دانلود قسمت اول تا سوم فصل 3 سریال زخم کاری

زخم کاری فصل سوم خود را منتشر کرده و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در این فصل، ماجراهای این مجموعه تا کجا پیش خواهد رفت.

این سریال که در دو فصل گذشته با اقتباسی آزاد از رمان بیست زخم کاری نوشته «محمود حسینی‌زاد» و همچنین آثاری از «ویلیام شکسپیر» مانند مکبث و هملت ساخته شده بود، داستانی پر از فراز و نشیب در ژانر جنایی و معمایی را روایت می‌کند. قسمت اول زخم کاری سریال با نگاهی جدید به آثار «شکسپیر» آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود زخم کاری فصل سوم

بازیگران این سریال شامل «جواد عزتی»، «رعنا آزادی‌ور»، «الهه حصاری»، «سعید چنگیزیان»، «کامبیز دیرباز»، «مهران غفوریان»، «الناز ملک»، «مرتضی امینی‌تبار»، «مه‌لقا باقری» و «سید جواد هاشمی» هستند.

 

زخم کاری فصل سوم

سکانس پایانی فصل قبل پر از نکته‌هایی بود که مخاطبان را مشتاق فصل سوم کرده است. مراسم خاکسپاری میثم و سمیرایی که دیگر توانی برای ایستادن ندارد و تنها انگیزه‌اش برای ادامه زندگی، کشتن طلوعی است. میثم توسط جوانان فامیل به خانه ابدی بدرقه می‌شود و همه شخصیت‌های اصلی در این صحنه حضور دارند. طلوعی که در دوردست ایستاده، به همه ماجرا نگاه می‌کند. سمیرا حالا با اسلحه‌ای در جیب پالتویش به سمت طلوعی می‌رود تا او را بکشد.

سمیرا با دیدن مالک دست و پایش را گم کرده و با گیجی به او نگاه می‌کند. مالک با تنه زدن به سمیرا از او عبور می‌کند، به سمت جنازه پسرش می‌رود، لحظه‌ای می‌ایستد و گریه می‌کند، سپس به سمت طلوعی و سمیرا برمی‌گردد و در میان نگاه‌های حیرت‌زده حاضرین، طلوعی را در آغوش می‌کشد. صحنه‌ای غیرقابل انتظار که همه را شوکه کرده است. نگاه‌های مالک حالا حرف‌های زیادی دارد. او به دنبال چیست؟

در ادامه می‌توانید به خرید و دانلود قسمت 1 و 2 زخم کاری بپردازید:

دانلود قسمت اول زخم کاری

دانلود قسمت دوم زخم کاری

دانلود قسمت سوم زخم کاری

این لیست به زودی به‌روزرسانی خواهد شد…

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال داریوش چیست؟ لطفا نظرات خود در مورد این سریال را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *