تریلر مینی سریال Lady in the Lake منتشر شد + تاریخ انتشار

اپل تی‌وی+ تریلر مینی سریال Lady in the Lake را منتشر کرده است، سریالی مهیج که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی لورا لیپمن ساخته شد.

این سریال جنایی حول محور تلاقی زندگی دو زن پس از ناپدید شدن دختری جوان در بالتیمور در روز شکرگزاری 1996 می‌چرخد. «مادی شوارتز» (ناتالی پورتمن)، خانه‌دار یهودی، به دنبال رهایی از گذشته‌ی پنهان خود و تبدیل شدن به یک روزنامه‌نگارِ جستجوگر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر مینی سریال Lady in the Lake

در همین حال، «کلئو جانسون» (موسیز اینگرام) به‌عنوان مادری که در حال گذراندن زندگی در دنیای سیاه زیرزمینی سیاست بالتیمور است، برای تأمین مخارج خانواده‌اش تلاش می‌کند. زمانی که «مادی» شیفته‌ی مرگ مرموز «کلئو» می‌شود، ناگهان همه‌ی اطرافیان آن‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «یلان نوئل»، «برت گلمان»، «بایرن بوورز»، «نوآ جوپ»، «جوزیا کراس»، نمایکی مدیسون» و «دیلن آرنولد» اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر سریال خانمی در دریاچه را مشاهده کنید:

در تریلر، «کلئو» با بازی «اینگرام» می‌گوید:

تو را یک بار دیدم، «مادی شوارتز». قبل از اینکه هر کدام از این اتفاقات بیفتد، تو را دیدم. زنده بودم، «کلئو جانسون» بودم. اما در مرگم، به بانوی دریاچه تبدیل شدم. رویاهای نویسندگی‌ات زندگی‌ات را نابود کرد. حالا می‌خواهی با همان رویاها آن را بازنویسی کنی. اما چرا باید جسد من را به این ماجرا بکشی؟

انتشار این سریال در تاریخ 19 جولای 2024 (29 تیر 1403) با پخش دو قسمت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مینی سریال Lady in the Lake چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *