نخستین کلیپ از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد

کمپانی Prime Video اولین کلیپ از فصل چهارم سریال The Boys را منتشر کرده است که در آن شاهد رویارویی بیلی بوچر با دشمن اصلی‌اش، هوملندر هستیم.

در این صحنه، «بیلی بوچر»، «رایان» را پیدا کرده و سعی دارد او را متقاعد کند تا «هوملندر» را ترک کرده و با او برود. تمام این اتفاقات در حین سخنرانی تبلیغاتی «ویکتوریا نیومن» رخ می‌دهد. در حالی که «بوچر» سعی دارد «رایان» را برای همراهی با خود راضی کند، «هوملندر» ظاهر می‌شود و نقشه «بوچر» نقش بر آب خواهد شد. هوملندر موفق می‌شود پسرش را از رفتن با «بوچر» منصرف کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین کلیپ از فصل چهارم سریال The Boys

آخرین باری که «بوچر» و «رایان» را با هم دیدیم، «بوچر» برای آنچه به صلاح رایان می‌دانست، به او گفت که هرگز او را نمی‌خواسته است. این تصمیم قطعا به ضررش تمام شد، زیرا باعث نزدیکی بیشتر رایان به پدرش گردید.

همچنین پوستری با حضور «سیستر سیج» و «فایرفراکر» منتشر شده که قرار است به عنوان دو ابرقهرمان جدید به گروه هفت‌، سازمان اصلی ابرقهرمانان فاسد اخلاق سریال The Boys، ملحق شوند.

در ادامه اولین کلیپ از فصل 4 سریال پسران را مشاهده خواهید کرد:

در فصل چهارم سریال پسران جهان در آستانه‌ی سقوط قرار دارد. «ویکتوریا نیومن» با مشت آهنین «هوملندر» که در حال تثبیت قدرت خود است. «بوچر» که تنها چند ماه برای زندگی فرصت دارد، پسر «بکا» و همچنین موقعیت خود به عنوان رهبر The Boys را از دست داده است.

بقیه اعضای گروه از دروغ‌های او خسته شده‌اند. با وجود بالا رفتنِ بیش از حدِ ریسک‌ها، آن‌ها باید راهی برای همکاری و نجات جهان قبل از اینکه خیلی دیر شود پیدا کنند.

«اریک کریپکه»، پیش از این به شوخی اعلام کرده بود که این فصل، احتمالا دیوانه‌وارترین چیزی باشد که تا به حال انجام داده‌ایم. انگار واقعا نمی‌توانم باور کنم که از پسِ آن برآمدیم.

در این سریال بازیگرانی همچون «کارل اربن»، «جک کواید»، «آنتونی استار»، «ارین موریارتی»، «جسی تی. آشر»، «لاز آلونسو»، «چیس کرافورد»، «تومر کاپون»، «کارن فوکوهارا»، «کلبی مینیفی»، «کلودیا دؤمیت»، «کامرون کرووتی»، «سوزان هیوارد»، «والوری کری» و «جفری دین مورگان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل چهارم سریال The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *