تاریخ اکران فیلم جدید یورگوس لانتیموس مشخص شد

بوگونیا، فیلم جدید یورگوس لانتیموس با ایفای نقش هنرمندانی مثل «اما استون» و «جسی پلمونس»، در تاریخ 7 نوامبر 2025 (16 آبان 1404) در آمریکا اکران خواهد شد.

کمپانی «فوکوس فیچرز» روز سه شنبه اعلام کرد فیلم جدید «یورگوس لانتیموس» با عنوان بوگونیا که ستارگانی همچون «اما استون» و «جسی پلمونس» را در اختیار دارد، در تاریخ 7 نوامبر 2025 در سینماهای سراسر آمریکا اکران گسترده خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید یورگوس لانتیموس به نام بوگونیا

حق پخش بین‌المللی این فیلم، به جز کره جنوبی، بر عهده کمپانی «یونیورسال پیکچرز» خواهد بود و در کره جنوبی، کمپانی «CJ ENM» مسئولیت اکران محلی را برعهده خواهد گرفت.

فیلم‌نامه‌ی بوگونیا توسط «ویل تریسی» نوشته شده است و داستان دو مرد را روایت می‌کند که به شدت به توطئه‌های جهانی معتقدند. آن‌ها مدیرعامل قدرتمند یک شرکت بزرگ را می‌ربایند، چرا که به این باور رسیده‌اند او یک موجود فضایی است که قصد نابودی کره زمین را دارد.

فیلم جدید یورگوس لانتیموس

با ساخت بوگونیا، «لانتیموس» از استودیوی «سرچلایت پیکچرز» که بسیاری از فیلم‌های او از جمله برنده‌های اسکار چیزهای بیچاره(Poor things) و سوگلی(The favourite) و همچنین فیلم آینده‌ی انواع مهربانی (Kinds of kindness) را منتشر کرده است، جدا می‌شود.

آخرین فیلم لانتیموس با ژانر کمدی و علمی تخیلی در کره جنوبی به نام سیاره سبز را نجات دهید! ساخته شده که توسط جانگ جون-هوان نوشته و کارگردانی شده و تولید آن برعهده سیدوس است.

«اما استون» پیش از این نیز در فیلم‌های سوگلی و چیزهای بیچاره با «لانتیموس» همکاری داشته است، در حالی که «پلمونس» و «استون» هر دو در فیلم انواع مهربانی بازی می‌کنند. انواع مهربانی این آخر هفته اکران می‌شود و بازیگران دیگری همچون «ویلم دافو»، «مارگارت کوالی» و «هونگ چائو» نیز در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بوگونیا چیست؟آیا شما از طرفداران آثار یورگوس لانتیموس هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *