گلادیاتور 2 (Gladiator 2) ؛ جزییاتی را که باید بدانید و به حافظه بسپارید !

گویا ریدلی اسکات گفته است که فیلمنامه گلادیاتور 2 در حال نگارش است. با نوشتار گلادیاتور دو، جزییات آن و تاریخ انتشار گلادیاتور 2 همراه ما باشید.

ریدلی اسکات سه دهه پس از فیلم موفق و برنده اسکار گلادیاتور، از ساخت دنباله این فیلم سینمایی به عنوان پروژه بعدی سینمایی خود خبر داد. وی در مصاحبه جدید خود از نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی گلادیاتور و آغاز تولید این پروژه پس از ساخت فیلم ناپلئون خبر داد. در ادامه با نوشتار گلادیاتور دو همراه ما باشید.

گلادیاتور 2

تاریخ انتشار و جزییاتی که باید بدانید

گلادیاتور 2, Gladiator 2, تاریخ انتشار گلادیاتور 2ر
Gladiator 2

ریدلی اسکات می‌گوید که فیلمنامه گلادیاتور تحت نظر راسل کرو در مرحله نگارش است و در حال نزدیک شدن به بالای لیست اولویت‌های خود است.

بیشتر بخوانید:

اسکات در این باره گفت:

در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی گلادیاتور هستم. پس از آنکه کار ساخت فیلم ناپلئون را به پایان رساندم، گلادیاتور آماده می‌شود.

اولین بار نوامبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد که اسکات قرار است دنباله فیلم موفق گلادیاتور را با محوریت پسر لوسیلا (کانی نیلسون) و کمدوس (واکین فینیکس) بسازد. قسمت اصلی «گلادیاتور» در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

گلادیاتور 2, Gladiator 2, تاریخ انتشار گلادیاتور 2
Gladiator 2, تاریخ انتشار گلادیاتور 2

ردیلی اسکات در مصاحبه جدید خود با نشریه امپایر به بهانه اکران فیلم آخرین دوئل اعلام کرده که پس از ساخت فیلم Kitbag با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، دنباله فیلم «گلادیاتور» را به سینما خواهد آورد که فیلمنامه آن هم اکنون در حال نگارش است.

گلادیاتور 2, Gladiator 2, تاریخ انتشار گلادیاتور 2
Gladiator 2

اسکات که امسال دو فیلم آخرین دوئل و خاندان گوچی را کارگردانی کرده قرار است قبل از ساخت دنباله گلادیاتور، فیلم کوله پشتی را با محوریت زندگی ناپلئون بناپارت با نقش اولی واکین فینیکس نیز بسازد. بنا به اعلام والتر پارکس تهیه کننده فیلم مردان سیاه پوش داستان دنباله گلادیاتور حدود ۲۵ سال پس از داستان فیلم اصلی رخ می‌دهد. در ضمن قبل‌تر آقای ریدلی اسکات با فیلم بلید رانر دل هر عاشق سینما را برده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار Gladiator 2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “گلادیاتور 2 (Gladiator 2) ؛ جزییاتی را که باید بدانید و به حافظه بسپارید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *