نقد فصل سوم سریال The Boys ؛ نبرد قوی ترین ها

بالاخره فصل سوم سریال مورد انتظار The Boys از شبکه آمازون منتشر شد. با ما همراه باشید تا به نقد فصل سوم سریال The Boys بپردازیم.

اولین فصل سریال پسران در سال 2019 از شبکه آمازون منتشر شد و با داستان جدید و قوی خودش طرفداران بسیاری پیدا کرد. در نتیجه پس از موفقیت فصل اول، سریال برای فصل دوم هم تمدید شد که یکی از بهترین سریال‌های ابر قهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) محسوب می‌شود. سریال The Boys یک ساختار شکنی بزرگ در دنیای ابر قهرمانی را برای ما رقم می‌زند.

این یک سریال با سبک مارول و دیسی (بهترین سریال های مارول و دی سی) نیست و هیچگونه شباهتی به دنیای آن‌ها ندارد. افرادی که این سریال را دیده‌اند دقیقا متوجه حرف من خواهند شد. پس از انتشار تریلر فصل سوم طرفداران متوجه شدند که فصل سوم سریال قرار است بسیار شوکه کننده و هیجان انگیزتر باشد که همینطور هم بود. سریال پسران از نشان دادن هیچ خشونتی دریق نمی‌کند و بدون هیچ سانسوری خون و خونریزی را به تصویر می‌کشد که در فصل سوم این مورد بسیار بیشتر از قبل شده است.

سریال پسران یک داستان بسیار جدید و هیجان انگیز را برای طرفداران ارائه می‌کند که نمونه آن را در هیچ سریالی نخواهند دید. این سریال هم اکنون برای فصل چهارم تمدید شده است، اما تاریخ انتشار (تاریخ انتشار فیلم و سریال) آن مشخص نیست. با ما همراه باشید تا به نقد فصل سوم سریال The Boys بپردازیم.

نقد فصل سوم سریال The Boys

نبرد قوی ترین ها

شما می‌توانید فهرست نقد فصل سوم سریال The Boys را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

اکثر افراد با فیلم‌های ابرقهرمانی آشنا هستند و روند داستان آن‌ها را می‌دانند. در واقع اکثر فیلم‌های ابرقهرمانی در حال حاضر به صورت کاملاً کلیشه‌ای ساخته می‌شوند، اما در سریال پسران این کلیشه را از بین برده‌اند و جالب ماجرا اینجاست که قهرمانان شرور (شرورترین شخصیت های مارول) سریال هستند. در ادامه به نقد فصل سوم سریال The Boys می‌پردازیم.

توجه : این متن حاوی اسپویل فصل سوم سریال The Boys می‌باشد.

معرفی عوامل و بازیگران سریال

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys
  • کارگردان : اریک کریپک
  • ژانر سریال : اکشن، کمدی سیاه، درام، طنز، ابرقهرمانی
  • بر اساس : کمیک، اثر گارث انیس و داریک رابرتسون
  • تعداد فصل و قسمت : 3 فصل، 24 قسمت
  • بازیگران : کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریاتی، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، لاز آلونسو
  • محصول کشور : ایالات متحده
  • زبان : انگلیسی
  • امتیاز : 8.7

بیشتر بخوانید:

داستان فصل سوم سریال The Boys

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

داستان فصل سوم سریال پسران از آنجایی شروع می‌شود که بوچر همچنان به دنبال راهی برای انتقام و کشتن هوملندر است و متوجه شد که سولجر بوی هنوز زنده می‌باشد. سولجر بوی یکی از قوی‌ترین قهرمانان زمین بود که بعد از سرنگونی او هوملندر جایش را گرفت. بوچر سعی می‌کند تا به کمک سولجر بوی هوملندر را بکشد و به هر صورتی که شده انتقام خود را بگیرد.

در قسمت اول هوملندر با بوچر ملاقاتی می‌کند و به او می‌گوید که با یکدیگر در جنگ هستند و باید تا آخرین توان خود مبارزه کنند. بوچر قبول می‌کند و بعد متوجه وجود ماده وی موقت می‌شود که باعث قدرتمند شدن او تا 24 ساعت خواهد شد. بوچر از ماده وی موقت استفاده کرد و صاحب قدرت‌هایی شبیه به هوملندر شد. در ادامه بررسی فصل سوم سریال The Boys به عملکرد بازیگران در سریال می‌پردازیم.

عملکرد بازیگران

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

بازیگران سریال بویز در فصل‌های قبل عملکرد بسیار خوبی داشتند، اما در این فصل می‌توان گفت که رسماً شاهکار کرده‌اند. آنتونی استار در نقش هوملندر عالی کار می‌کند و به خوبی توانسته تاریک‌ترین اخلاقیات هوملندر را با حالت چهره‌اش به تصویر بکشد. در این فصل بیش از پیش به مشکلات شخصیتی هوملندر پرداخته شد و اینکه سعی دارد خود واقعی‌اش را به دنیا نشان دهد.

بوچر در سریال پسران همیشه سعی داشته تا هیچگونه نقطه ضعفی نداشته باشد، اما در این فصل به نقطه ضعف‌ها و مشکلات او اشاره شد که کارل اربن در اجرای این موارد فوق العاده عمل کرد. کارل اربن در این فصل مسئولیت سنگین‌تری نسبت به قبل داشت، زیرا قرار بود شخصیت بوچر را شکننده‌تر و احساسی‌تر از قبل بازی کند و می‌توان گفت بهترین بازی ممکن را تحویل داد.

در کل تیم بازیگری سریال پسران یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌ها در کار خود هستند و در فصل سوم بهترین خود را به نمایش گذاشتند. در کل یکی از نکات مثبت سریال، قدرت بازیگران در به تصویر کشیدن کاراکتر خود جلوی دوربین است. در ادامه بررسی سریال The Boys به بخش کارگردانی و جلوه‌های بصری می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

کارگردانی و جلوه‌های بصری

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

کارگردانی سریال پسران به عهده اریک کریپک است که به خوبی از عهده آن بر آمده و توانسته یک اثر با کارگردانی بدون نقص تحویل دهد. در سریال شاهد سکانس‌های بیهوده نیستیم و تمامی سکانس‌های حساس یا احساسی در بهترین حالت تمام می‌شود و بیننده را اذیت نمی‌کند. جلوه‌های بصری مورد قبول می‌باشد و کاملاً واضح است که تیم جلوه‌های بصری بهترین کار خود را تحویل داده‌اند. ادامه تحلیل فصل سوم سریال The Boys حاوی اسپویل می‌باشد.

تحلیل داستان سریال

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

داستان سریال بسیار سریع و خوب پیش می‌رود و مخاطب را به هیچ وجه خسته نمی‌کند. سریال پسران، در هر قسمت با قرار دادن یک سکانس هیجانی فوق العاده بیننده را میخکوب می‌کند. از وقتی کاراکتر سولجر بوی با بازی جنسن اکلس وارد داستان شد سریال حال و هوای بسیار خوبی به خود گرفت و به خوبی توانستند قالب شخصیتی او را درون سریال جای دهند.

داستان سریال در کل مشکل خاصی ندارد، اما یک سری از سوالات بی جواب برایمان باقی می‌گزارد. سولجر بوی یک لیزر بسیار قوی و کشنده از درون سینه‌اش به بیرون پرتاب می‌کند و قابلیت این را دارد تا هوملندر را بکشد، اما در انتهای سریال میو در اثر برخورد با لیرز او، آن هم به صورت کاملاً نزدیک هیچگونه صدفه‌ای ندید و زنده ماند.

در واقع در تمام سریال منتظر بودیم تا سولجر بوی هوملندر را از با لیزر خود پودر کند، اما حتی به میو هم صدمه‌ای وارد نشد. ما شاهد یک مبارزه بین هوملندر و ملکه میو بودیم که در قسمت آخر به آن رسیدیم، اما هوملندر ضعیف‌تر از چیزی که ما فکرش را می‌کردیم ظاهر شد و تا جایی نزدیک بود توسط میو کشته شود. البته در آخر هوملندر کمتر از میو صدمه دید و موفق به کشتن او نشدند.

فیلم برداری

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

فیلم برداری سریال قابل قبول است و در سکانس‌های مبارزه به خوبی حس هیجان را به مخاطب منتقل می‌کند. مخصوصاً در سکانس مبارزه هوملندر و سولجر بوی که سریال به اوج هیجان خود می‌رسد، فیلم برداری بهترین عملکرد خود را نشان داده است. این یک برگ برنده برای سریال خواهد بود تا در ادامه بتواند مخاطب را جلوی تلویزیون نگه دارد. در ادامه بررسی و تحلیل سریال پسران به سکانس‌های برتر سریال می‌پردازیم.

سکانس ‌های برتر

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

یکی از بهترین سکانس‌های سریال به صحنه‌ای بر می‌گردد که بوچر ماده وی موقت را تزریق کرده، اما اعضای گروه به جز هیوئی خبر ندارند و لحظه‌ای که برای نجات گروهش مجبور می‌شود از قدرت‌هایش استفاده کند یکی از بهترین سکانس‌های سریال را رقم می‌زند.

سکانس بعدی به مبارزه هوملندر در برابر سولجر بوی و بوچر مربوط می‌شود که چیزی نمانده بود کار او را تمام کنند، اما هوملندر از دست آن‌ها فرار کرد. این سکانس با اختلاف بهترین و هیجان انگیزترین لحظه سریال بود که هر بیننده‌ای را میخکوب کرد.

جمع بندی و امتیاز دهی

نقد فصل سوم سریال The Boys
نقد فصل سوم سریال The Boys

نقد و بررسی سریال پسران به پایان رسید و در کل باید گفت که این سریال هر فصل بهتر و بهتر می‌شود و حال که برای فصل چهارم تمدید شده باید منتظر اتفاقات خفن‌تری باشیم. فصل سوم پسران از باگ‌های داستانی بسیار کوچکی برخوردار می‌باشد، اما بهترین حس ممکن را به مخاطب انتقال می‌دهد و کاری می‌کند لحظه به لحظه از سریال لذت ببرید. امتیاز وب سایت فیگار به فصل سوم سریال پسران 8/10 است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فصل سوم سریال The Boys سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

آیا سولجر بوی در فصل چهارم باز می‌گردد؟

در انتهای سریال پس درگیری سولجر بوی با بوچر، سولجر بوی را بیهوش کردند و دوباره به خواب فرستادند و بازگشت او در فصل بعدی بعید نیست و می‌تواند حذاب باشد.

تاریخ انتشار فصل چهارم چه زمانی است؟

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار فصل چهارم موجود نیست و باید در سال آینده یا بعدتر منتظر تریلر و اعلام تاریخ انتشار باشیم.


One thought on “نقد فصل سوم سریال The Boys ؛ نبرد قوی ترین ها

  1. در اینکه بازیگران بسسسیاااار حرفه ای بودن هیچ شکی نیست، ولی داستان سریال بسسسسیاااار کصشعر شد ! چرا آخه من باید قیافه نحس هوملندرو اینهمه تحمل کنم که آخرش مث کونیا از اتاق بره بیرون ! بعد اون به اصطلاح ملکه میو الاغ عوض اینکه هوملندرو بندازه جلو سولجر بوی، پرتش میکنه از ساختپون ۱۰۰ طبقه پایین !!! آخه چرا انننننقدر باید داستان سریال کص وشعر بشه وااااقعا چرا؟؟؟؟
    و واااااقعا چرا وقتی من دارم به فصل۱ نیگا میکنم میبینم سریال انننننقدر از واقعیت میدانی فاصله گرفته ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *