تیزر قسمت پنجم از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

پس از پخش قسمت چهارم، شبکه اچ‌بی‌او تیزر قسمت پنجم از فصل دوم سریال خاندان اژدها پیامدهای نبرد در استراحتگاه کلاغ را نشان می‌دهد.

تریلر قسمت 5 از فصل دوم سریال خاندان اژدها پیامدهای نبرد در استراحتگاه کلاغT جایی که سر بریده‌ی «ملیس»، اژدهای «رینیس»، در خیابان‌های کینگز لندینگ به نمایش درآمده است را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر قسمت پنجم از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد

با هر قسمت از فصل دوم، سیاه‌ها و سبزها به لبه‌ی پرتگاه جنگ نزدیک‌تر شده‌اند. همه‌چیز با استخدام دو قاتل، خون و پنیر، توسط «دیمون» شروع شد که آن‌ها «جیهیریس»، پسر شش ساله‌ی «اِگان» را به قتل رساندند.

در ادامه، پادشاه و سر «کریستون»، «آریک» را فرستادند تا وانمود کند برادر دوقلویش، سر «اریک» است و «رینیرا» را بکشد که البته ناموفق بود. «رینیرا» پس از شکست در مذاکره برای رسیدن به صلحی با «آلیسنت»، تسلیم امیال تاریک‌ترش می‌شود و اژدهای سیاه‌ها را به جنگ می‌فرستد.

در همین حال، سرنوشت «اِگان» در ابهام قرار دارد. اگرچه به نظر می‌رسد او پس از جراحاتش در بستر است و برادرش «ایموند» به جای او به عنوان پادشاه عمل می‌کند.

قسمت 4 از فصل دوم خاندان اژدها همچنان به سمت جنگ پیش می‌رود و با نبرد در استراحتگاه کلاغ، به اوج می‌رسد. کمی قبل‌تر در این قسمت، «کریستون کول» چندین قلعه از جمله راسبی، استوک‌ورث و داسکندیل را برای سبزها تصاحب می‌کند. در همین حال، «اِگان» عصبانی می‌شود، زیرا «کریستون» تا حد زیادی از کنترل خارج شده و به طور پنهانی با «ایموند» نقشه می‌کشد تا استراحتگاه کلاغ را که یک قلعه‌ی نسبتاً بی‌اهمیت در ساحل است، تصرف کنند.

«اِگان» که کاملاً احساس بی‌قدرتی می‌کند، سعی دارد تا با سوار شدن روی سان‌فایر، به استراحتگاه کلاغ برود تا احساس قدرت کند.

در همین حال، «رینیرا» به دراگون‌استون بازمی‌گردد و آماده است تا یکی از اژدهایش را به جنگ بفرستد و «رینیس» برای این کار داوطلب می‌شود. پس از رسیدن «رینیس»، «کریستون» به «ایموند» که با «ویگار» در کمین نشسته است، علامت می‌دهد و نقشه مخفی آن‌ها آشکار می‌شود.

حمله به استراحتگاه کلاغ یک فریب برای بیرون کشیدن یک اژدها و برهم زدن توازن به نفع آن‌هاست، اما «اِگان» مست به طور غیرمنتظره‌ای سوار بر اژدهایش وارد می‌شود و به مبارزه می‌پیوندد.

در لحظه‌ای، «ایموند» به سمت برادر خودش، «اِگان» و «سان‌فایر» آتش می‌گشاید و آن‌ها به کف جنگل سقوط می‌کنند. در نهایت، «ویگار» با گاز گرفتن «ملیس» را خفه می‌کند و «رینیس» به کام مرگ فرو می‌رود.

تیزر قسمت پنجم از فصل دوم سریال خاندان اژدها ، پیامدهای این نبرد را نشان می‌دهد. «اِگان» به شدت مجروح شده است اما به نظر می‌رسد زنده می‌ماند. «رینیرا» که یکی از اعضای باارزش شورای کوچک و یک اژدهای باتجربه را از دست داده است، به نظر دلسرد نمی‌شود و به فتح سرزمین‌های رودخانه‌ای ادامه می‌دهد و «دیمون» با تهدید به آتش زدن خانه‌ها در صورت تسلیم نشدن، آن‌ها را زیر فشار قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *