نمرات اولیه فصل چهارم سریال The Boys مشخص شد

منتظران فصل چهارم سریال The Boys (پسران) می‌توانند خوشحال باشند؛ زیرا فصل جدید این سریال با استقبال منتقدان روبرو شده و نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

انتشار این سریال به صورت هفتگی آغاز خواهد شد و سه قسمت ابتدایی آن در تاریخ 24 خرداد 1403 منتشر می‌شود. در ادامه این مطلب به نظرات منتقدان در مورد فصل جدید سریال پسران می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فصل چهارم سریال The Boys

بر اساس جدیدترین اطلاعات، Rotten Tomatoes به این سریال امتیاز 81% را از 36 نقد اختصاص داده است. Metacritic نیز نمره 76 از 100 را بر اساس 16 نقد به این سریال داد.

منتقدان از خلاقیت، شخصیت‌های جذاب و اکشن‌های نفس‌گیر فصل چهارم The Boys تمجید کرده‌اند. بسیاری از آنها معتقدند که این فصل قوی‌ترین فصل سریال تا به امروز است.

فصل چهارم سریال The Boys

در ادامه نظر منتقدان از نشریه‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد:

We Got This Covered / مارکو ویتو اودو: 90

فصل 4 روی تمام ویژگی‌هایی که طرفداران عاشقش هستند، پافشاری می‌کند و بهترین فصل این حماسه را تا به امروز ارائه می‌دهد.

The Playlist / برایان تالرینو: 83

تا پایان سال سوم به نظر می‌رسید که این سریال در حال تمام شدن ایده‌هایش است. یکی از بزرگترین شگفتی‌های تلویزیون در سال 2024 این است که برعکس است. سریال پسران شاید بالاخره در حال بزرگ شدن باشد.

Consequence / لیس شانن میلر: 83

آنچه از فصل 1 تغییر کرده این است که در حالی که اشاره‌های گستاخانه به فرهنگ ابرقهرمانان همچنان وجود دارد، پسران به سریالی تبدیل شده است که به طور قابل توجهی در موقعیت خوبی برای نظر دادن نه تنها در مورد فرهنگ عامه، بلکه در مورد جامعه به طور کلی قرار دارد.

Looper / متیو جکسون: 80

پسران، به سادگی، دوباره برگشته است، انگار که هرگز آن را ترک نکرده است. دو سال انتظار ارزشش را داشت، بازیگران هنوز تمام تلاش خود را می‌کنند و این نمایش حتی برای یک ثانیه هم دست نمی‌کشد. این هنوز یکی از وحشیانه‌ترین سواری‌های تلویزیون است و به نظر می‌رسد قدرت فوق‌العاده‌اش این است که هرگز آن هدیه را از دست ندهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمرات فصل چهارم سریال The Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *