نخستین پوستر فیلم گلادیاتور 2 منتشر شد

پوستر فیلم گلادیاتور 2 ، انتشار تریلر این فیلم را تایید کرد. این تریلر به زودی منتشر می‌شود و تنها یک روز تا انتشار آن توسط «پارامونت» باقی مانده است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Digitalspy»، طبق گزارش‌های اختصاصی از فیلم Gladiator 2 ، تاریخ انتشار تریلر روز سه‌شنبه 9 ژوئیه 2024 (19 تیر 1403) اعلام شده بود که اکنون با انتشار اولین پوستر این دنباله، توسط «پارامونت» به تأیید رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتشار نخستین پوستر فیلم گلادیاتور 2

«پل مسکال»، ستاره سریال مردم عادی (Normal Poeple)، در نقش «لوسیوس»، پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن»، در این دنباله مورد انتظار فیلم اصلی «ریدلی اسکات» محصول سال 2000 بازی می‌کند. او در این فیلم در کنار «پدرو پاسکال»، بازیگر سریال آخرین بازمانده از ما، با بازیگران دیگری همچون «دنزل واشنگتن» و «جوزف کوئین» از سریال چیزهای عجیب همبازی است.

پوستر فیلم گلادیاتور 2

داستان دنباله فیلم گلادیاتور تقریبا دو دهه پس از وقایع فیلم اول، جایی که «لوسیوس» اکنون بزرگ شده و از مادرش «لوسیلا» جدا افتاده است، روایت می‌شود. او در کودکی به منطقه نومیدی در شمال آفریقا فرستاده شده بود. فیلم در نومیدی آغاز می‌شود و در آنجا تماشاگران «لوسیوس» را می‌بینند که از زندگی نسبتا آسانی با همسر و فرزندش لذت می‌برد، اما او در پی نزول بی‌رحمانه و مداوم رومیان به شمال آفریقا مجبور به اقدام شده و در این مسیر با ژنرال «آکاسیوس» (با بازی «پاسکال») روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین پوستر فیلم گلادیاتور 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Digitalspy


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *