بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 ؛ از بروس وین تا بتمن

طرفداران بتمن با نسخه‌ی جدید مت ریوز از اسطوره‌ای بنام بتمن آشنا شدند که منجر به طراحی‌های جدیدی برای همه شخصیت‌ها می‌شود که هر کدام منحصر به فرد و پویا هستند. با نوشتار بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 با فیگار بمانید.

این تجسم جدید از بتمن با بازی رابرت پتینسون به معنای تعریف شخصیت‌پردازی خاصی از بهترین کمیک های بتمن و اسطوره‌های نوستالژیک است.

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022

فهرست عناوینی که در ادامه نوشتار بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 برای شما معرفی خواهند شد، به شرح زیر است:

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022

شخصیت های زیادی در بتمن 2022 با چهار شرور معروف مختلف و شخصیت‌های فرعی مختلف وجود دارد. این بدان معناست که لباس‌های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها بهتر از دیگران هستند تا گروهی متنوع از شخصیت‌ها با ظاهری منحصربه‌فرد خلق کنند.

بروس وین

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
بروس وین در حال صحبت با نامزد شهرداری در بتمن

رابرت پتینسون در بخش بزرگی از ساختار روایی فیلم، بروس وین نیست، فقط حدود 5 درصد از عملکرد آن جنبه شخصیت‌پردازی بروس وین را دارار است. با این حال، زمانی که او بروس وین است، ظاهر منحصر به فرد خود را برای شخصیت به عنوان این فرد تنها دارد که یک کت سیاه بزرگ با موهای بلند تیره پوشیده است.

خود لباس هم خوب است و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد و با آنچه مت ریوز به دنبال آن بود با برداشتی تیره تر از بروس وین جوانی که هنوز شخصیت خودخواه خود را توسعه نداده است، مطابقت دارد.

نقد فیلم بتمن 2022

جیم گوردون

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
جیم گوردون در حال هدف گرفتن تپانچه خود در بتمن

به هم ریختن ظاهر جیم گوردون دشوار است و نسخه جفری رایت همان چیزی است که اکثر طرفداران در مورد بهترین پلیس GCPD فکر می‌کنند. عینک، سبیل و آن یونیفرم پلیسی تا حدی یک شخصیت معمولی را ایجاد می‌کند که در بسیاری از داستان‌های پلیسی (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) وجود دارد.

در این مورد، جایی که بتمن در واقع یک داستان پلیسی نئو نوآر (فیلم ها و سریال‌های جنایی ومعمایی) است، پوشیدن لباسی مانند این برای گوردون مناسب است. این لباس همچنین از عملکرد جفری رایت به عنوان یک رفیق پلیس برای بتمن مناسب است.

آلفرد پنی ورث

بهترین لباس ها در فیلم The Batman, بهترین لباس در فیلم بتمن, بهترین لباس ها در بتمن 2022
بهترین لباس ها در فیلم The Batman, بهترین لباس در فیلم بتمن, بهترین لباس ها در بتمن 2022

این برداشت از افسانه‌های بتمن از چندین کمیک (بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند) مختلف وام گرفته شده است. با توجه به اینکه آلفرد پنی ورث این نسخه سخت اما دلسوز از آلفرد با گذشته نظامی است که به بروس کمک کرد چگونه مبارزه کند، به وضوح از Batman: Earth One الهام گرفته شده است. حتی طرحی که به آلفرد می‌دهند شبیه آن کمیک است.

این آلفرد پنی ورث یک پیشخدمت معمولی است، اما همچنان لباس شیک بر تن می‌کند. جای زخم او به سابقه نظامی‌اش اشاره دارد، اما او برخلاف سایر آلفردهای گذشته، ریشی ژولیده داشت. ظاهری متفاوت برای آلفرد است اما همچنان با شخصیت نمادین بتمن مطابقت دارد.

مبدل جنایتکار بتمن

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
بتمن با لباس مبدل به عنوان یک جنایتکار در داخل سالن Iceberg در The Batman

هنگام گشت زنی در شهر، بروس همیشه لباس بتمنی خود را نمی‌پوشد. بروس با الهام از بتمن: سال اول، لباس یک اراذل معمولی را به تن می‌کند که به او اجازه می‌دهد در مناطقی که بتمن و بروس وین نمی‌توانند وارد آن شوند، ترکیب شود و نفوذ کند.

او یک هودی، کلاه، کوله پشتی و شلوار معمولی دارد که در ترکیب با رنگ لباس او نقش خوبی در پنهان کردن آن تصور تینیجری از رابرت پتینسون دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی شبیه بتمن 2022

کارمین فالکون

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022

یکی از بهترین جزئیاتی که به فالکون داده شده این است که او همیشه رنگ‌های تیره به تن دارد. رنگ‌های مشکی، قرمز تیره و خاکستری که با این واقعیت ترکیب می‌شوند که او تقریباً همیشه در سایه نشان داده می‌شود، حضوری تاثیرگذار را ایجاد می‌کند. این مسئله کمک می‌کند که کارمین یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های بتمن باشد.

به نوعی، کارمین فالکون باید آینه تاریک بتمن در دنیای جنایتکار باشد. او همیشه در سایه است، حضور او همیشه احساس می‌شود و مردم شهر گاتهام از او می‌ترسند.

بیشتر بخوانید:بهترین دیالوگ های بتمن 2022

زن گربه ای

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022

زن گربه‌ای سخت‌ترین لباس برای خلق کردن نیست زیرا او یک کت و شلوار تمام مشکی پوشیده است. با نسخه زوئی کراویتز، این برداشتی منطقی‌تر است که منجر به پوشیدن لباس چرمی یک تکه می‌شود. این نکته با طراحی کلاسیک کت و شلوار مطابقت دارد، اما با اجرای استادانه Zoe در این ترکیب‌بندی از لباس نیز موثر است.

این لباس تفاوت چندانی با لباسی که Catwoman در Batman: Arkham می‌پوشد ندارد. در مورد ماسک او، این ماسک یکی از جنبه‌های ترکیبی لباس او است. یک ماسک که اتفاقاً بالای آن به شکل گوش گربه می‌باشد. این نوع از ترکیب‌بندی در طراحی لباس کن=ت وومن با نسخه داستان اصلی Catwoman مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید:بهترین فیلم های ابرقهرمانی شبیه بتمن 2022

ریدلر

بهترین لباس ها در فیلم The Batman, بهترین لباس در فیلم بتمن, بهترین لباس ها در بتمن 2022
بهترین لباس ها در فیلم The Batman, بهترین لباس در فیلم بتمن, بهترین لباس ها در بتمن 2022

این شخصیت در فیلم بتمن 2022 یک Riddler کاملاً متفاوت از بسیاری از نسخه های Riddler در کمیک‌ها (فکت های کمیک ؛ تمامی نکات و حقایق پنهان) است. او به طور معمول کاملاً سبز می‌پوشد، اما طراحی او به طور هدفمند شبیه به طرح قاتل زودیاک است. درواقع ریدلر بیشتر شبیه به قاتل زودیاک ترکیب شده با Jigsaw از فرنچایز Saw به تصویر کشیده شده است.

او یک ماسک، بارانی، و سرش با فویل پیچیده شده است. حضور همیشگی او به عنوان ادوارد نشتون تصویری نزدیک از ادوارد کمیک است. وی به خوبی در ایجاد فضاسازی فیلم بتمن، یک لحن شوم و ترسناک (بهترین فیلم های ترسناک 2022) را شکل می‌دهند.

پنگوئن

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
Oswald Cobblepott با نام مستعار پنگوئن در حال خیره شدن به شهر گاتهام در فیلم The Batman

اینکه چگونه مت ریوز و تیمش توانستند ظاهر و احساس کمیک‌ها (بهترین کمیک های مارول 2022) را با طراحی خود به تصویر بکشند، قابل توجه می‌باشد. این طراحی شخصیت دیگری است که یادآور Batman: Earth One است. گریم مایک مارینو که کالین فارل را کاملاً ناپدید می‌کند، شایسته جایزه است.

هیچ چیز در مورد فارل قابل تشخیص نیست و میزان جزئیات و احساساتی که از طریق گریم به وجود می‌آید بی‌نظیر است. البته نمایش دزدی فارل به جان بخشیدن به شخصیت و ایجاد رقابت بین پنگوئن و بتمن کمک می‌کند.

بتمن

بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022
بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022

جای تعجب نیست که ببینیم لباس بتمن همیشه مهمترین لباس در هر فیلم درباره بتمن باشد. رابرت پتینسون و لباس او تعادلی از واقع‌گرایی با عناصر کمیک بوک کافی دارد تا او را مانند یک بتمن مناسب جلوه دهد و حس درستی را منتقل کند.

کمربند، دستکش و چکمه‌های او کم و بیش ابزار تاکتیکی واقعی هستند، در حالی که زره، نماد، شنل و کلاه او از خیال زاده شده‌اند، اما هرگز به اندازه‌ای نیستند که احساس واقع‌گرایانه‌ای را که مت ریوز قصد داشت، بشکند. پتینسون در لباس با ابهت است، او می‌تواند بسیار روان حرکت کند و جزئیات منحصر به فرد نمادین را از این اسطوره به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *