سریال Tokyo Vice کنسل شد

سریال Tokyo Vice (فساد توکیو) که برای دو فصل از آن در شبکه‌ی ‌اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) پخش می‌شد، به پایان راه خود رسیده است.

خبر لغو این سریال، روز شنبه در کنفرانس انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) در لس‌آنجلس، طی پنلی درباره‌ی سریال فساد توکیو با بازی «انسل الگورت» تایید شد. «سارا اوبری»، رئیس بخش برنامه‌سازی اورجینال مکس، به همراه «جِی.تی. راجرز»، خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال توکیو وایس و «آلن پول»، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال، در این پنل به جزئیات توسعه‌ی این سریال که بخش زیادی از آن در خیابان‌های توکیو فیلمبرداری شده بود، پرداختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Tokyo Vice کنسل شد

«سارا اوبری» در طی این پنل اعلام کرد که تصمیم به پایان دادن سریال پس از فصل دوم گرفته است. این اتفاق با هدف ایجاد یک نقطه‌ی پایان مشخص برای نویسندگان و به‌عنوان یک دوره‌ی داستانی از پیش برنامه‌ریزی شده، اتخاذ شد. «راجرز» نیز این تصمیم را یک توافق دوجانبه برای حمایت از روایت داستان توصیف کرد.

او گفت:

اینکه می‌دانستیم یک دوره‌ی داستانی دو فصلی خواهیم داشت، فوق‌العاده بود.

«راجرز» و «پول»، پیش از اعلامیه‌ی روز شنبه، در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که با وجود پایان یافتن پخش سریال در پلتفرم مکس، همچنان امیدوارند در آینده قسمت‌های بیشتری از توکیو وایس را تولید کنند:

در پنج سال گذشته، مکس به ما اطمینان داد که می‌توانیم داستان خود را روایت کنیم. ما نه تنها از مکس، بلکه از شرکای خود در Fifth Season که این سریال را در سراسر جهان فروختند و آن را به یک موفقیت جهانی تبدیل کردند، سپاسگزاریم. آن‌ها همیشه در کنار ما بودند و تضمین کردند که بتوانیم سریالی را که می‌خواهیم بسازیم.

سریال Tokyo Vice

سخنگوی مکس نیز این سریال را ستود و در بیانیه خود گفت:

از فیلمنامه‌ی غنی توکیو وایس گرفته تا نماهای فوق‌العاده و بازی‌های طبیعی بازیگران، خلاقیت و توجه این گروه بازیگران و عوامل بااستعداد در تک تک فریم‌های سریال می‌درخشد.

فصل دوم 10 قسمتی توکیو وایس، اولین سریال تلویزیونی مهم آمریکا محسوب می‌شود که به طور کامل در ژاپن فیلمبرداری شد. این سریال با بازی «انسل الگورت» و «کن واتانابه»، مورد علاقه‌ی منتقدان قرار گرفت و «آلیسون هرمن»، منتقد تلویزیونی ورایتی، آن را بهترین سریال نامید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Tokyo Vice چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *