تاریخ آغاز فیلمبرداری لایو اکشن موانا مشخص شد

مدت‌ها پیش دیزنی به طرفداران خود قول داد که فیلم لایو اکشن موانا را بسازد و اخیراً اخبار جدیدی مبنی بر تاریخ آغاز فیلمبرداری این اثر منتشر شد.

فیلم موانا آماده‌ی شروع تولید است. این اقتباس لایو اکشن که بر اساس انیمیشن موفق «دیزنی» در سال 2016 ساخته می‌شود، رویه‌ی این کمپانی در تبدیل انیمیشن‌های محبوب به فیلم‌های لایو اکشن را ادامه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ آغاز فیلمبرداری لایو اکشن موانا

با توجه به موفقیت‌های باورنکردنیِ آثاری مثل علاءالدین، شیرشاه و کتاب جنگل در گیشه، جای تعجب ندارد که «دیزنی» به دنبال گسترش دنیای موانا باشد. انیمیشن موانا در سال 2016 با بودجه‌ای زیر 200 میلیون دلار، توانست فروشی معادل 687 میلیون دلار در گیشه داشته باشد. اکران نسخه‌ی لایو اکشن موانا برای 10 جولای 2026 (19 تیر 1405) برنامه‌ریزی شده است.

«دواین جانسون» (صداپیشه‌ی مائویی در انیمیشن) با پستی در اینستاگرام، جشنواره‌ی بزرگی برای این پیشرفت در روند تولید برپا کرد. در این پست، «جانسون» با افتخار اعلام می‌کند که تولید از ماه آگوست امسال آغاز می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر پست اینستاگرامی «دواین جانسون» را مشاهد کنید:

لایو اکشن موانا

تصویر این پست همچنین بازیگران فیلم را معرفی می‌کند که شامل «دواین جانسون» در نقش «مائویی»، «کاترین لاگاآیآ» در نقش «موانا»، «جان تویی» در نقش رئیس «تویی»، «فرنکی آدامز» در نقش «سینا» و «رنا اوون» در نقش «مادربزرگ تالا» می‌شود. در این تصویر معرفی، عکس هر بازیگر در کنار شخصیت اصلی انیمیشن که صداپیشگی‌اش را برعهده دارد، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت لایو اکشن موانا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *