معرفی سریال One Piece ؛ داستان و هر آنچه که باید بدانید

ما در این نوشتار قصد داریم به معرفی سریال One Piece بپردازیم تا شما را با داستان و هر آنچه که باید بدانید آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما بمانید.

سریال One Piece یک مجموعه تلویزیونی است که توسط مت اوونز و استیون مائدا برای نتفلیکس ساخته شده است. ژانر سریال One Piece فانتری، اکشن و ماجراجویی است. این سریال نتفلیکس یک اقتباس لایو اکشن از مانگایی به همین نام توسط Eiichiro Oda است که خودش به عنوان مشاور خلاق اصلی برای سریال خدمت می‌کرد.

زمان پخش سریال One Piece در 31 آگوست 2023 بود و نقدهای مثبتی از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد که اجراها، فیلم‌نامه و جلوه‌های بصری را تحسین کردند. در ادامه همراه ما بمانید تا به معرفی سریال One Piece بپردازیم.

داستان سریال وان پیس

معرفی سریال One Piece
معرفی سریال One Piece, معرفی سریال وان پیس
  • تعداد قسمت های سریال وان پیس : 8

خلاصه داستان سریال وان پیس :

در سریال One Piece ، گل دی. راجر که به عنوان “پادشاه دزدان دریایی” شناخته می‌شد، قوی‌ترین و مشهورترین موجودی بود که در گرند لاین قایقرانی کرده است. دستگیری و اعدام راجر توسط دولت جهانی تحولی را در سراسر جهان به ارمغان آورد. آخرین سخنان او قبل از مرگش وجود بزرگترین گنج دنیا یعنی One Piece را آشکار کرد. این مکاشفه بود که عصر بزرگ دزدان دریایی را به ارمغان آورد، مردانی که رویای یافتن وان پیس را در سر می‌پرورانند، که وعده ثروت و شهرت نامحدودی را می‌دهد.

اینجاست که Monkey D. Luffy، پسر 17 ساله‌ای که با تعریف استاندارد شما از یک دزد دریایی مخالفت می‌کند، وارد می‌شود. به جای شخصیت محبوب یک دزد دریایی شرور، سرسخت و بی‌دندان که روستاها را برای تفریح غارت می‌کند، دلیل دزد دریایی بودن لوفی یک شگفتی محض است: یک ماجراجویی هیجان انگیز که او را به سمت افراد جذاب و در نهایت به گنج وان پیس هدایت می‌کند.

لوفی و خدمه‌اش به دنبال قهرمان دوران کودکی‌اش، در سراسر گرند لاین سفر می‌کنند، به دنبال ماجراهای دیوانه‌کننده‌ای می‌روند، اسرار تاریک را آشکار می‌کنند و با دشمنان قوی می‌جنگند؛ همه اینها برای رسیدن به ثروت‌ One Piece.

 

بیوگرافی بازیگران سریال وان پیس

معرفی سریال One Piece
معرفی سریال One Piece

در ادامه می‌توانید لیستی از هنرپیشه های سریال One Piece را مشاهده کنید:

ایناکی گودوی در نقش مانکی دی. لوفی

معرفی سریال One Piece
ایناکی گودوی

ایناکی گودوی جاسو (زاده 25 اوت 2003) یک هنرپیشه مکزیکی است که به خاطر بازی در نقش خوان روئیز در فیلم ناقص ها (2022) و مانکی دی. لوفی در اقتباس لایو اکشن نتفلیکس از One Piece شناخته شده است.

امیلی راد در نقش نامی

معرفی سریال One Piece
امیلی راد

امیلی الن راد (انگلیسی: Emily Ellen Rudd؛ زادهٔ 24 فوریهٔ 1993) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او نقش سیندی برمن را در سه گانه فیلم ترسناک نتفلیکس خیابان ترس (2021) و نامی را در سریال One Piece (2023) نتفلیکس بازی کرد.

مکنیو در نقش رورونوآ زورو

معرفی سریال One Piece
مکنیو

مکنیو مائدا (متولد 16 نوامبر 1996)، معروف به مکنیو آراتا (به ژاپنی: 新田 真剣佑، هپبورن: Arata Makken’yū) یا به سادگی مکنیو، یک هنرپیشه ژاپنی است. او پسر بازیگر و رزمی کار سانی چیبا است. او در بسیاری از اقتباس‌هایی از مجموعه‌های مانگا محبوب، از جمله ماجراجویی عجیب جوجو: الماس نشکن است، فصل اول (2017)، توکیو غول اس (2019)، شخصیت شرور یوکیشیرو انیشی در Rurouni Kenshin: The Final (2021) به تصویر کشیده است.

جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ

معرفی سریال One Piece
جیکوب رومرو گیبسون

جیکوب رومرو گیبسون (زاده 11 ژوئیه 1996) یک بازیگر آمریکایی است. او در سریال One Piece (2023) در نتفلیکس نقش اوسوپ را بازی می‌کند. از سال 2019 تا 2020 او در مجموع 15 قسمت از مجموعه تلویزیونی Greenleaf نقش ای جی دلاژه را بازی کرد.

تاز اسکایلار در نقش سانجی

معرفی سریال One Piece
تاز اسکایلار

تارک یاسین اسکایلار (متولد 5 دسامبر 1995)، معروف به تاز اسکایلار، بازیگر و فیلمنامه نویس ساکن لندن است. پس از موفقیت در نمایشنامه‌ای که خودش نوشته بود، Warheads، به نویسندگی و بازی در Gassed Up برای Amazon Prime ادامه داد و در سریال One Piece (2023) نتفلیکس در نقش سانجی بازی کرد.

وینسنت ریگان در نقش مانکی دی. گارپ

معرفی سریال One Piece
وینسنت ریگان

وینسنت ریگان (زاده 16 مه 1965) یک بازیگر سینما و تلویزیون ولزی است که بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های 300، تروی، رها شده، برخورد تایتان‌ها، لاک‌اوت و وان پیس شناخته می‌شود.

بررسی سریال وان پیس

معرفی سریال One Piece
بررسی سریال وان پیس

نمرات سریال One Piece :

  • IMDB : 8.5
  • Rotten Tomatoes : 85%
  • Audience Scores : 95%

برای نقد سریال One Piece می‌توان گفت که یکی از بخش‌های جالب و بحث‌برانگیز سریال “وان پیس”، زیبایی‌شناسی آن است. در این سریال، به جای اینکه ظاهر کارتونی انیمه و مانگا را کنار بگذارد و رویکردی واقع‌گرایانه‌تر داشته باشد، ترجیح داده شده است که با استفاده از گریم بیش از حد و طراحی صحنه، ظاهر کارتونی را حفظ کند. این روش باعث می‌شود که برخی از کاراکترها و داستان‌ها مسخره‌تر به نظر برسند.

با وجود پوچ و مسخره بودن برخی از طراحی‌ها، داستان سریال “وان پیس” بسیار سرگرم‌کننده است و کاراکترهای آن نیز قانع‌کننده و جذاب به نظر می‌رسند. این باعث می‌شود تا حتی در بخش‌های ظاهری احمقانه‌تر جهان این سریال، همچنان حسی طبیعی واقع شود. استفاده از سبک کارتونی نیز باعث می‌شود که عناصر عجیبی مانند دلقک شیطان و هیبریدهای انسان ماهی بهتر و متعادل‌تر به نظر برسند.

جمع‌بندی

معرفی سریال One Piece
معرفی سریال One Piece

در جولای 2017، هیرویوکی ناکانو سردبیر Weekly Shōnen Jump اعلام کرد که Tomorrow Studios و Shueisha تولید یک اقتباس تلویزیونی زنده آمریکایی از مجموعه مانگای One Piece را آغاز خواهند کرد. اودا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال در کنار آدلستاین، مدیرعامل استودیوی فردا و بکی کلمنتز فعالیت کرد. طبق گزارش‌ها، سریال با حماسه East Blue آغاز می‌شود. آدلشتاین همچنین گفت که هزینه تولید می‌تواند رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

در ژانویه 2020، اودا فاش کرد که نتفلیکس یک فصل شامل ده قسمت را درخواست کرده است. در ماه مه 2020، مارتی ادلشتاین در طی مصاحبه‌ای با Syfy Wire فاش کرد که در ابتدا قرار بود فیلمبرداری این سریال در کیپ تاون در استودیوی فیلم کیپ تاون در حدود اوت آغاز شود، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 تا حدود سپتامبر به تعویق افتاد.

او همچنین فاش کرد که در همان مصاحبه، هر ده فیلمنامه برای این سریال نوشته شده بود و قرار بود در ژوئن شروع به انتخاب بازیگر کنند. با این حال، مت اونز، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سپتامبر 2020 اظهار داشت که انتخاب بازیگران هنوز آغاز نشده است.

چندین رسانه، لایو اکشن زنده وان پیس را به‌عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های انیمه‌های لایو اکشن معرفی کرده‌اند، و آن را نسبت به تلاش‌های قبلی نتفلیکس مانند نسخه‌های لایو اکشن Cowboy Bebop و Death Note، پیشرفت بزرگی می‌دانند. دو هفته پس از پخش، سریال برای فصل دوم تمدید شد که در حال توسعه است. شما می‌توانید برای دانلود سریال One Piece به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی سریال One Piece سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *