همنواز

تریلر فصل هشتم سریال Elite منتشر شد

اخیراً تریلر فصل هشتم سریال Elite (الیت) توسط نتفلیکس (Netflix) منتشر شده و خبر از اتفاقات مهیج در قسمت‌های پایانی این سریال می‌دهد.

در حالی که بازیگران سریال Elite از «نتفلیکس» نسبت به فصل‌های اولیه به طور چشمگیری تغییر کرده‌اند، تأیید شده است که دو بازیگر اصلی در فصل 8 حضور دارند. «عمر شانایی» (عمر ایوسو) در تمام فصل‌ها به جز فصل 6 حضور داشته و دوباره در قسمت‌های پایانی ظاهر می‌شود، در حالی که خواهر این شخصیت، «نادیه شانایی» (مینا الهاممانی) برای اولین بار از فصل 4 به سریال بازمی‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل هشتم سریال Elite

تریلر نشان می‌دهد که «عمر» مأموریتی برای احقاق حق «خولئو هوسس» (فرناندو لینز) دارد. در کنار آخرین راز قتل، علائم همیشگی Elite مانند رابطه جنسی، پارانویا، خیانت‌های وحشیانه و شخصیت‌هایی که برای قدرت رقابت می‌کنند، همگی در حالی که سریال طولانی «نتفلیکس» به اوج دراماتیک خود می‌رسد، به نمایش گذاشته می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل هشتم الیت را مشاهده کنید:

سه فصل اول Elite بهترین فصل‌های آن بودند، زیرا روی یک راز قتل کلی و پیامدهای ناشی از آن تمرکز داشتند. فصل 3 به طور قابل بحثی نقطه توقف طبیعی برای این سریال بود، زیرا قاتل اصلی Elite سرانجام به دست عدالت سپرده شد و اکثر شخصیت‌ها از «لاس انچیناس» فارغ التحصیل شدند.

فصل‌های اصلی همچنین به بررسی شکاف‌های اجتماعی اقتصادی و خطرات امتیازات مهار نشده علاقه داشتند که بسیاری از بهترین درام‌ها و پویایی شخصیت‌ها را تقویت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Elite چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *