بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023]

جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی جزئی از برترین رسانه‌های سرگرمی هستند. در ادامه به معرفی بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی می‌پردازیم.

بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی و کمدی توانسته‌اند طرفداران زیادی را در دهه‌های اخیر جذب کنند. از ژانرهای کمدی و ابرقهرمانانه گرفته تا ترسناک و عاشقانه، انیمیشن‌ها به طور کلی برای تمام گروه سنین سرگرم کننده می‌باشند. در ادامه همراه ما بمانید تا با برترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی 2023 که قرار است به زودی منتشر شوند نیز آشنا شوید.

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی

بهترین انیمیشن ابرقهرمانی کمدی

انیمیشن‌های ابرقهرمانی کمدی معمولاً شامل ترکیبی از اکشن، ماجراجویی و طنز هستند و مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند. در ادامه، به برخی از بهترین انیمیشن‌های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینمای جهان پرداخته‌ایم. شما می‌توانید فهرست بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی

پیدا کردن بهترین انیمیشن های ژانر ابرقهرمانی و کمدی می‌تواند مقداری دشوار باشد. برای همین ما لیستی از جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی را آماده کردیم تا بتوانید انیمیشن بعدی برای تماشا را انتخاب کنید. پس در ادامه نوشتار برترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی 2023 و تاریخ سینما همراه ما بمانید تا با بهترین انیمیشن ابرقهرمانی کمدی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

Megamind

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Megamind

پس از اینکه مگامایند، شرور فوق‌العاده، دشمن خوب خود، مترو من را می‌کشد، از آنجایی که دیگر کسی برای مبارزه باقی نمی‌ماند، از شرور بودن خسته می‌شود. او دشمن جدیدی به نام تایتان ایجاد می‌کند که به جای استفاده از قدرت‌هایش برای خیر، قصد دارد دنیا را نابود کند و مگامایند را برای اولین بار در زندگی خود در موقعیتی قرار دهد تا دنیا را نجات دهد.

Megamind یک انیمیشن بسیار محبوب می‌باشد که در سال 2010 منتشر شد. این انیمیشن در سال اکران خود، به سرعت به یکی از بهترین فیلم‌ها تبدیل شد. در میان انیمیشن‌های کمدی و ابرقهمانانه دهه قبل، این انیمیشن یکی از به یادماندنی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین انیمیشن‌ها می‌باشد.

Big Hero 6

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Big Hero 6

Big Hero 6 که یک ترکیب غیرمعمول از انیمیشن دیزنی و یک ویژگی کامیکس مارول است، به عنوان داستانی درباره غم و اندوه و قدرت علم عالی می‌باشد. داستان این انیمیشن، هیرو را دنبال می‌کند که برادرش را در یک انفجار آزمایشگاهی فاجعه بار از دست می‌دهد که همچنین یک قطعه قدرتمند از فناوری را به سرقت می‌برد.

هیرو با دوستان برادرش و یک ربات شفادهنده به نام بیمکس کار می‌کند، یک تیم ابرقهرمانی تشکیل می‌دهد که در آن دانش علمی خود را برای نجات جهان آزمایش می‌کنند. اما چیزی که Big Hero 6 را از دیگر داستان‌های ابرقهرمانی متمایز می‌کند این است که واقعاً درباره غم هیرو است و اینکه چگونه می‌تواند به صورت خشم و افسردگی ظاهر شود. این یک داستان دوست‌داشتنی با برخی جلوه‌های بصری خارق‌العاده است و امیدوارم روزی دیزنی به ساخت دنباله‌ای برای آن دست یابد.

Spider-Man: Into The Spider Verse

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Spider-Man: Into The Spider-Verse

در این انیمیشن مارول، مایلز مورالس به یکی از بسیاری از مردهای عنکبوتی تبدیل می‌شود درواقع آنها برای نجات شهر نیویورک و توقف Kingpin با یکدیگر متحد می‌شوند. این فیلم در مورد دنیای جدید مرد عنکبوتی و یک داستان کاملاً متفاوت است که ما را مجبور میکند همه چیز را که تا کنون در مورد معروف‌ترین مرد عنکبوتی جهان میدانیم، به دور بیاندازیم. ما با داستان نوجوانی از بروکلین آشنا میشویم بنام مایلز مورالس، که امکانات نامحدود دنیای مرد عنکبوتی را آشکار میکند، اما او در این ساختار تنها نیست.

این انیمیشن مارول برای تمام اعضای خانواده مناسب است. کودکان به اندازه والدین خود لذت خواهند برد. از ابتدا تا انتها سرگرم کننده و پر تنش است. دارای یک فیلمنامه هوشمند و فوق العاده سرگرم کننده و گفتگوی بین شخصیت ها بسیار دقیق و منسجم اتفاق می‌افتد.

The Incredibles

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
The Incredibles

این انیمیشن ساخته شده توسط استودیوی پیکسار است و داستان یک خانواده از ابرقهرمانان را روایت می‌کند که بعد از ممنوعیت ابرقهرمانی، به زندگی عادی باز می‌گردند. وقتی شخصی با نام Syndrome ظاهر می‌شود، خانواده باید دوباره با هم همکاری کنند تا جلوی او را بگیرند. این انیمیشن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینما شناخته می‌شود.

فیلم ابرقهرمانی و جاسوسی بِرَد برد در سال 2004 هیچکدام ار جذابیت خود را از دست نداده است. داستان این انیمیشن، در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن ابرقهرمانان اساساً برای پنهان شدن شکایت می‌کردند، که باعث شده باب احساس گمراهی و بی‌هدفی کند. حضور این انیمیشن در فهرست بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی یک اولویت برای ما بود.

به نظر می‌رسد وقتی یک موجود مرموز با او تماس می‌گیرد، دوباره فرصت قهرمان شدن را پیدا می‌کند، اما این شانس جدید برای فوق‌العاده بودن او را با خانواده‌اش که همگی ابرقدرت‌های خاص خود را دارند، در تضاد قرار می‌دهد. اگرچه The Incredibles لباس یک داستان ابرقهرمانی یا یک فیلم جاسوسی دهه‌ی 1960 میلادی را می‌پوشد، اما در قلب خود، داستانی درباره یک خانواده و خطر واقعی دارد.

Ratatouille

این انیمیشن ساخته شده توسط استودیوی پیکسار است و داستان یک موش به نام رمی را روایت می‌کند که به دنبال تحقق رویاهایش در دنیای پخت و پز است. وی به همراه یک سرآشپز جوان به نام لینگوئینی، به پیشگاهی جدید در دنیای پخت و پز می‌رود. این انیمیشن به دلیل داشتن یک داستان زیبا و شخصیت‌های جذاب، مورد استقبال قرار گرفت.

Captain Underpants

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Captain Underpants

جورج و هارولد دو کودک تخیلی هستند که مدرسه افسرده جروم هورویتز را به مکان بهتری تبدیل می‌کنند. آنها دشمن خود آقای کروپ را هیپنوتیزم می‌کنند و او به ابرقهرمان فوق‌العاده‌ای و در عین حال مهربان و مشتاق به نام کاپیتان زیرشلوار تبدیل می‌شود. حتی بدون حضور مدیر عصبی خود، آنها متوجه می‌شوند که داشتن کاپیتان زیرشلوار می‌تواند بسیار دردسرساز باشد.

در همین حال، پروفسور پوپی‌پانتز سعی می‌کند خنده را با ملوین خرخون مدرسه از بین ببرد، و جورج و هارولد متوجه می‌شوند که باید با کمک کاپیتان زیرشلوار جلوی این شرور و ملوین را بگیرند. این انیمیشن یکی از خنده دار ترین انیمیشن های ابرقهرمانی می‌باشد.

Teen Titans Go

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Teen Titans Go

در این سریال به قدری شوخی بامزه گنجانده شده است که اگر لحظه‌ای حواستان پرت شود، یک لحظه‌ی بامزه را از دست خواهید داد. این سریال انیمیشنی خوش‌ریتم و تندوتیز در هر دقیقه‌اش اندازه‌ی یک سریال کمدی شوخی و خنده دارد.

در اینجا داستانی کمدی از شخصیت‌های معروف دی‌سی نظیر رابین (اسکات منویل)، سایبورگ (کاری پیتون)، ریون (تارا استرانگ)، استارفایر (هیندن والش) و بیست بوی (گرگ سایپز) روایت می‌شود و ما این قهرمان‌ها را نه در کسوت همیشگی و جدی‌شان، بلکه به‌عنوان آدم‌های بامزه‌ای می‌بینیم که بیشتر مشغول جر و بحث درباره‌ی تکنولوژی‌های دهه 80، فلسفه‌های سیاسی، رقص و این‌جور چیزها هستند.

The Incredibles 2

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
The Incredibles 2

در حالی که خانواده پار خود را به عنوان ابرقهرمان پذیرفته‌اند، این واقعیت باقی می‌ماند که قهرمانی ویژه آنها هنوز غیرقانونی است. پس از اینکه آنها پس از تلاش ناموفق برای متوقف کردن Underminer دستگیر می‌شوند، آینده آنها تاریک به نظر می‌رسد.

با این حال، خواهر و برادر ثروتمند Deavor از Devtech با پروژه‌ای جسورانه برای بازسازی تصویر عمومی و وضعیت قانونی Supers، با Elastigirl به عنوان نمونه درخشان، امید جدیدی را ارائه می‌دهند.

آقای شگفت‌انگیز که فعلاً موافقت کرده در خانه بماند تا از بچه‌ها مراقبت کند، زندگی خانگی را یک چالش دلهره‌آور می‌بیند، به‌ویژه وقتی که قدرت‌های تازه ظهور شده جک جک، مدیریت او را تقریباً غیرممکن می‌کند. با این حال، Elastigirl نگرانی‌های خاص خود را برای مقابله با تهدید یک ابرشرور جدید، Screenslaver دارد، که با توانایی‌های کنترل ذهن خود دیگران را ویران می‌کند. Elastigirl باید رمز و راز این دشمن را که دارای طرح‌های بدخواهانه در جهان است، با خانواده و دوستان پار که اهداف اصلی این شرور هستند، حل کند. این انیمیشن یکی از خنده دار ترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ است.

The Lego Batman Movie

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
The Lego Batman Movie

فیلم لگو بتمن با هزینه‌ی ژانر ابرقهرمانان گریم دارک (Grim Dark) که بتمن همیشه بخشی از آن بوده است، بسیار سرگرم کننده است، اما نکته کلیدی آن چیزی است که باعث خنده‌دار شدن آن می‌شود. لحظات و صحنه‌های طنز در این فیلم اساسا بدون توقف وجود دارند، بنابراین اگر یکی از آن‌ها تأثیرگذار نبود، جای نگرانی نیست زیرا ثانیه‌ای بعد طنز دیگری تکرار خواهد شد. اما با وجود همه‌ی این‌ها جنگ بتمن با جوکر همچنان ادامه دارد، چیزی که طرفداران فیلم‌های کمیک برای دیدن آن به سالن‌های سینما می‌آیند. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی است.

Batman: The Dark Knight Returns


این انیمیشن بر اساس یکی از معروف‌ترین کمیک‌های بتمن ساخته شده است و داستان بتمن را در دوران پیری نشان می‌دهد. وقتی شخصیتی شرور به نام جوکر دوباره ظاهر می‌شود، بتمن باید دوباره اقدامات لازم را برای مبارزه با او بکند. این انیمیشن به دلیل داشتن یک داستان سرگرم‌کننده و طراحی شخصیت‌های جذاب، بسیار محبوب است.

League Of Superpets

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
League Of Superpets

این اثر به کارگردانی دو تا از بهترین کارگردانان مطرح به نام‌های، Jared Stern و Sam Levine ساخته شده و در تاریخ May 20, 2022 اکران خواهد شد. داستان این اثر، روایت‌گر نجات دنیا، در زمانی است که سوپرمن، در تعطیلات به سر می‌برد.

این انیمیشن در ژانر اکشن، به عنوان یکی از جذاب ترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی به شمار می‌رود، به همکاری سگ سوپرمن با گربه‌ای پرنده می‌پردازد که برای جلوگیری از جنایت‌های پیش آمده، از هیچ کمکی به یک‌دیگر، دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ سینما

Lightyear

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Lightyear

داستان این انیمیشن حول محور شخصیت دوست داشتتنی دنیای داستان اسباب بازی‌ها باز لایتییر می‌باشد که با صداپیشگی بازیگر معروف، کریس ایوانز همراه است.

داستان این انیمیشن، روایت داستان باز لایتییر جوان را که چگونه از یک خلبان آموزشی تبدیل به یک تکاور فضایی می‌شود را نشان می‌دهد. انیمیشن لایتییر، در تابستان امسال در سینما اکران شد و بعد از آن در پلتفرم دیزنی پلاس برای کاربران به نمایش رفت.

بیشتر بخوانید:

ترسناک‌ترین استاپ موشن‌های وحشتناک

Hulk: Winter Soldier

این انیمیشن بر اساس داستانی از کتاب‌های کمیک ساخته شده است و داستان هالک را در پیشگاهی جدید نشان می‌دهد. وی در این انیمیشن با برخی از شخصیت‌های دیگر از دنیای مارول مانند کاپیتان آمریکا و مرد آهنی مواجه می‌شود. این انیمیشن به دلیل داشتن یک داستان جذاب و طراحی شخصیت‌ها، بسیار محبوب است.

Spider-Man: Across the Spider-Verse

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Spider-Man: Across The Spider-Verse

فیلم انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی، یک موفقیت بزرگ در گیشه را برای سونی به ارمغان آورد؛ همچنین نظر منتقدان را بسیار جلب کرد و حتی توانست اسکار بهترین انیمیشن سال را برنده شود.

با این تفاسیر اصلاً دور از انتظار نبود که سونی ساخت قسمت دوم این انیمیشن را تایید و خیلی زود آغاز کند. همانند قسمت اول، شخصیت اصلی این قسمت نیز مایلز مورالزخواهد بود و مرد عنکبوتی‌ های دیگری نیز از جهان‌های موازی مختلف در آن حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت اصلی سریال مرد عنکبوتی ژاپنی که در اواخر دهه 1970 پخش می‌شد نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

در این انیمیشن جدید، برادران لاک پشت در حالی که برای به دست آوردن عشق شهر نیویورک تلاش می‌کنند، با ارتشی از جهش یافته‌ها روبرو می‌شوند. انتظار می‌رود این انیمیشن جدید در 4 آگوست 2023 منتشر شود. با توجه به محبوبیت لاکپشت‌های نینجا، فروش این فیلم در باکس آفیس قرار است بسیار بالا باشد. این انیمیشن قطعا قرار است یکی از بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *