحد شدند. این سریال به دلیل تفسیرهای اجتماعی عمیق و طنز خود، به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

حال تصور کنید که «گیرین اروو» و «ددپول»، دو شخصیت شوخ‌طبع و گاهی بیخیال، در خیابان‌های مارول به ماجراجویی می‌پردازند. آن‌ها می‌توانند قهرمانان سفرهای سخت باشند و با شوخی‌ها و سرگرمی‌های خود، لحظات طنز و سرگرم‌کننده‌ای را برای خوانندگان رقم بزنند.

بوستر گلد (Booster Gold)

شخصیت های دی سی

در دنیای شخصیت های دی سی کمیک، وقتی صحبت از بهترین دوستی‌ها می‌شود، نام‌های «بوستر گلد» و «بلو بیتل» (تد کرد) بدون شک در میان اولین‌ها جای دارند. این دو شخصیت با شوخی‌های بامزه، قدرت‌های منحصر به فرد و فناوری‌های پیشرفته خود، به یکی از محبوب‌ترین زوج‌های دنیای کمیک تبدیل شده‌اند.

حالا تصور کنید که «ددپول»، شخصیت عجیب و غریب و شوخ‌طبع دنیای مارول، به این دوستی سه‌گانه اضافه شود. «ددپول» با شوخی‌های بی‌حد و مرز و شخصیت عجیب و غریب خود، می‌تواند به این گروه شوخ طبع، خنده و هیجان بیشتری اضافه کند.

سایکو پایرت (Psycho Pirate)

شخصیت های دی سی
شخصیت های dc

«سایکو پایرت»، با ماسک طلایی و شنل سیاه و قرمزش، اسرارآمیزترین شخصیت دی سی کمیک است. او اغلب در لحظات سرنوشت‌ساز، زمانی که دنیاها در حال نابودی یا احیا هستند، ظاهر می‌شود. قدرت منحصر به فرد «سایکو پایرت»، مشاهده وقایع چند جهان دیگر است.

در دنیای مارول، قدرت های ددپول با «سایکو پایرت» یکسری شباهت هایی دارد. او می‌تواند فراتر از مولتی ورس کمیک‌ها را ببیند و از اتفاقات در دنیای واقعی آگاه باشد.

ترکیب این دو قدرت می‌تواند به یک ماجراجویی سرگرم‌کننده در دنیای کمیک تبدیل شود. تصور کنید که «ددپول» و «سایکو پایرت» در یک مینی‌سریال کمیکی با یکدیگر متحد می‌شوند و از قدرت‌های خود برای نجات دنیا در بحران بی‌نهایت زمین‌ها استفاده می‌کنند.

رد هود (Red Hood)

شخصیت های دی سی

در دنیای کمیک، شخصیت ددپول توانایی بهترین قدرت بازسازی را دارد. «ولورین» هم می‌تواند خودش را درمان کند؛ اما او دارای اسکلت آدامانتیوم برای محافظت از خود دارد. «ددپول» می‌تواند کل اندام‌هایش را از دست بدهد و دوباره آن‌ها را احیا کند. به احتمال زیاد، «ددپول» بیش از هر شخصیت دیگری مرده است.

این شاید کمی تلخ باشد؛ اما او ممکن است در واقع با «جیسون تاد» از دنیای دی‌سی احساس نزدیکی کند، «رابینی» که به دست «جوکر» کشته شد. «ددپول» و «رد هود» سختی‌های منحصر به فردی را در احیا تجربه کرده‌اند، با بخش‌هایی از ذهن و بدنشان که گم شده یا آسیب دیده به زندگی بازگشته‌اند.

یک مینی‌سریال با حضور این دو ضدقهرمان می‌تواند در انتقال عمق روانی آن‌ها و تأثیرات تروما بهتر کمک کند.

کارآگاه میمون (Detective Chimp)

شخصیت های دی سی
شخصیت های دی سی

«کارآگاه میمون»، یک شیمپانزه باهوش در دنیای شخصیت های دی سی ، مانند «شرلوک هولمز» است. او یکی از بهترین کارآگاهان این دنیا بوده که اغلب با «بتمن»، «جان کنستانتین» و سایر اعضای «لیگ عدالت تاریک» همکاری می‌کند.

در داستان‌ها دیگران معمولاً به ظاهر عجیب و غیرطبیعی او، یک شامپانزه با کلاه و پیپ که در مورد جرایم تاریک جادویی بحث می‌کند، اشاره می‌کنند؛ اما «کارآگاه میمون» به آن‌ها بی‌توجه خواهد بود.

تصور کنید یک پرونده‌ی قتل مرموز با رهبری «کارآگاه میمون» و «ددپول»، دو شخصیت کاملاً متفاوت که می‌توانند به خوبی با یکدیگر همکاری کنند و این پرونده را حل نمایند.

«ددپول» بدون شک با شیطنت، توجه‌ها را به ظاهر «کارآگاه میمون» جلب می‌کند، در حالی که در عین حال از قابلیت‌های او تعریف خواهد کرد. این همکاری پتانسیل خلق لحظات طنز و سرگرم‌کننده‌ای را دارد و می‌تواند به پرونده‌ای جذاب با حضور این دو شخصیت عجیب و غریب تبدیل شود.

جیمی اولسن (Jimmy Olsen)

شخصیت های دی سی
شخصیت های دنیای دی سی

«جیمی اولسن» یکی از شخصیت های دی سی کامیکز و دوست صمیمی «سوپرمن» محسوب می‌شود که حتی از «لوئیس لین» و «بتمن» به او نزدیک‌تر است. دی سی به مدت سال‌ها او را به عنوان چنین شخصیتی نشان داده و مجموعه‌ای با عنوان رفیق سوپرمن، «جیمی اولسن» منتشر کرد. در این مجموعه، «جیمی» و «سوپرمن» در ماجراجویی‌های وحشی و مضحک عصر نقره‌ای با هم همکاری می‌کنند.

«جیمی» اغلب در شرایطی قرار می‌گیرد که از عهده‌اش برنمی‌آید؛ زیرا فاقد قدرت‌های سوپرمن و مهارت‌های کارآگاهی «لوئیس لین» است. به همین دلیل، او شخصیت فوق‌العاده‌ای برای روایت داستان از دیدگاه اوست و قرار دادن او در کنار «ددپول» می‌تواند منجر به موقعیت‌های عجیب و غریبی شود که «جیمی اولسن» را دائماً در خطر قرار می‌دهد و در این هنگام، تنها کسی که برای نجات او حضور دارد، ددپول است.

پرسش (Question)

شخصیت های دی سی

«رنه مونتویا»، با نام مستعار «پرسش»، شباهت زیادی به «بتمن» دارد. هر دو شخصیت‌هایی جدی و مصمم هستند؛ اما در دنیای طنز، اغلب یک شخصیت جدی در کنار یک شخصیت شوخ‌طبع قرار می‌گیرد تا شوخی‌ها خنده‌دارتر به نظر برسند. به همین خاطر، «پرسش» و شخصیت فیلم ددپول می‌توانند زوج فوق‌العاده‌ای برای یک کراس‌اور کمدی رفاقتی بین دی‌سی و مارول باشند.

«پرسش» یکی از باهوش‌ترین شخصیت دی سی کمیک که اهل شوخی نیست و به ندرت کسی را بدون مجازات رها می‌کند. «ددپول» با توجه به سابقه «پرسش» در مقایسه با اعمال قهرمانانه «لیگ عدالت»، دائماً به او کنایه می‌زند.

حتی می‌توان تصور کرد «ددپول» در نقش فرشته و شیطان روی شانه‌های «پرسش» ظاهر می‌شود و با هدف خاص خود در مورد دنیای کمیک ابرقهرمانان، پرسش را راهنمایی می‌کند.

هارلی کوئین (Harley Quinn)

شخصیت های دی سی
شخصیت های منفی دی سی

«هارلی کوئین» یکی از محبوب‌ترین شخصیت های زن دی سی که در ابتدا دستیار «جوکر» بود، با شوخ‌طبعی‌هایش در سریال بتمن: سریال انیمیشنی، کمی فضا را برای طنز باز می‌کرد؛ اما بیشتر اوقات قربانی جوک‌های «جوکر» بود تا اینکه سرانجام از زیر سلطه‌ی او بیرون آمد.

«هارلی کوئین» در سال‌های اخیر رابطه‌ی نمادینی با «پویزن آیوی» برقرار کرد و حتی به «بت‌خانواده» پیوسته است. نکته‌ی جالب اینکه «هارلی» در برخی از کمیک‌ها، شبیه به «ددپول»، خودآگاهی عجیبی دارد و گویی می‌تواند مرزهای روایت را بشکند.

همکاری «ددپول» و «هارلی کوئین» اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. هر دوی آن‌ها شخصیت‌های دیوانه‌ای هستند که گذشته‌ی تاریکی دارند. شاید آن‌ها بتوانند برای کمک به هم و پیدا کردن مسیر درست، با هم همکاری کنند؛ اما با شناختی که از این دو شخصیت داریم، مطمئناً مسیر پذیرش و رستگاری آن‌ها، پر از اتفاقات غیرمنتظره و خنده‌دار خواهد بود.

سوالات متداول

کدام شخصیت دی‌سی بیشترین هماهنگی را با «ددپول» دارد؟

«هارلی کویین» به دلیل شخصیت شوخ‌طبع و روش‌های غیرمتعارفش، بیشترین هماهنگی را با «ددپول» خواهد داشت.

آیا همکاری «ددپول» با شخصیت‌های دی‌سی در کامیک‌ها رخ داده است؟

به ندرت و معمولاً در کراس‌اورهای ویژه و غیررسمی.

«ددپول» با کدام دشمنانش می‌تواند در دنیای دی‌سی همکاری کند؟

«دث‌استروک» که شباهت‌های زیادی به ددپول دارد.

کدام شخصیت‌های دی‌سی بیشترین تضاد را با ددپول دارند؟

«سوپرمن» و «بتمن» به دلیل جدیت و اصول‌گرایی‌شان.


بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب 10 شخصیت دی سی که ددپول می‌تواند با آن‌ها همکاری کند چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *