تریلر فیلم The Abandon منتشر شد + تاریخ اکران و انتشار دیجیتالی

استودیو Lionsgate پوستر و تریلر فیلم The Abandon که ژانر علمی تخیلی و مهیج دارد را منتشر کرد و همچنین تاریخ اکران آن اعلام گردید.

این فیلم به کارگردانی «جیسون ساتترلند»، با بازی «جاناتان روزنتال» در نقش «مایلز»، یک سرباز مجروح آمریکایی است که پس از مشاهده یک نور خیره‌کننده در میدان نبرد، در یک مکعب عجیب با تنها تجهیزات جنگی خود بیدار می‌شود. او که ناامید از یافتن راهی برای خروج است، باید با صدای مرموزی که ادعا می‌کند در تلفن ماهواره‌ای او نیز زندانی است، برای فرار از تله مرگبار همکاری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Abandon

«مایلز ویلیس» (روزنتال)، سرباز زخمی آمریکایی، پس از مشاهده یک نور سفید خیره‌کننده در میدان نبرد در عراق، از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که در یک مکعب مرموز با تنها تجهیزات جنگی‌اش گرفتار شده است. وضعیت وخیم او تشدید می‌شود، زیرا مکعب با تغییر شدید گرانش و ظهور نوشته‌های رمزآلود روی دیوارها شروع به تغییر می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر The Abandon را مشاهده کنید:

همانطور که «مایلز» فکر می‌کند که دیوانه شده، یک خط نجات پیدا خواهد کرد؛ صدایی در انتهای دیگر تلفن ماهواره‌ای او که ادعا می‌کند در فضایی مشابه زندانی است. با نزدیک شدن دیوارها، این دو غریبه باید فکرشان را کنار هم بگذارند تا بر این مشکل غلبه کنند.

فیلم The Abandon در 19 جولای 2024 (29 تیر 1403) در سینماهای منتخب اکران خواهد شد و پس از آن در 30 جولای (9 مرداد) به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Abandon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *