تریلر جدیدی از انیمیشن سریالی Twilight of The Gods منتشر شد

«نتفلیکس» از جدیدترین تریلر انیمیشن سریالی Twilight of the Gods رونمایی کرد که شامل عناوینی جذاب برای تمام سنین و سلیقه‌ها است.

«نتفلیکس» جدیدترین تریلر سریال انیمیشنی سپیده‌ دم خدایان (Twilight of the Gods) به کارگردانی «زک اسنایدر» را منتشر کرد. «زک اسنایدر» که بیشتر به خاطر آثارش در دنیای سینمایی «دی‌سی»، ارتش مردگان، 300 و بسیاری از پروژه‌های بزرگ دیگر شناخته می‌شود، این پاییز وارد دنیای انیمیشن خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن سریالی Twilight of the Gods

سریال انیمیشنی Twilight of The Gods دیدگاه «اسنایدر» را درباره شخصیت‌هایی مثل «ثور»، «لوکی» و «اودین» به تصویر می‌کشد. این سریال به هیچ وجه بچگانه نیست. در تریلر جدیدی که برای این سریال منتشر شده، کاملاً مشخص است که این اثر از «اسناید»ر آماده است تا به صحنه‌های خشن و جنجالی بپردازد و شامل خشونت و برهنگی خواهد بود.

جدیدترین تریلر سریال انیمیشنی سپیده‌ دم خدایان را مشاهده کنید:

 


در حال حاضر، فهرست صداپیشگان سریال Twilight of The Gods تایید شده که شامل «جان نوبل» در نقش «اودین»، «پاترسون جوزف» در نقش «لوکی»، «کوری استول» در نقش «هرافنکل»، «جیمی چونگ» در نقش «هل»، «جیمی کلیتون» در نقش «سید-کونا»، «کریستوفر هیویو» در نقش «آندواری»، «لورن کوهن» در نقش «اینگه»، «پیتر استورماره» در نقش «اولفر»، «پیلو اسبک» در نقش «ثور»، «راهول کوهلی» در نقش «ایگیل»، و «استوارت مارتین» در نقش «لیف» هستند.

همانطور که در تریلر دیده می‌شود، این نسخه از خدایان نورس با آنچه در دنیای سینمایی مارول دیده‌ایم، بسیار متفاوت خواهد بود.

اولین تیزر Twilight of The Gods را مشاهده کنید:

 

تاریخ انتشار سریال Twilight of The Gods برای 19 سپتامبر 2024 (29 شهریور 1403) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمیشن سریالی Twilight Of The Gods چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *