تاریخ پخش سریال The Penguin مشخص شد

تاریخ پخش سریال The Penguin به تازگی بزرگترین به‌روزرسانی را دریافت کرد. «کالین فارل» در فیلم بتمن «مت ریوز»، به طرز غیرقابل تشخیصی در نقش پنگوئن ظاهر می‌شود.

به لطف کار فوق‌العاده هنرمندان گریم و بازی اغراق‌آمیز این بازیگر، نسخه سینمایی جدید شخصیت شرور بتمن، در بین طرفداران کمپانی DC بسیار محبوب شده است. این محبوبیت منجر به ساخت سریال پنگوئن برای سرویس استریم مکس شد. چندی پیش نیز، نشریه ددلاین تاریخ انتشار سریال پنگوئن را برای سپتامبر امسال (شهریور/مهر 1403) برنامه‌ریزی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال The Penguin مشخص شد

«کیسی بلویز»، رئیس و مدیر عامل اچ‌بی‌او و مکس، در مصاحبه‌ای با ورایتی اعلام کرد که سریال اسپین‌آف بتمن یعنی پنگوئن در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. بتمن ابتدا در مارس اکران شد و دنباله این فیلم، بتمن – قسمت دوم، اخیراً با تأخیر مواجه شده و اکنون در تاریخ 2 اکتبر 2026 () اکران می‌شود. در کنار «کالین فارل» در نقش پنگوئن، بازیگران برجسته دیگری از جمله «کریستین میلیوتی» در نقش «سوفیا فالکن»، دختر «کارمین فالکن»، دشمن بتمن، حضور خواهند داشت.

با انتشار سریال پنگوئن در ماه سپتامبر، این سریال با اولین پروژه دنیای سینمایی جدید DC هم‌زمان می‌شود. در حالی که فیلم ریبوت سوپرمن به کارگردانی «جیمز گان» تنها در سال 2025 اکران خواهد شد، دنیای سینمایی DC با سریال انیمیشن بزرگسالانه فرماندهان موجود در اواخر امسال کار خود را آغاز خواهد کرد.

تاریخ پخش سریال The Penguin

پیش از انتشار سریال پنگوئن، یک سریال انیمیشنی دیگر از DC، تابستان را به پایان می‌رساند. با انیمه جدید جوخه انتحار: ایسکای که قرار است آخرین قسمت آن در ماه آگوست (مهر/آبان) منتشر شود، یک پروژه نوآورانه برای طرفداران DC در راه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای دی سی «مت ریوز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *