دیوید دستمالچیان به فصل دوم سریال One Piece پیوست

سرویس استریم نتفلیکس از حضور دیوید دستمالچیان ، «جازارا جاسلین»، «کامرس جانسون» و «دنیل لسکر» در فصل دوم سریال لایو-اکشن وان پیس خبر داد.

طبق اعلام این شبکه، «دیوید دستمالچیان» در نقش «آقای 3»، «جاسلین» در نقش «خانم ولنتاین»، «جانسون» در نقش «آقای 5» و «لسکر» در نقش «آقای 9» ظاهر خواهند شد. این شخصیت‌ها در مانگای پرفروش «ایچیرو اودا»، عضو گروه تبهکار «باروک ورکس» بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دیوید دستمالچیان به فصل دوم سریال One Piece پیوست

فصل اول وان پیس که بر اساس ماجراجویی‌های «مانکی دی. لوفی» و خدمه‌اش در جستجوی گنج افسانه‌ای وان پیس بود، با استقبال چشمگیر منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این سریال به مدت هشت هفته در صدر پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس قرار گرفت و در 93 کشور به رتبه اول رسید. فصل اول همچنین با امتیاز 95 درصد در راتن تومیتوز، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

علاوه بر «دستمالچیان»، بازیگران فصل اول که شامل «ایناکی گادوی»، «ماککنیو»، «امیلی راد»، «جیکوب رومرو گیبسون» و «تاز اسکایلر» هستند نیز در فصل دوم سریال One Piece حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود فصل دوم وان پیس در اواخر سال 2024 منتشر شود.

دیوید دستمالچیان

با حضور بازیگران جدید و محبوب و همچنین داستان‌های جذاب و پرفراز و نشیب، فصل دوم سریال وان پیس بی‌شک مورد استقبال طرفداران این انیمه و سریال پربیننده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *