تریلر فیلم Emmanuelle منتشر شد

تریلر فیلم Emmanuelle ، اثر اروتیک به کارگردانی «آدری دیوان» به صورت رسمی پیش از اکران جهانی در جشنواره فیلم سن‌سباستین منتشر شد.

این فیلم با بازی «نومی مرلانت»، ستاره فیلم پرتره بانویی در آتش (Portrait of a Lady on Fire) در نقش اصلی، در هنگ‌کنگ فیلمبرداری شده و اقتباسی آزادانه از رمان به همین نام اثر «امانوئل آرسان» است. فیلم با نگاهی زنانه، به جستجوی عمیق یک زن می‌پردازد که نامش هنوز تداعی‌گر یکی از تحریک‌آمیزترین شخصیت‌های تاریخ سینماست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های سینمایی هیجان انگیز (Erotic)

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Emmanuelle منتشر شد

«امانوئل» در این فیلم به دنبال لذتی گمشده می‌گردد. او برای سفری کاری به تنهایی به هنگ‌کنگ پرواز می‌کند. در این شهر، او روابط متعددی را آغاز کرده و با «کی» (با بازی ویل شارپ)، مردی که دائماً از او دوری می‌کند، آشنا می‌شود.

علاوه بر «مرلانت»، «نائومی واتس»، «جیمی کمبل بوئر»، «چاچا هوانگ» و «آنتونی ونگ» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«دووان» که برای فیلم اتفاق محصول 2021 برنده شیر طلایی ونیز شد، فیلمنامه امانوئل را با همکاری «ربکا زلوتوفسکی»، فیلمساز دیگر، به نگارش درآورده است. فیلم «گراند سنترال» ساخته‌ی «زلوتوفسکی» در سال 2013 در بخش رقابتی کن به نمایش درآمد و برنده جایزه فرانسوا شاله شد.

رمان امانوئل پیش از این در سال 1974 توسط «جاست ژاکین» با بازی «سیلویا کریستل» به فیلم تبدیل شده بود. این فیلم اثری کالت بود و الهام‌بخش دنباله‌ها و آثار تقلیدی بسیاری شد. به گفته‌ی «دووان»، بازآفرینی او از این داستان به عنوان سفری برای کشف لذت در دوران پس از جنبش #MeToo ساخته شده است.

این فیلم نخستین‌بار در جشنواره فیلم کن 2022 با بازی «لئا سیدو» در نقش اصلی رونمایی شد. حقوق اقتباس کتاب «آرسان» توسط کمپانی چانتلوو به دست آمد. «امانوئل» توسط کمپانی Pathé در فرانسه توزیع خواهد شد و تنها پنج روز پس از اکران افتتاحیه در سن‌سباستین، در 25 سپتامبر 2024 () در این کشور اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Emmanuelle چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *