تاریخ اکران فیلم احضار 4 مشخص شد

به تازگی کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم احضار 4 (Conjuring 4)، آخرین قسمت از این فرانچایز را اعلام کرد و جزئیاتی از آن ارائه کرد.

فرنچایز موفق احضار که تاکنون 2 میلیارد دلار فروش داشته، به قسمت پایانی خود می‌رسد. این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترسناک ماوراء طبیعی احضار است. دنیای سینمایی احضار که توسط کمپانی‌های «برادران وارنر» و «نیو لاین» ساخته می‌شود، تاکنون شامل عناوین فرعی، دنباله‌ها و اسپین‌آف‌هایی مانند راهبه، آنابل و گریه‌ی زننده بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم احضار 4

اولین فیلم این مجموعه، احضار محصول 2013 با کارگردانی «جیمز وان» و تهیه‌کنندگی «پیتر سافران»، پایه‌های داستانی این فرنچایز را بنا کرد. داستان این فیلم درباره‌ی زوج محقق پدیده‌های ماوراءالطبیعه، «اد» و «لورن وارن» (با بازی پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) است که به کمک خانواده‌ای می‌روند که خانه‌ی مزرعه‌شان مورد تسخیر یک نیروی اهریمنی قرار گرفته است. این فیلم با فروشی معادل 319 میلیون دلار در سطح جهانی به موفقیت عظیمی دست یافت.

تاریخ اکران فیلم احضار 4

پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تا به امروز، فیلم راهبه محصول 2018 است که درواقع پیش درآمدی بر داستان اصلی محسوب می‌شود. داستان این فیلم درباره‌ی «خواهر ایرن» (با بازی تایسا فارمیگا) است که در سال 1952 رومانی با یک راهبه‌ی تسخیرشده به نام والاک مبارزه می‌کند. این فیلم فروشی معادل 366 میلیون دلار در سطح جهانی داشت.

کمپانی «برادران وارنر» با اعلام تاریخ اکران فیلم Conjuring 4 در سینماها و آی‌مکس در تاریخ 5 سپتامبر 2025 (14 شهریور 1404)، رسماً آن را به عنوان قسمت پایانی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم احضار 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *