سریال انیمیشنی Blue Beetle ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش منابع نزدیک به دی سی، استودیوی انیمیشن‌سازی برادران وارنر قصد دارد با ساخت سریال انیمیشنی Blue Beetle که در حال حاضر در حال توسعه است، به داستان‌های سوسک آبی ادامه دهند.

«میگل پوگا»، از اوایل سال جاری روی این پروژه کار می‌کرد و به‌عنوان سرپرست برنامه‌ریز و کارگردان، در سریال انیمیشنی سوسک آبی فعالیت خواهد کرد. «کریستین مارتینز» نیز نویسنده این مجموعه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال انیمیشنی Blue Beetle ساخته خواهد شد

«انجل مانوئل سوتو» و «گرت دانِت-آلکوثر»، کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم لایو اکشن سوسک آبی در سال 2023، به همراه «جان ریکارد» که در آن فیلم همین سمت را برعهده داشت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهند کرد. «گیلن ویزمن»، دیگر تهیه‌کننده اجرایی فیلم، بر این سریال انیمیشن برای دی‌سی نظارت خواهد داشت.

هنوز مسائل زیادی از جمله قرارداد بازیگران اصلی در حال بررسی است؛ اما با چند نفر صحبت شده و دی‌سی بازخورد مثبتی در مورد بازگشتشان دریافت کرده است. بر اساس شنیده‌ها، انیمیشن Blue Beetle بر اساس فیلمی که تحت مدیریت قبلی دی‌سی ساخته شده، دنباله‌ساز خواهد بود؛ اما داستان همان فیلم را روایت نمی‌کند.

در عوض، این سریال داستان خودش را روایت خواهد کرد که در صورت موفقیت، می‌تواند به‌طور بالقوه به بازگشت شخصیت غول‌آسای آبی رنگ به کارگردانی «زولو ماری‌دوئنا» به سینما منجر شود.

سریال انیمیشنی Blue Beetle

فیلم سوسک آبی روی سومین شخصیتی که نقش این ابرقهرمان را در کمیک‌ها بازی می‌کند، یعنی «جیمی رِیِس»، یک نوجوان محبوب اهل ال‌پاسو تمرکز دارد. این شخصیت که توسط «چارلز وُیتکوفسکی» برای کمیک‌های فوکس در سال 1939 خلق شد، اولین‌بار با زره بیگانه‌ی پیشرفته‌ی تکنولوژی در سال 2006 در کتاب‌های کمیک ظاهر شد.

در این فیلم، «جیمی رِیِسِ ماریدوئنا» به‌عنوان یک فارغ‌التحصیل اخیر دانشگاه نشان داده می‌شود که برای فهمیدن اینکه می‌خواهد با زندگی‌اش چه کند به خانه بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال سوسک آبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *