حضور دکتر استرنج در فیلم بعدی اونجرز تایید شد

بندیکت کامبربچ بازیگر مشهور، در طی مصاحبه‌ای تایید کرده است که دکتر استرنج در فیلم بعدی دنیای مارول، یعنی اونجرز 5 حضور خواهد داشت.

بندیکت کامبربچ، بازیگر «دکتر استرنج»، ممکن است جزئیاتی از حضور قهرمان مارول در فیلم آینده انتقام‌جویان را فاش کرده باشد. در یک مصاحبه با «نتفلیکس»، «کامبربچ» درباره رویکرد هنری خود به برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایش در سینما و تلوزیون صحبت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور دکتر استرنج در اونجرز 5

از نقش‌های برجسته «کامبربچ» می‌توان به «شرلوک هولمز» در مجموعه شرلوک «بی‌بی‌سی»، «اسماگ» در فیلم هابیت و البته «دکتر استرنج» در دنیای سینمایی مارول اشاره کرد. در بخشی که به «دکتر استرنج» اختصاص داشت، «کامبربچ» به نظر می‌رسد که اشاره‌ای به حضور شخصیتش در انتقام‌جویان 5 کرده است.

کامبربچ گفت:

از زمان انتخاب شدن، ارتباط من با این شخصیت خیلی دوست داشتنی بوده است. من بسیار منتظر انتقام‌جویان سال آینده هستم که در حال آماده‌سازی است.

دکتر استرینج

بنابراین، از این موارد می‌توان چند نکته احتمالی را برداشت کرد: اول، امکان بازگشت احتمالی «دکتر استرنج» که با گزارش قبلی «ددلاین» مطابقت دارد که گفته بود در فیلم انتقام جویان 5 ممکن است بیش از 60 شخصیت از MCU نقش‌های خود را دوباره ایفا کنند. دوم، اگر اولی درست باشد، به این معنا خواهد بود که انتقام‌جویان 5 همچنان قرار است سال آینده وارد تولید شود.

در جای دیگری از مصاحبه «نتفلیکس»، «کامبربچ» همچنین یادآوری کرد که چگونه تقریباً نمی‌توانست نقش «دکتر استرنج» را بازی کند به دلیل تعارض زمانی با اجرای تئاتری هملت. خوشبختانه، آن‌ها تمام خط تولید را تغییر دادند تا با برنامه «کامبربچ» سازگار شود. «کامبربچ» همچنین از نقش ابرقهرمانی‌اش تشکر کرد که برای او درهای دیگری را برای کاوش در نقش‌های دیگری که صرفاً برای مخاطبان فرهنگ پاپ نیستند، باز کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور دکتر استرینج در فیلم بعدی انتقام جویان چیست؟ آیا شما از طرفداران دنیای مارول هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *