بهترین انیمه های سریالی 2024 ؛ 15 انیمه جدید سریالی 2024

بهترین انیمه های سریالی 2024 قرار است مضامین مختلفی را در داستان‌های خود بررسی کنند و کلیشه‌های حاضر در صنعت انیمه را به چالش بکشند.

انیمه‌های سریالی، یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین فرم‌های هنری و سرگرمی در دنیای رسانه‌ها هستند. همچنین، این آثار به عنوان یک پدیده فرهنگی شناخته می‌شوند که می‌تواند توجه تمامی سنین را به خود جلب کند. سال 2024 در دنیای انیمه، قرار است سالی مملو از تنوع و نوآوری باشد. تولیدکنندگان و خالقان انیمه، از انیمیشن‌های CGI پیشرفته و سبک‌های مختلف هنری بهره می‌برند تا داستان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را به بینندگان خود ارائه دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار انیمه و انیمیشن مراجعه کنید.


انیمه های جدید سریالی 2024 ، به موضوعات عمیقی می‌پردازند و پیام‌های اجتماعی و فلسفی را بازتاب می‌کنند.

بهترین انیمه های سریالی 2024

در ادامه لیست بهترین انیمه های سریالی 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین انیمه های سریالی 2024
بهترین انیمه های سریالی 2024

از داستان‌های علمی تخیلی و حماسه‌ای گرفته تا فیلم‌های کمدی‌ و تاریخی، جدیدترین انیمه های سریالی 2024 توانسته‌اند برخی از ژانرهای شناخته نشده را به محبوبیت برسانند. ما در لیست انیمه های سریالی جدید 2024 15 عنوان جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین انیمه های جهان را دارند.

سولو لولینگ (Solo Leveling)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: ناکاشیگه شونسوکه
  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه (16 دی 1402)
  • ژانر: اکشن، هیجان‌انگیز

Solo Leveling یک انیمه سریالی جدید 2024 است که بر اساس مانهوا معروف «چوگونگ» تولید می‌شود. در داستان این انیمه، نشان داده شده که ده سال از حضور دروازه‌ها می‌گذرد. این دورازه‌ها، دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند می‌دهند. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به شکارچی‌های معروفی تبدیل شدند.

«سونگ جین وو» بیست ساله، یکی از این شکارچیان است؛ اما به دلیل قدرت بسیار کمی که دارد، به عنوان ضعیف‌ترین شکارچی جهان شناخته می‌شود. او به طور خستگی‌ناپذیری هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های درمان مادرش را بپردازد.

این سبک زندگی فلاکت‌بار، زمانی تغییر می‌کند که «جین وو»، به طور تصادفی وارد یک ماموریت‌رده بالا می‌شود و تقریبا جان خود را از دست می‌دهد. او سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور شده است.

مدرسه نخبگان (Classroom of the Elite Season 3)

بهترین انیمه های سریالی 2024
بهترین انیمه سریالی 2024
  • کارگردان: سیجی کیشی
  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه (16 دی 1402)
  • ژانر: روانشناختی، جنایی

انیمه Classroom of the Elite به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های مدرسه‌ای شناخته می‌شود. محبوبیتی که این انیمه دارد فصل سوم آن را به یکی از مورد انتظارترین انیمه های سریالی 2024 تبدیل کرده است. داستان این انیمه، در دبیرستانی برای نخبگان اتفاق می‌افتد که در آن دانش آموزان بر اساس شایستگی، هوش و حیله‌گری مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

شخصیت اصلی داستان، «آیانوکوجی کیوتاکا» در ابتدا یک پسر عادی به نظر می‌رسید؛ اما بعداً متوجه می‌شود که یک دانش آموز بسیار باهوش است که ذهن درخشان خود را از دیگران پنهان می‌کند. در این مدرسه، دانش‌آموزان از امتیازهای خود برای خرید کالا و خدمات استفاده می‌کنند و هر چه رتبه آن‌ها در میان دیگر دانش‌آموزان بالاتر باشد، می‌توانند زندگی راحت‌تری داشته باشند.

سوکیمیچی (Tsuki ga Michibiku Isekai Douchuu 2nd Season)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: ایشیهیرا شینجی
  • تاریخ انتشار: 8 ژانویه 2024 (18 دی 1402)
  • ژانر: ایسکای، کمدی، هیجان‌انگیز

فصل جدید انیمه Tsuki ga Michibiku Isekai Douchuu، یکی از انیمه های سریالی مورد انتظار 2024 در ژانر ایسکای است که ماجراهای «ماکوتو میسومی» را دنبال می‌کند. او جان خود را از دست می‌دهد و در دنیای دیگری تناسخ پیدا می‌کند.

Tsuki ga Michibiku Isekai Douchuu در داستان خود، ژانر فانتزی ، ماجراجویی و کمدی را به نحو جذابی ترکیب و موضوعات رشد شخصی، قدرت درونی، و سفرهای غیرمنتظره‌ای که زندگی می‌تواند ارائه دهد را بررسی می‌کند. این مجموعه با نحوه روایت منحصربه‌فرد خود و توسعه شخصیت «ماکوتو»، نگاه تازه‌ای را به طرفداران ژانر ایسکای ارائه می‌دهد.

ماشل (Mashle 2nd Season)

بهترین انیمه های سریالی 2024
کارتون انیمه ای سریالی جدید 2024
  • کارگردان: تومویا تاناکا
  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه (16 دی 1402)
  • ژانر: کمدی، اکشن

ماشل، یک مجموعه انیمه پرطرفدار است که به دلیل ترکیب بی‌نظیر ژانر کمدی و اکشن در دنیایی جادویی، به محبویت زیادی دست یافته که فصل جدید آن به یکی از مورد انتظارترین انیمه های سریالی 2024 تبدیل کرده است. داستان این انیمه، در جهانی اتفاق می‌افتد که جادو در آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توانایی جادویی یک فرد، ارزش و موفقیت او را در جامعه تعیین می‌کند.

در این دنیا، «مش بورندد» (Mash Burnedead)، قهرمان داستان، بدون هیچ قدرت جادویی متولد می‌شود که در این جامعه بسیار نادر است؛ اما او به جای اینکه از آینده خود ناامید شود، به قدرت بدنی و مهارت‌های رزمی فوق‌العاده‌ای دست میابد و از آن‌ها برای غلبه بر چالش‌ها و دشمنان متکی می‌شود.

تناسخ به عنوان یک اسلایم (Tensei shitara Slime Datta Ken 3rd Season)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: یاسوهیتو کیکوچی
  • تاریخ انتشار: آوریل (فروردین/اردیبهشت)
  • ژانر: ایسکای، کمدی، فانتزی

Tensei shitara Slime Datta Ken یا همان That Got I Got Reincarnated As A Slime یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های ایسکای است که فصل سوم آن در بهار سال 2024 منتشر خواهد شد. داستان این انیمه، درباره «ساتورو میکامی»، یک کارمند ژاپنی است که پس از یک برخورد تصادفی با یک جنایتکار، با مرگی غم‌انگیز مواجه می‌شود.

«ساتورو» به جای اینکه با زندگی پس از مرگ روبرو شود، در دنیایی خارق‌العاده به عنوان یک اسلایم به دنیا می‌آید. او که اکنون با نام «ریمورو» شناخته می‌شود، می‌تواند موجودات دیگر را جذب کند و توانایی‌های آن‌ها را به دست آورد. یکی از جنبه‌هایی که این انیمه را بسیار محبوب کرده، جهان‌سازی خارق‌العاده آن است.

تناسخ یک بیکار (Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu Part 2)

بهترین انیمه های سریالی 2024
انیمه های سریالی مورد انتظار 2024
  • کارگردان: ریفوجین نا ماگونوته
  • تاریخ انتشار: 8 آوریل (20 فروردین 1403)
  • ژانر: ماجراجویی، درام، فانتزی

رمان Mushoku Tensei، یکی از اولین داستان‌هایی بود که ژانر ایسکای را به محبوبیت کنونی خود رساند و اقتباس انیمه‌ای این داستان خارق‌العاده نیز توانسته افراد زیادی را به خود جلب کند. به دلیل امتیاز بالای فصل‌های قبلی و داستان منحصربه‌فرد خود، انتظار می‌رود پارت دوم فصل 2 Mushoku Tensei به بهترین انیمه سریالی 2024 تبدیل شود.

وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام «رودئوس گریرات» Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند.

کایجیو (Kaijuu 8-gou)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: نائویا ماتسوموتو
  • تاریخ انتشار: آوریل (فروردین/اردیبهشت)
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی

کارتون انیمه ای سریالی جدید 2024 کایجیو، یکی از جدیدترین انیمه های سریالی 2024 است که داستان‌های هیولا‌محور را در دنیای انیمه به سمت جدیدی می‌برد. این سریال، درباره فردی به نام «کافکا هیبینو» شخصی که آرزوی پیوستن به نیرو ویژه کشور ژاپن را دارد تا با هیولاهای خطرناک مبارزه کند است.

این هیولاها که با نام «کایجو» شناخته می‌شوند، بسیار کشنده هستند و همه مردم از آن‌ها می‌ترسند. «کافکا هیبینو» سعی دارد با این هیولاها بجنگد تا از مردم کشورش دفاع کند؛ اما زمانی که او تبدیل به یک کایجو می‌شود، زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. این انیمه جدید سریالی 2024 از لحاظ داستانی بسیار منحصربه‌فرد است و می‌تواند به یکی از انیمه‌های برتر سال تبدیل شود.

کونوسوبا (Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 3)

بهترین انیمه های سریالی 2024
مورد انتظارترین انیمه های سریالی 2024
  • کارگردان: کاناساکی تاکائومی
  • تاریخ انتشار: آوریل (فروردین/اردیبهشت)
  • ژانر: ایسکای، ماجراجویی، کمدی، فانتزی

کونوسوبا یک انیمه ایسکای و کمدی است که به دلیل ترکیب هوشمندانه‌ای که از ژانرهای طنز، فانتزی و ماجراجویی دارد، شناخته می‌شود. داستان، انیمه «کازوما ساتو»، مرد جوانی را دنبال می‌کند که به شیوه‌ای خنده‌دار و خجالت‌آور می‌میرد؛ اما پس از مرگ خود را در حضور الهه «آکوا» می‌یابد.

«آکوا» به او توضیح می‌دهد در زندگی جدید خود می‌تواند یک چیز را با خودش ببرد. اینجاست که «کازوما»، «آکوا» را برای همراهی با او انتخاب می‌کند که منجر به مجموعه‌ای از ماجراهای خنده‌دار می‌شود.

یکی از ویژگی‌های سازنده این انیمه، توانایی آن در مسخره کردن کلیشه‌های بزرگ ژانر ایسکای است. «کازوما» و دوستانش به جای تبدیل شدن به یک قهرمان قدرتمند، خود را درگیر چالش‌های عجیب و غریبی می‌کنند که اغلب خودشان عامل آن‌ها هستند.

مرد تک مشتی (One Punch Man 3)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: نامشخص
  • تاریخ انتشار: 4 آوریل (16 فروردین 1403)
  • ژانر: اکشن، کمدی

مرد تک مشتی یکی از انیمه‌های برتر تاریخ است که فصل جدید آن را می‌توان به عنوان یکی از بهترین انیمه های سریالی 2024 نام برد. «سایتما»، برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی‌وقفه تمرین کرد و در طی این روند، تمام موهای خود را از دست داد. حالا او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد.

نبود دشمنی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، «سایتما» را کاملا خسته کرده و تمام لذت نبرد را از او گرفته است. او با ملاقات با متحدان و مقابله با دشمنان جدید، سفر تازه‌ای را به عنوان عضوی از انجمن قهرمانان آغاز می‌کند تا هیجان را که در گذشته در نبرد احساس می‌کرد را دوباره تجربه کند. فصل جدید این سریال که در تاریخ 4 آوریل 2024 (16 فروردین 1403) منتشر می‌شود، می‌تواند یکی از بهترین انیمه های سریالی 2024 باشد.

یوجو سنکی (Youjo Senki II)

بهترین انیمه های سریالی 2024
لیست انیمه های سریالی جدید 2024
  • کارگردان: نامشخص
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: اکشن، فانتزی

داستان این انیمه، درباره دختر جوانی به نام «تانیا دگورچوف» (Tanya Degurechov) است که در خط مقدم جنگ، مبارزه می‌کند. او پیش از این، یک افسر برجسته ژاپنی بوده؛ اما بخاطر غضب خداوند، به شکل دختری کوچک دوباره متولد می‌شود

صحنه‌های خشن «یوجو سنکی»، همراه با داستان بی‌رحمانه و شخصیت اصلی روان‌پریش، این اثر را به یکی از بهترین انیمه‌های ایسکای تبدیل کرده است. حضور فصل جدید این انیمه محبوب در لیست بهترین انیمه های سریالی 2024 یک اولویت برای ما بود.

شیطان کش (Kimetsu no Yaiba: Hashira Geiko-hen)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: کیمتسو نا یایبا
  • تاریخ انتشار: آوریل (فروردین/اردیبهشت)
  • ژانر: اکشن، فانتزی

سال 2019 سال بزرگی برای دنیای انیمه بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از «کویوهارو کوتوگه» است. «تانجیرو»، پس از مرگ پدرش، زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت و تمام روز را صرف کار کردن می‌کرد؛ اما به طور ناگهانی، بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته می‌شوند و همین امر او را مجبور می‌کند تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از «نزوکو»، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

Demon Slayer یک انیمه نسبتاً ساده و سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است؛ اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیوی «یوفوتیبل» شیطان کش را به یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ تبدیل کرد. انتظار می‌رود تا فصل جدید این انیمه به یکی از بهترین انیمه های سریالی 2024 تبدیل شود.

اوشی نو کو (Oshi no Ko Season 2)

بهترین انیمه های سریالی 2024
جدیدترین انیمه های سریالی 2024
  • کارگردان: نامشخص
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: درام، رازآلود

Oshi no Ko یکی دیگر از بهترین انیمه های 2023 است که می‌تواند برای علاقه‌مندان سبک تینیجری بسیار جذاب باشد. فصل جدید این انیمه نیز می‌تواند به یکی از بهترین انیمه های سریالی 2024 تبدیل شود. «مهوشینو آی»، یک الگوی شانزده ساله است که به عنوان یک دوشیزه پاک و جوان تصور می‌شود؛ اما همه‌چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست.

یک متخصص زنان و زایمان به نام «گورو آمِمیا» که در حومه شهر زندگی می‌کند، یکی از طرفداران پروپاقرص او است و به‌طور غیرمنتظره‌ای به دلیل بارداری «آی»، با او آشنا می‌شود. «مهوشینو آی» در نتیجه‌ی آشنایی با این الگوی 16 ساله، متوجه می‌شود که در جهان صنعت سرگرمی، چیزهایی مملو از اندوه و ناراحتی رخ می‌دهد و در این جهان، استعداد به تنهایی برای موفقیت کافی نیست. در طی یک حادثه‌ای ناگهانی، «گورو آمِمیا» جان خود را از دست می‌دهد؛ اما با یک معجزه به عنوان بچه «مهوشینو آی» تناسخ پیدا می‌کند.

ری زیرو (Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 3rd Season)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: تاپی ناگاتسوکی
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: ایسکای، ماجراجویی

«سوبارو ناتسوکی»، پس از انتقال به پادشاهی «لاگونیکا»، باید یاد بگیرد که در این سرزمین جدید، بدون غذا، آب و پول زنده بماند. او پس از ملاقات با یک فرد به نام «استا»، متوجه می‌شود که نمی‌تواند به همه افراد در این سرزمین جدید اعتماد کند؛ زیرا او در اولین روز زندگی خود در این دنیای جدید کشته می‌شود.

Re:Zero به دلیل وحشت روانی و بدنی که «سوبارو» مدام از طریق مهارت بازگشت با مرگ در معرض آن قرار می‌گیرد، بسیار محبوب شده است. این توانایی باعث می‌شود که هر بار «سوبارو» کشته می‌شود، در زمان سفر کرده و اتفاقاتی که باعث مرگش شده بود را خنثی کند.

Re:Zero قهرمان داستان خود «سوبارو ناتسوکی» را به چرخه‌ای از رنج محکوم می‌کند که از طریق تجربه‌های او تأثیری عاطفی بر جای می‌گذارد. او علیرغم تلاش‌هایش برای اجتناب از مرگ، بارها از تجربه مرگ خود رنج می‌برد. «سوبارو» یکی از شخصیت‌هایی است که از نظر روانی بیشتر از همه رنج می‌برد.

اوزوماکی: مارپیچ در وحشت (Uzumaki: Spiral Into Horror)

بهترین انیمه های سریالی 2024
بهترین انیمه سریالی 2024
  • کارگردان: هیروشی ناگاهاما
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: ترسناک

Uzumaki یک کارتون انیمه ای سریالی جدید 2024 در ژانر ترسناک است که به عنوان یکی از بهترین داستان‌های ژانر وحشت شناخته می‌شود. خالق این داستان، «جونجی ایتو»، یک اسطوره بوده که انقلاب بزرگی در ژانر ترسناک مانگا ایجاد کرده است.

اوزوماکی داستان «کایره گوشیما» (Kirie Goshima) و دوست پسرش «شویچی سایتو» (Shuichi Saito) را روایت می‌کند. این زوج در شهر ماوراءالطبیعی «کوروزو-چو» که توسط موجوداتی به نام مارپیچ‌ها احاطه و آلوده شده است زندگی می‌کنند. نفرین «مارپیچی اوزوماکی»، مردم شهر را تغییر می‌دهد و آن‌ها مجبور هستند به هیچ چیز جز گرداب مارپیچی که دنیای آن‌ها را می‌بلعد فکر نکنند. این کارتون انیمه ای سریالی جدید 2024 می‌تواند ژانر ترسناک را در صنعت انیمه برای همیشه تغییر دهد.

مدرسه قهرمانانه من (Boku no Hero Academia 7th Season)

بهترین انیمه های سریالی 2024

  • کارگردان: کنجی ناکازاکی
  • تاریخ انتشار: 4 مه (15 اردیبهشت 1403)
  • ژانر: اکشن، ورزشی

یکی از محبوب‌ترین تولیدات استودیو بونز، My Hero Academia است که روی «ایزوکو میدوریا»، یک دانش‌آموز دبیرستانی تمرکز می‌کند. در این انیمه، اکثر جمعیت دنیا دارای یک توانایی ماورالطبیعی به نام «Quirk» هستند؛ اما «میدوریا» یکی از تنها افرادی است که این قدرت را ندارد.

او به طور ناگهان، با «آل میت» (All Might)، بهترین قهرمان دنیا آشنا می‌شود و او تصمیم می‌گیرد کویرک خود را به «میدوریا» بدهد. برای این منظور، در نهایت در آکادمی UA ثبت نام می‌کند تا به بهترین ابرقهرمان دنیا تبدیل شود. انتظار می‌رود فصل هفتم این انیمه به یکی از بهترین انیمه های سریالی 2024 تبدیل شود.

سوالات متداول

بهترین انیمه سریالی 2024 کدام است؟

از نگاه کاربران سایت MyAnimeList، انیمه Solo Leveling یکی از بهترین انیمه های جدید سریالی 2024 است.

انیمه My Hero Academia، نخستین‌بار در چه سالی منتشر شد؟

فصل اول این انیمه محبوب در سال 2016 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین انیمه های سریالی 2024 چه بود؟ شما منتظر کدام انیمه هستید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود از تماشای بهترین انیمه های سریالی 2024 را با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *