بهترین سریال های کره ای 2024

بهترین سریال های کره ای 2024 می‌توانند به عنوان یکی از مهمترین و پرطرفدارترین فرم‌های سرگرمی در دنیای تلویزیون شناخته شوند و جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به فرهنگ کره‌ای پیدا کنند.

سریال های کره ای سال 2024 ، با داستان‌های جذاب، بازیگری عالی و کیفیت تولید بالا، به دلیل جذابیت و محتوای بی‌نظیرشان، جایگاه ویژه‌ای در قلب تماشاگران جهانی پیدا خواهند کرد. در این نوشتار، به بررسی و برخی از جدیدترین سریال های کره ای 2024 پرداخته خواهد شد که از لحاظ داستانی، بازیگری و تولید، بی‌نظیر هستند و می‌توانند برترین آثار امسال نیز باشند. دنیای سریال‌های کره‌ای، همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین و خلاقانه‌ترین صنایع سرگرمی جهان شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


این سریال‌ها، تنها چند نمونه از سریال های کره ای 2023 و 2024 هستند که با داشتن داستان‌های جذاب، بازیگری استثنایی و تولید بی‌نظیر، جایگاه ویژه‌ای در قلب تماشاگران پیدا کرده و برای علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون کره‌ای، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را فراهم می‌کنند.

بهترین سریال های کره ای 2024

در ادامه لیست بهترین سریال های کره ای 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین سریال های کره ای 2024
بهترین سریال های کره ای 2024

در این نوشتار، به بررسی و معرفی سریال های کره ای 2024 که برخی از آن‌ها هنوز منتشر نشده‌اند، خواهیم پرداخت. این سریال‌ها با وعده‌های جذابی که ارائه می‌دهند، می‌توانند به عنوان بهترین سریال های کره ای 2024 شناخته شوند.

فصل سوم خانه شیرین (Sweet Home Seasons 3)

  • بازیگران: سونگ کانگ، گو مین سی، لی دو هیون
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: درام، علمی تخیلی

سه سال طول کشید تا فصل دوم سریال Sweet Home منتشر شود؛ اما پس از انتشار آن در پایان سال 2023، توانست مورد تخسین طرفداران و منتقدان وارد شود. خوشبختانه کسانی که جزو طرفداران «هیون سو» و بقیه شخصیت‌های سریال Sweet Home هستند، دیگر نمی‌خواهد تا چند سال منتظر فصل جدید این مجموعه باشند.

نتفلیکس وعده داده که تا پایان سال 2024، این سریال را منتشر خواهد کرد. در فصل دوم، ساکنان باقیمانده آپارتمان «گرین هوم»، باید از خانه‌های خود که صحنه نبردهای هیولاهای قبلی آن‌ها بود، نقل مکان کنند و به دنیای بیرون بروند. با انتشار فصل 3 این سریال تا پایان سال جاری، می‌توانیم شاهد یکی از مهم‌ترین سریال های کره ای 2023 و 2024 باشیم.

پارادوکس کشنده (A Killer Paradox)

بهترین سریال های کره ای 2024
بهترین سریال های کره ای 2024
  • بازیگران: چوی وو شیک، سون سوک کو، لی هی جون
  • تاریخ انتشار: 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402)
  • ژانر: جنایی، اکشن

کسانی که به دنبال یک سریال هیجان‌انگیز و اکشن هستند که شامل عناصر کمدی زیادی نیز باشد، پارادوکس قاتل یکی از جذاب ترین سریال های کره ای در این ژانر است که می‌توانند آن را تماشا کنند.

در سریال پارادوکس کشنده، وقتی یک قتل اتفاقی به قتل دیگری منجر می‌شود، یک دانشجوی عادی یک دوره‌ی تعقیب و گریز بی‌پایان با یک کارآگاه سختگیر را تجربه می‌کند که برای گرفتن او، هر اقدامی را انحام می‌دهد. این مجموعه تلویزیونی، در سایت IMDb نمره 7.3 را کسب کرد و به یکی از جذاب‌ترین سریال های جدید کره ای 2024 تبدیل شد.

دکتر اسلامپ (Doctor Slump)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • بازیگران: پارک شین هایه، پارک هیونگ سیک، یون پارک
  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2024 (7 بهمن 1402)
  • ژانر: عاشقانه، درام

در هنگام معرفی سریال های کره ای 2024 ، اگر بخواهیم یکی از سریال های کره ای عاشقانه 2024 را نام ببریم، قطعاً نام دکتر اسلامپ بیشتر از دیگر عناوین می‌درخشد. این سریال، یک داستان عاشقانه و کمدی دارد و درباره پزشکانی است که در تلاش برای احیای زندگی خود هستند. داستان، عشق و رشد دو شخصیت را به تصویر می‌کشد که پس از ترک شغل خود به عنوان پزشک، در یک خانه روی پشت بام زندگی می‌کنند.

خرپول و کارآگاه (Flex x Cop)

بهترین سریال های کره ای 2024
معرفی سریال های کره ای 2024
  • بازیگران: پارک چی هیون، پو هیون آهن
  • تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402)
  • ژانر: جنایی، هیجان‌انگیز

این سریال جذاب و جنایی که یکی از سریال های کره ای درحال پخش 2024 است، داستان «جین یی سو» را نشان می‌دهد که از یک خانواده ثروتمند و با رفتاری بچه‌گانه است؛ اما بعدها به عنوان یک کارآگاه در یک تیم جرایم خشن، با رهبری «لی کانگ هیون» فعالیت می‌کند. او سعی تا با بهره‌برداری از ثروت فراوان، ارتباطات شخصی و هوش برجسته‌اش، مجرمان را شناسایی کرده و دستگیر کند.

پس از پخش چهار قسمت ابتدایی، این مجموعه تلویزیونی، نمره 7.7 را در IMDb کسب کرد و به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 تبدیل شد. همچنین کاربران سایت My Drama List نیز به این فیلم نمره 8.3 دادند تا این نمایش بتواند در لیست برترین سریال های کره ای سال 2024 قرار بگیرد.

با شوهرم ازدواج کن (Marry My Husband)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • بازیگران: نا این وو، پارک مین یانگ، سانگ ها یونگ
  • تاریخ انتشار: 1 ژانویه 2024 (11 دی 1402)
  • ژانر: درام، کمدی

یکی دیگر از جدیدترین سریال های کره ای 2024 که ابتدای سال نو میلادی پخش شد و توانست نمرات خوبی دریافت کند، با شوهرم ازدواج کن بود. در این سریال، «جی وون» با «پارک مین هوان» ازدواج می‌کند. او به علاوه انجام کارهای خانه، به تمامی کارهای بیرون نیز می‌پردازد؛ اما یک روز، او شوهرش را در حال خیانت با بهترین دوست خود می‌بیند.

پس از یک درگیری فیزیکی، «جی وون» توسط همسرش جان خود را از دست می‌دهد؛ ناگهان، خود را در گذشته، زمانی که با «مین هوان» در حال قرار گذاشتن بود می‌بیند. داستان زیبا و در عین حال جدید و رویایی این نمایش تلویزیونی، آن را به یکی از برترین سریال های کره ای عاشقانه 2024 تبدیل می‌کند.

پادشاه مسحور (Captivating the King)

بهترین سریال های کره ای 2024
سریال های تاریخی کره ای 2024
  • بازیگران: شین سه کیونگ، جو جانگ سوک، لی شی یانگ
  • تاریخ انتشار: 21 ژانویه 2024 (1 بهمن 1402)
  • ژانر: تاریخی، ملودرام

پادشاه مسحور، یکی از سریال های کره ای درحال پخش 2024 با بازی «جو جونگ سوک»، «شین سه کیونگ» و «لی شی یانگ» است که در ماه ابتدایی میلادی (ژانویه 2024) پخش شد. با توجه به داستان جذابی که این سریال دارد، می‌توان آن را به عنوان یکی از برترین سریال های تاریخی کره ای 2024 خواند.

در این سریال، یک زن تلاش می‌کند تا پادشاه جدیدی که به تازگی بر تخت نشسته و در حالی که هنوز در جنگ قدرت با دیگران است را فریب دهد؛ اما به جای این که موفق شود، خود را در این روند فریب خورده می‌بیند.

فصل دوم بازی ماهی مرکب (Squid Game Season 2)

  • بازیگران: لی جونگ جائه، وی ها جون، پارک سانگ هون
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: دلهره‌آور، هیجان‌انگیز

سریال بازی ماهی مرکب که در اوج کرونا منتشر شد و یک غول در فرهنگ پاپ بود، موفقیت بزرگی برای نتفلیکس به‌شمار می‌رفت و مسلماً نقشی در افزایش تعداد نمایش‌های کره‌ای در پلتفرم‌های استریم آمریکا داشت.

سریال Squid Game، با توجه به پایانی که داشت، نمی‌توانست برای فصل دوم تمدید شود؛ اما سود‌آوری این سریال برای نتفلیکس، سازندگان را مجاب کرد تا دنباله این مجموعه را بسازند. با توجه به روند سریال، فصل دوم بازی ماهی مرکب قرار است بسیار متفاوت‌تر از فصل ابتدایی آن باشد و عنصر شگفت‌انگیز خود را کاملاً تغییر دهد؛ اما می‌توان از آن انتظار داشت که به بهترین سریال های کره ای 2024 تبدیل شود.

فروشگاهی برای قاتلان (A Shop for Killers)

بهترین سریال های کره ای 2024
سریال های کره ای 2023 و 2024
  • بازیگران: کیم هایه جون، لی دونگ ووک، جی بین پارک
  • تاریخ انتشار: 17 ژانویه 2024 (27 دی 1402)
  • ژانر: درام، اکشن

سریال کره ای جدید 2024 فروشگاهی برای قاتلان، یک مجموعه تلویزیونی اکشن است که در فوریه 2024 ساخته شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال های کره ای سال 2024 تبدیل شود.

این اثر، بر اساس رمانی به نام مرکز خرید قاتل، نوشته «کانگ جی یونگ» که درباره دختری که پدر و مادرش را از دست داده و در دستان عمویش که یک مرکز خرید مشکوک را اداره می‌کند بزرگ شده است را روایت می‌کند. فروشگاهی برای قاتلان، از تاریخ 17 ژانویه تا 7 فوریه 2024 در مناطق منتخب سرویس استریم دیزنی پلاس و Hulu در ایالات متحده منتشر شد و توانست نمرات بالایی کسب کند و به یکی از جذاب ترین سریال های کره ای تبدیل شود.

فصل دوم مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • بازیگران: سئو یه جی، کیم سو هیون، پارک گو یانگ
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: عاشقانه، کمدی

سریال مشکلی نیست که خوب نباشی یا همان Its Okay to Not Be Okay، یکی از سریال های جدید کره ای 2024 در ژانر درام و عاشقانه است که فصل اول آن در سال 2020 ساخته شد. در این نمایش تلویزیونی «مون کانگ»، یک مرد تنها است که در بخش درمان اختلالات روانی یک بیمارستان کار می‌کند و با در همان موقع، با «گو مون یونگ»، یک زن مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی، آشنا می‌شود.

«گو مون یونگ»، علاوه بر اینکه به عنوان یک نویسنده کتاب‌های کودک موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده، در دنیایی مملو از چالش و دشواری‌ها نیز زندگی می‌کند. فصل دوم این سریال، بالاخره پس از گذشت 4 سال پخش خواهد شد و با توجه به روند داستانی که دارد، می‌تواند به یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 تبدیل شود.

همه چیز به حقیقت خواهد پیوست (Everything Will Come True)

بهترین سریال های کره ای 2024
سریال های جدید کره ای 2024
  • بازیگران: کیم وو بین، بائه سوزی
  • تاریخ انتشار: نامشخص
  • ژانر: درام، عاشقانه

چند سریال درام و عاشقانه درباره عاشقِ یک دیو شدن، در سینما و تلویزیون کره وجود دارد و حالا «لی بیونگ هان»، با همکاری سرویس استریم نتفلیکس در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی است تا یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 را خلق کند.

همه چیز به حقیقت خواهد پیوست، یک داستان عاشقانه بالقوه را بین یک زن انسان و یک جن را به نمایش می‌گذارد و پتانسیل این را دارد تا به یکی از سریال های کره ای سال 2024 تبدیل شود. در این سریال، «سوزی»، یک جن را آزاد می‌کند تا سه آرزو برآورده می‌شود.

سوالات متداول

از دیگر سریال های تاریخی کره ای 2024 چه آثاری را می‌توان نام برد؟

سریال آهنگ عاشقانه خیالی و هونگ رانگ، از دیگر عناوین مهم سال 2024 هستند.

آیا تاریخ اکران رسمی دقیقی برای فصل دوم سریال Squid Game منتشر شده است؟

هنوز تاریخ انتشار رسمی این سریال منتشر نشده؛ اما نتفلیکس تأیید کرده که فصل دوم Squid Game در سال 2024 پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های جدید کره ای 2024 چه بود؟ شما منتظر کدام سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *