رسمی: سریال House of the Dragon برای فصل سوم تمدید شد

HBO با قدرت نمایی امپراطوری بازی تاج و تخت، سریال House of the Dragon را قبل از پخش فصل دوم آن در 16 ژوئن (24 خرداد)، برای فصل سوم تمدید کرد.

سریال خاندان اژدها اسپین‌آف بازی تاج و تخت که توسط «رایان کوندال» و خالق بازی تاج و تخت، «جورج آر. آر. مارتین» ساخته شده، به یک موفقیت بزرگ برای این شبکه تبدیل گشته است.

این سریال برای اولین قسمت یک سریال اورجینال برای هر دو شبکه HBO و HBO Max (مکس فعلی) روبرو بود و به طور میانگین 29 میلیون بیننده در هر قسمت به صورت خطی و پخش جریانی در فصل اول خود داشت. فقط یک هفته بعد از پخش، سریال برای فصل دوم تمدید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی ؛ قسمت اول


سریال House of the Dragon برای فصل سوم تمدید شد

خاندان اژدها که بر اساس کتاب آتش و خون نوشته «مارتین» ساخته شده، داستان سلسله «تارگرین» در قاره خیالی وستروس را دنبال می‌کند. این سریال حدود 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت و حدود 100 سال پس از اتحاد «تارگرین‌ها» با هفت پادشاهی اتفاق می‌افتد.

«فرانچسکا اورسی»، مدیر برنامه‌ریزی و سریال‌های درام HBO در بیانیه‌ای گفت:

«جورج»، «رایان» و بقیه تهیه‌کنندگان اجرایی، بازیگران و گروه فوق‌العاده ما با فصل دوم فوق‌العاده خود به اوج جدیدی رسیده‌اند. ما از تلاش‌های عظیم و باورنکردنی که کل تیم برای خلق فصل دوم دیدنی با وسعت و مقیاسی که فقط با قلبش برابری می‌کند، انجام داده‌اند، شگفت‌زده شده‌ایم. ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که داستان تارگرین‌ها را ادامه دهیم و شاهد بازگشت این تیم فوق‌العاده برای فصل سوم باشیم.

سریال House of the Dragon

بازیگران بازگشته به فصل دوم خاندان اژدها شامل «مت اسمیت»، «اولیویا کوک»، «اما دارسی»، «ایو بست»، «استیو توسن»، «فابین فرانکل»، «ایوان میچل»، «تام گلین-کارنی»، «سونویا میزونو»، «ریس ایفانس»، «هری کولت»، «بتانی آنتونیا»، «فیبی کمبل»، «فیا سابان»، «جفرسون هال» و «متیو نیدهام» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال House of the Dragon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *