هانتر شفر به سریال Blade Runner 2099 پیوست

هانتر شفر ، بازیگر سریال سرخوشی، به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در سریال Blade Runner 2099 که از سرویس استریم Prime Video پخش می‌شود، انتخاب شد.

«شفر» در این سریال در کنار «میشل یئو»، برنده جایزه اسکار که پیش از این حضورش در این مجموعه تایید شده بود، به ایفای نقش خواهد پرداخت. جزئیات نقش‌آفرینی «شفر» هنوز مشخص نیست.

سریال بلید رانر 2099 یک مینی‌سریال به کارگردانی «سیلکا لویزا» (خالق سریال دختران درخشان) است و تهیه‌کننده اجرایی آن نیز «ریدلی اسکات»، کارگردان فیلم اصلی بلید رانر است. «جاناتان ون تولکن» (کارگردان سریال شوگان) نیز وظیفه کارگردانی دو قسمت ابتدایی را برعهده خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هانتر شفر به سریال Blade Runner 2099 پیوست

«شفر» که سابقه مدلینگ هم دارد، با بازی در نقش «جولز وان»، دانش‌آموز دبیرستانی افسرده، در سریال موفق شبکه اچ‌بی‌او، یعنی سرخوشی (Euphoria)، به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او از آن زمان تاکنون در فیلم‌هایی نظیر تصنیف پرنده‌آوازه‌خان و مارها (2023)، پیش‌درآمد مجموعه عطش مبارزه و فیلم ترسناک علمی-تخیلی کوکو (Cuckoo) به کارگردانی «تیلمن سینگر»، نقش‌آفرینی کرده است.

«شفر» که یک فعال سیاسی شناخته‌شده، همواره در کمپین‌های مربوط به مسائل LGBTQ+ نقش پررنگی را ایفا می‌کند. او در سال 2016 با مخالفت با قانون ضد تراجنسیتی HB2 در ایالت کارولینای شمالی که به قانون سرویس بهداشتی شهرت یافت، به سطح ملی شناخته شد. در ماه فوریه، «شفر» به همراه گروهی از معترضان جنبش صدای یهودی برای صلح در شهر نیویورک بازداشت شد.

انتخاب بازیگران این سریال در حالی صورت می‌گیرد که ساخت فصل سوم سریال سرخوشی به دلیل بازنویسی فیلمنامه‌ها توسط «سم لوینسون»، خالق این مجموعه، با تأخیر مواجه شده است.

سریال Blade Runner 2099

علاوه بر «لویزا» و «اسکات»، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید بلید رانر شامل «اندرو کوزوو»، «برادریک جانسون»، «بن رابرتس»، «دیوید دبلیو. زوکر»، «کلایتون کروگر»، «تام اسپشیالی»، «ریچارد شارکی»، «مایکل گرین»، «سینتینا یورکین»، «فرانک جیاسترا» و «عیسی دیک هکت» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Blade Runner 2099 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *