تریلر فیلم We Live In Time منتشر شد + تاریخ انتشار

بالاخره «فلورنس پیو» و «اندرو گارفیلد» به صورت رسمی در تریلر فیلم We Live In Time ، اثر کمدی عاشقانه «جان کرلی» ظاهر شده‌اند.

کمپانی A24 تریلر We Live In Time را منتشر کرد که برای اکران محدود در سینماهای منتخب در تاریخ 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) برنامه‌ریزی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم We Live In Time منتشر شد

این فیلم، داستان زندگی «آلموت» (با بازی فلورنس پیو)، سرآشپز آینده‌دار و «توبیاس» (با بازی اندرو گارفیلد) را در طول چندین دهه دنبال می‌کند؛ زیرا این زوج پس از یک برخورد غیرمنتظره عاشق می‌شوند.

طبق خلاصه رسمی فیلم:

«آلموت» (فلورنس پیو) و «توبیاس» (اندرو گارفیلد) در یک برخورد غیرمنتظره که زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد، گرد هم می‌آیند. از طریق برش‌هایی از زندگی مشترکشان، حقیقتی سخت آشکار می‌شود که پایه‌های آن را متزلزل می‌کند. همانطور که آن‌ها در مسیری سخت، توسط محدودیت‌های زمان قدم می‌گذارند و به چالش کشیده می‌شوند، یاد می‌گیرند که هر لحظه از مسیر غیرمتعارفی را که داستان عاشقانه آن‌ها طی کرده است، گرامی بدارند.

تریلر فیلم ما در زمان زندگی می کنیم نشان می‌دهد که رابطه آن‌ها در طول 10 سال از زمانی که «آلموت» به طور تصادفی با ماشین به «توبیاس» برخورد می‌کند تا زمانی که به دختر جوانشان می‌گویند چگونه با هم آشنا شده‌اند، رشد می‌کند.

پس از اینکه «پیو» و «گارفیلد» جوایز فیلمنامه را در مراسم اسکار 2023 با هم اهدا کردند، مشخص شد که ستارگان فیلم تلماسه: بخش دوم و مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز در یک داستان سینمایی عاشقانه با هم کار خواهند کرد.

ما در زمان زندگی می‌کنیم در سپتامبر در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درخواهد آمد. در جشنواره فیلم کن 2023، شرکت تولید و توزیع فیلم پاریسی StudioCanal این فیلم را برای توزیع در آمریکا به A24 فروخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم We Live In Time چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *