شایعه: برد پیت به فیلم جدید پل توماس اندرسون پیوست

چندی پیش اعلام شد که فیلم جدید پل توماس اندرسون در دست ساخت قرار دارد و اخیرا شایعاتی مربوط به حضور برد پیت در این اثر به گوش می‌رسد.

این متن حاوی اخبار جالبی در مورد جدیدترین فیلم «پل توماس اندرسون» است که بازیگران سرشناسی همچون «لئوناردو دی‌کاپریو»، «بنسیو دل تورو»، «شان پن»، «رجینا هال»، «آلانا حیم» و «تیانا تیلور» در آن ایفای نقش می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیا برد پیت در فیلم جدید پل توماس اندرسون حضور دارد؟

این پروژه بدون عنوان که توسط کمپانی «برادران وارنر» تولید می‌شود، هم اکنون در ال پاسو در حال فیلمبرداری است و شایعات زیادی در مورد پیوستن یک بازیگر جدید به این پروژه وجود دارد.

برد پیت

سال گذشته، «جف اسنایدر» (خبرنگار حوزه سینما) اخباری در مورد احتمال حضور «برد پیت» در فیلم جدید و مرموز PTA شنیده بود، اما متاسفانه او نتوانست این شایعات را تایید کند. در واقع، به نظر می‌رسد نام «پیت» از این پروژه محو شده بود، زیرا او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم فرمول یک به کارگردانی «جوزف کوزینسکی» است.

حالا، «ریورا ناصرت»، مجری رادیوی محلی، گزارش داده است که «پیت» در صحنه فیلمبرداری فیلم PTA در ال پاسو دیده شده است. اینکه آیا او تنها یک نقش کوتاه (حضور افتخاری) دارد یا نقش مهمی را ایفا می‌کند، هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «پیت» در فیلم جدید «توماس اندرسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *