رسمی: فیلمبرداری فیلم The Batman: Part II از اوایل سال 2025 آغاز می‌شود

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد فیلم بتمن 2 در حال شکل‌گیری است و گویاً که تاریکی بار دیگر قصد بیدادگری دارد و شوالیه‌ی تنها، عازم نبردی دیگر می‌شود.

هنوز ماه‌ها تا فرا رسیدن موعد نبرد شوالیه گاتهام باقی‌مانده، اما زمزمه‌ها از ورای ابرهای تاریکی به گوش می‌رسد. «اندی سرکیس» که نقش یار همیشگی بتمن، یعنی «آلفرد پنی‌ورث» را بازی می‌کند، در گفتگویی با نشریه Popverse، پرده از راز برداشته و خبر از آغاز فیلمبرداری فیلم The Batman: Part II را در اوایل سال 2025 داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری فیلم بتمن 2 از سال آینده

شاید هنوز از داستان و جزئیات ماجرا بی‌خبر باشیم، اما گویی «مت ریوز»، خالق این اثر، در حال خلق شاهکاری دیگر است. «جیمز گان»، رئیس DCU نیز مهر تأیید بر این ماجرا زده و گفته است:

فیلمنامه زمانی ارسال خواهد شد که «مت» آن را آماده بداند.

انتظار می‌رود که «رابرت پتینسون»، «زویی کراویتز»، «اندی سرکیس»، «جفری رایت» و «کالین فارل» بار دیگر در این نبرد حماسی حضور داشته باشند. زمزمه‌هایی نیز از حضور پررنگ‌تر جوکر با بازی «بری کیوگان» به گوش می‌رسد.

در این میان، «گرگ فریزر» نیز به عنوان مدیر فیلمبرداری این اثر حماسی معرفی شده است. او که در قسمت اول نیز خوش درخشید، بار دیگر با «مت ریوز» همراه خواهد شد تا تصاویری بدیع و فراموش‌نشدنی از نبرد خیر و شر را بر پرده سینما نقش ببندد.

فیلم بتمن 2

فیلم The Batman 2 قرار است در 2 اوت سال 2026 (10 مهر 1405) به روی پرده سینماها برود. در این مدت، طرفداران این حماسه‌ی گوتیک، می‌توانند با تماشای میکی 17، ساخته «بونگ جون-هو» که «رابرت پتینسون» در آن ایفای نقش می‌کند، خود را برای نبردی دیگر با شوالیه تاریکی آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت اول فیلم بتمن «مت ریوز» چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *