تریلر فصل سوم سریال Sweet Home منتشر شد + تاریخ انتشار

چندی پیش، سرویس استریم پخش کننده فیل و سریال نتفلیکس، سرانجام تریلر فصل سوم سریال Sweet Home را با بازی «سونگ کانگ» و «لی دو-هیون» منتشر کرد.

پس از دو فصل موفق، این کی درامای آخرالزمانی، با فصل پایانی خود بازمی‌گردد و به روی مبارزه برای بقا در دنیایی پر از هیولا تمرکز می‌کند. در تریلر فصل سوم Sweet Home به تازگی، «سونگ کانگ» در نقش «چا هیون-سو» و «گو مین-سی» در نقش «لی اون-یو»، آماده مبارزه نهایی علیه نیروهای شیطانی هستند. علاوه بر این، «لی دو-هیون» نیز به آن‌ها ملحق خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال Sweet Home منتشر شد

در تریلر فصل سوم سریال خانه شیرین ، مشاده کردیم که جهان بر مرز بین هیولاها و انسان‌ها در نوسان است و بشریت را با یک انتخاب دشوار مواجه می‌کند. در این فصل، با تضاد خواسته‌ها، مبارزه‌ای ناامیدانه صورت می‌گیرد.

تریلر فصل 3 Sweet Home نتفلیکس نشان می‌دهد که این سریال اکنون به روی بازماندگان نبرد استادیوم از فصل 2 تمرکز خواهد کرد. «پیون سانگ-ووک» (لی جین-ووک) با ظاهر خود وارد می‌شود و با صدایی خشن اعلام می‌کند:

سلام، بازماندگان استادیوم.

فصل 3 Sweet Home در روز جمعه، 19 جولای 2024 (29 تیر 1403) در نتفلیکس منتشر می‌شود. بازیگران این سریال «سونگ کانگ»، «لی جین-ووک»، «لی سی-یونگ»، «گو مین-سی» و «لی دو-هیون» هستند. علاوه بر این، بازیگران مکمل دیگری از جمله «کیم شی-آه»، «پارک سونگ-کیو»، «یو او-سونگ»، «اوه جونگ-سه»، «کیم مو-یئول» و «جونگ جین-یانگ» به این فصل اضافه شدند.

در فصل قبل، نبرد هیولا و انسان در استادیوم منجر به بازماندگان زیادی شد. ممکن است برخی از آن‌ها آلوده شده باشند؛ بنابراین فصل 3 به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور کامل به نئوهومن تبدیل شوند. با چند چهره جدید، فصل سوم نبرد نهایی در دنیای آخرالزمانی را به تصویر خواهد کشید.

به احتمال زیاد، تمام قسمت‌های فصل Sweet Home 3، به طور همزمان در نتفلیکس منتشر شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل‌های پیشین این سریال چیست؟ آیا شما هم منتظر فصل پایانی خانه شیرین هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comin Soon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *