غیر رسمی: نیکول کیدمن و ساندرا بولاک در دنباله فیلم Practical Magic بازی خواهند کرد

کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره برای حضور «ساندرا بولاک» و «نیکول کیدمن» برای دنباله فیلم Practical Magic محصول 1998 است.

در اولین فیلم، ساندرا بولاک و نیکول کیدمن در نقش خواهران جادوگر اوون بازی کردند که پس از آنکه «بولاک» (به طور ناخواسته) دوست پسر بدرفتار «کیدمن» (گوران ویسنیچ) را مسموم می‌کند و می‌کشد، درگیر یک پنهانکاری ماوراءالطبیعه می‌شوند.

این فیلم به کارگردانی «گریفین دان» و بر اساس رمانی به همین نام اثر «آلیس هافمن» در سال 1995 ساخته شد و به عنوان اثری محبوب و مخصوص فصل ترسناک برای طرفداران سرسخت این ژانر شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور نیکول کیدمن و ساندرا بولاک در دنباله فیلم Practical Magic

«آکیوا گلدزمن» فیلمنامه فیلم جدید را خواهد نوشت و انتظار می‌رود «بولاک» و «کیدمن» در کنار «دنیس دی نووی» تهیه‌کنندگی آن را برعهده بگیرند. روز یکشنبه، اعلام شد که فیلم اصلی اکنون در دسترس دیجیتال و برای استریم روی مکس قرار گرفته است. پس از آن، زمزمه‌هایی در مورد آینده جادوهای عملی در میان طرفداران پیچید؛ اما خبر اصلی برای صبح دوشنبه نگه داشته شد و برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرد که در حال ساخت دنباله فیلم Practical Magic است.

در سال 2019، HBO Max ساخت مجموعه فرعی جادوهای عملی با عنوان قوانین جادو را بر اساس رمان پیش‌درآمد «هافمن» را ساخت؛ اما آن سریال سرانجام در هالیوود گم شد و نتوانست موفقیت فیلم اصلی را تکرار کند.

فیلم Practical Magic

فیلم اصلی مملو از جادوی خاص خود است، از موسیقی متن بی‌نقص «آلن سیلوستری» گرفته تا نحوه فیلمبرداری اعمال ماوراءالطبیعه «اوون‌ها» به صورت کاملاً عملی، طرفداران دنیای ترسناک و فانتزی، می‌توانند از این فیلم لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Practical Magic چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *