12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند از نگاه سایت فیگار

شاید برایتان جالب باشد که چه کسانی می‌توانند شاگرد دکتر استرنج باشند. همراه ما باشید تا به 10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند بپردازیم.

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) از جمله فیلم‌هایی بود که نتوانست انتظارات طرفداران را برآورده کند، اما در کل یکی از آثار خوب مارول است. در انتهای این فیلم آمریکا چاوز برای درک و کنترل بهتر قدرت‌های خود در کامارتاج مشغول یادگیری هنرهای عرفانی و جادویی می‌شود. بعد از این اتفاق، طرفداران به شدت کنجکاو شدند که چه شخصیت‌هایی می‌توانند شاگرد دکتر استرنج باشند.

شخصیت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند با استفاده از پتانسیل و مهارت‌های خود به عنوان شاگرد، زیر نظر دکتر استرنج تعلیم ببینند و پیشرفت کنند. در واقع هر کسی نمی‌تواند به عنوان شاگرد استرنج قرار بگیرد، زیرا باید ویژگی‌هایی را داشته باشد که مورد قبول جادوگر اعظم واقع شود. افراد زیادی در کامارتاج زیر نظر دکتر استرنج (کمیک های پیش نیاز فیلم دکتر استرنج 2) هنرهای عرفانی را یاد می‌گیرند، اما کسانی نیستند که پتانسیل پیشرفت زیادی داشته باشند.

یعضی از شخصیت‌ها، با توجه به ویژگی‌هایشان می‌توانند زیر نظر استرنج تعلیم ببینند و همه آن‌ها جزو دنیای سینمایی مارول نیستند، اما اگر در این دنیا حضور داشتند احتمال این وجود داشت که دکتر استرنج به عنوان استاد آن‌ها ظاهر شود. در این مقاله قصد داریم تا 12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

دفعاتی که دکتر استرنج در کمیک ها شرور بود

بهترین دیالوگ های دکتر استرنج

12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

  • شخصیت هایی که می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند

شما می‌توانید فهرست 12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

در دنیای سینمایی مارول و خارج از آن، شخصیت‌هایی وجود دارند می‌توانند به کمک دکتر استرنج به یک جادوگر بزرگ تبدیل شوند. طرفداران پس از دیدن آمریکا چاوز که در حال یادگیری هنرهای عرفانی بود، کنجکاو شدند تا ببینند چه کسانی می‌توانند مانند او شاگرد دکتر استرنج شوند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به 12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند بپردازیم.

ند لیدز (Ned Leeds)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
شخصیت هایی که می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند

بسیاری از طرفداران بعد از اینکه فهمیدند همکار پیتر پارکر، ند لیدز، قادر به جادو کردن است شگفت زده شدند. از آن زمان مشخص شد که نقش او در اتحاد مردان عنکبوتی (عاشقانه‌ترین روابط مرد عنکبوتی) در ابتدا برای آمریکا چاوز برنامه ریزی شده بود، زمانی که دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی قرار بود در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست اتفاق بیفتد. دکتر استرنج از اینکه ند توانست هنرهای عرفانی را بدون هیچگونه آموزشی عملی کند بسیار تعجب کرد.

البته، پیتر پارکر از حافظه جمعی همه پاک شد که احتمالاً درک توانایی‌های جادویی ند را نیز از بین برد. با این حال، اگر راهی برای دسترسی مجدد به آن‌ها بیابد، برای بسیاری از طرفداران در پروژه‌ای مانند مرد عنکبوتی (بهترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول) خوشایند خواهد بود. آینده مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول همیشه در جریان است، اما بسیاری حاضر نیستند با شخصیت‌های مکمل او از جمله ند خداحافظی کنند.

پیتر پارکر (Peter Parker)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شون

یکی دیگر از کسانی که می‌تواند در دنیای سینمایی مارول شاگرد دکتر استرنج باشد پیتر پارکر است. این موضوع به هیچ عنوان دور از ذهن نیست و می‌تواند در آینده اتفاق بیوفتد. بعد از اتفاقات فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست پیتر می‌تواند برای ارتباط دوباره با استرنج به عنوان شاگرد او در کامارتاج شروع به آموختن هنرهای عرفانی کند.

او در فیلم راهی به خانه نیست نشان داد که می‌تواند با قدرت‌های خود حتی جادوهای دکتر استرنج را دور بزند و او را شکست دهد. فرض اینکه پیتر علاوه بر قدرت‌های عنکبوتی، هنرهای عرفانی را هم در نبردهای خود به کار ببرد بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

نیکو مینورو (Nico Minoru)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
شخصیت هایی که در دنیای مارول می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند

معرفی مجدد چارلی کاکس و وینسنت دون آفریو در دنیای سینمایی مارول (بهترین کامئوهای سلبریتی ها در دنیای سینمایی مارول)، امیدهای طرفداران را نسبت به دیگر شخصیت‌های عصر تلویزیون مارول برای داشتن چنین فرصتی دوباره زنده کرده است. به طور خاص، بسیاری از طرفداران این نظریه را مطرح کرده‌اند که چگونه شخصیت‌های فیلم فراری‌ها می‌توانند با دنیای مارول ترکیب شوند. اگر این اتفاق بیفتد، نیکو مینورو، با بازی لیریکا اوکانو، باید به عنوان شاگرد دکتر استرنج در نظر گرفته شود.

با استفاده از قدرت‌های خود، او می‌تواند شاهکارهای باورنکردنی و تاریکی را انجام دهد. جالب اینجاست که او در فیلم فراری‌ها قدرت‌های خود را به عنوان مرتبط بودن با بعد تاریکی (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) تعریف می‌کند، و او همچنین با دیوان گناهان تعامل دارد. در حالی که نیکو به ویژه با تجربه است، هنوز چیزهای زیادی می‌تواند تحت نظر وانگ و دکتر استرنج بیاموزد.

کامالا کان (Kamala Khan)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

سریال خانم مارول به تازگی از شبکه دیزنی پلاس منتشر شده است و نقدهای متعدد منفی و مثبتی دریافت کرد. این سریال با اینکه یک داستان بسیار بی اساس و خسته کننده ارائه می‌کند، اما در معرفی این شخصیت کمیکی بسیار حوب عمل کرد.

کامالا کان می‌تواند یکی از شاگردان دکتر استرنج باشد. او پتانسیل تبدیل شدن به یک ابرقهرمان بسیار فوق العاده را دارد و اکنون که قدرت‌های خود را بهتر از همیشه درک کرده است، آموختن هنرهای عرفانی می‌تواند به او در رسیدن به درک بهتری از قدرت جهش یافتگی‌اش کمک کند.

بیلی ماکسیموف (Billy Maximoff)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
شخصیت هایی که در MCU می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند

چیزی که طرفداران از فیلم دکتر استرنج (بهترین شخصیت‌های کمیک دکتر استرنج که در MCU نیستند) در چند جهانی دیوانگی انتظار داشتند این بود که بیلی و تامی را از بازگرداند. از نظر فنی، این اتفاق افتاد، اما مردم باید مدتی دیگر صبر کنند تا آن‌ها را به عنوان قهرمانان جوانی که در کمیک هستند ببینند. بیلی ماکسیموف می‌تواند جزو شخصیت هایی که می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند قرار بگیرد، زیرا مادر او یکی بهترین جادوگران مارول می‌باشد.

بیلی قبلاً برخی از استعدادهای خود را در سریال (بهترین سریال های مارول و دی سی) واندا ویژن نشان داده بود و به جلوگیری از گلوله‌هایی که به سمت او و برادرش می‌رفت کمک کرد. او توانایی بسیار بیشتری دارد. او مانند مادرش می‌تواند از جادوی آشوب استفاده کند و با محدودیت‌ها، واقعیت را تغییر دهد. در حال حاضر در دنیای سینمایی مارول، آینده بیلی ماکسیموف و برادرش مشخص نیست و مارول خبری از بازگشت آن‌ها در پروژه‌های آینده منتشر نکرده است.

دویل دورمامو (Doyle Dormammu)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
شخصیت هایی که در دنیای سینمایی مارول می توانند شاگرد دکتر استرنج باشند

آکادمی استرنج (10 بار که دکتر استرنج در کمیک ها شرور بود) یک کمیک نسبتاً جدید است که اولین بار در سال 2020 شروع شد، اما این نیازی به محدود کردن آن یا هیچ یک از شخصیت‌های اصلی ایجاد شده برای حضور در دنیای سینمایی مارول ندارد. از میان بسیاری از دانشجویان دکتر استرنج در این آکادمی، یک نفر در حال حاضر پیوند قابل توجهی با این دنیا دارد. دویل دورمامو پسر دورمامو می‌باشد. دورمامو آنتاگونیست اصلی قسمت اول فیلم دکتر استرنج بود که در انتهای این فیلم به تصویر کشیده شد.

دویل مانند پدرش ذاتاً قدرتمند است و جادوی تاریکی را به خوبی کنترل می‌کند. او می‌توانست با آمریکا چاوز، رینترا، و ویکان، به فهرستی جالب از کلاس اضافه شود. اگر این پروژه ساخته شود، دیدن همه دانش آموزان کمیک (بهترین کمیک های مارول 2022)، مانند دویل و دسی بسیار هیجان انگیز خواهد بود. دویل دورمامو جزو شخصیت هایی که در دنیای مارول می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند قرار می‌گیرد.

مجیک (Magik)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

وقتی سریال میس مارول (نقد و بررسی سریال Ms Marvel) فاش کرد که کامالا کان در واقع یک جهش یافته در دنیای مارول است و مانند کمیک‌ها، در نهایت زمینه را برای ورود مردان ایکس فراهم کرد. یکی از شخصیت‌هایی که باید برای تیم اولیه یا حداقل یک معرفی اولیه در نظر گرفته شود، ایلیانا راسپوتینا معروف به مجیک است. او البته اکنون بیشتر به خاطر بازی توسط آنیا تیلور جوی در فیلم نا انسان‌ها شناخته می‌شود. مجیک جزو شخصیت هایی که در MCU می توانند شاگرد دکتر استرنج شوند قرار می‌گیرد.

توانایی‌های او به بعد شیطانی معروف به لیمبو مرتبط است و با استفاده از قدرت آن بعد، می‌تواند جادوی تاریکی بسازد و شمشیر روح (قوی ترین سلاح های مارول) خود را به وجود بیاورد. در کمیک‌ها، او شروع به آموزش زیر نظر دکتر استرنج می‌کند، در حالی که به عنوان یکی از اعضای مردان ایکس نیز حضور داشت و با گسترش ابعاد دنیای مارول و مولتی‌ورس، امیدواریم زمانی که وارد این دنیا می‌شود، بتواند بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

بچه لوکی (Kid Loki)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

در طول فاز چهار دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022)، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف برای معرفی اعضای انتقام‌جویان جوان یک روند وجود داشته است. به طور طبیعی، بچه لوکی را معرفی کرد که توسط TVA پیدا شد و به خاطر کشتن برادرش، ثور، توسط الیوت از بین رفت. او برای زنده ماندن با انواع دیگر، لوکی کلاسیک و لوکی تمساح، متحد شد و حتی در پایان این سریال به حاکم آن‌ها در این فضا تبدیل شد.

فصل 2 لوکی (بهترین نسخه های لوکی) می‌تواند او را در جهان 616 قرار دهد و سپس انتقام جوی جوان در نهایت می‌تواند به صورت واقعی شکل بگیرد. اگر او واقعاً تلاش کند تا بدرفتاری‌هایش را جبران کند و از تبدیل شدنش به شرور جلوگیری کند، ممکن است بچه لوکی بخواهد از وانگ یا دکتر استرنج راهنمایی بگیرد. آن‌ها همچنین به او کمک می‌کنند تا طیف کاملی از مهارت‌های خود را تقویت کند و جزو شخصیت هایی که در دنیای سینمایی مارول می توانند شاگرد دکتر استرنج باشند قرار بگیرد.

زلما استانتون (Zelma Stanton)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

زلما استانتون یک شخصیت کوچک از کمیک (بهترین کمیک های مارول تاریخ) است، دختر جوانی که در ادامه کتابدار آکادمی استرنج می‌شود. با این حال، در دنیای سینمایی مارول، او می‌تواند به فراتر از چیزی که هست تبدیل شود. معرفی او با موجودات عجیبی به نام حشره‌های ذهنی همراه است، انگل‌هایی که با اسرار گناه و شرم زندگی می‌کنند.

او گرفتار ذهن ماگوت‌ها شد و تنها افشای عمیق‌ترین و تاریک‌ترین اسرار او را نجات داد. از طرف دیگر، او را می‌توان به عنوان کتابدار کامارتاج معرفی کرد و زمانی که وانگ جادوگر اعظم شد، مسئولیت را بر عهده بگیرد. او می‌تواند هنر آموز بسیار خوبی برای دکتر استرنج (هر آنچه که از فیلم دکتر استرنج 3 می دانیم) باشد و به کمک او قدرت‌های خود را افزایش دهد و در کنار انتقام جویان با شروران مبارزه کند.

موردرد (Mordred)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

دنیای سینمایی مارول (بهترین انیمیشن های مارول) قرار است به زودی جنبه‌های فراطبیعی بیشتری را از کمیک‌های مارول به تصویر بکشد. با توجه به تعامل موردرد با بلید در یکی از صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم اترنالز، در آینده باید منتظر حضور او در این دنیای سینمایی باشیم. این کاوش احتمالاً شامل بازیگری کیت هرینگتون در این نقش می‌شود. او حتی ممکن است فیلم یا سریال اختصاصی خود را داشته باشد، که می‌تواند در را به روی برخی از شخصیت‌های قرون وسطایی مانند مرلین یا موردرد باز کند.

طبق افسانه‌های آرتور، موردرد مسئول کشتن شاه آرتور بود، اما پس از مرگ، به دنیای مدرن بازگشت و در کنار مورگان لو فی، با بازی الیزابت هرلی در فیلم فراری‌ها، به عنوان یک آنتاگونیست (بهترین آنتاگونیست های ترسناک در انیمه های سال 2021) خدمت کرد. او یک انتخاب غیرمنتظره و بسیار بعید برای آموزش در کامار تاج خواهد بود، اما می‌تواند به داستان‌های شگفت انگیزی منجر شود.

جنیفر کیل (Jennifer Kale)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

با وجود افرادی مانند شوالیه تاریکی، شوالیه ماه (بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه)، دکتر استرنج و بلید که در دنیای سینمایی مارول حضور دارند، بسیاری از طرفداران امیدوارند که سایر اعضای برجسته پسران نیمه شب نیز به زودی معرفی شوند. یکی دیگر از اعضای این تیم جنیفر کیل است. او در ابتدا به عنوان یک شخصیت مکمل برای من ثینگ معرفی شد. یک قهرمان دست کم گرفته شده همکار که شایستگی توجه در دنیای مارول مارول را دارد، اما او تبدیل به یک قهرمان برای خودش شد.

جنیفر قطعاً می‌تواند به عنوان یک دانشجو یا حداقل عضو هیئت علمی برای آکادمی استرنج (ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) وارد بازی شود و به او کمک کند تا شاخه خاص خود را از جادوگری یاد بگیرد. او همچنین به یک کتاب ویژه به نام تومه ژردنا دسترسی دارد که با دیوان گناهان و کتاب ویشانتی از دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی قابل مقایسه است.

پیکسی (Pixie)

10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند
10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

همانطور که از اسم رمز او پیداست، توانایی‌های جهش یافته مگان گوین معروف به پیکسی در ظاهر او مانند یک پری، بال‌ها و همه چیز ظاهر می‌شود. او در نهایت برخی از قدرت‌های جادویی را تحت سرپرستی مردان ایکس (بهترین کمیک های مردان ایکس) توسعه می‌دهد که همچنین به او کمک می‌کند یک خنجر روح (مشابه شمشیر روحش) بسازد. قدرت‌های طبیعی او نیز شامل ایجاد غبار توهم زا است.

در کمیک‌ها، پیکسی مدتی را به عنوان دانشجوی دکتر استرنج (بهترین سوپرایز های دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) می‌گذراند و این احتمال وجود دارد که این اتفاق در دنیای سینمایی مارول نیز بیفتد. او در سال 2004 معرفی شد، بنابراین به احتمال زیاد مردان ایکس دیگر در صف مقابل او هستند، اما گنجاندن او در پروژه آکادمی استرنج به عنوان یک دانشجو، ممکن است به او کمک کند تا از این خط عبور نکند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *