تریلر پارت اول انیمیشن Watchmen منتشر شد

اطلاعات مربوط به پارت اول انیمیشن جدید دی سی، چند ساعت پس از انتشار اولین تریلر انیمیشن Watchmen توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد.

تریلر Watchmen Chapter I مشخص کرد که این انیمیشن در تاریخ 13 اوت 2024 (23 مرداد 1403) به صورت دیجیتالی و در تاریخ 27 اوت (6 شهریور 1403) به صورت 4K UHD و Blu-ray منتشر خواهد شد. Watchmen Chapter II نیز در اواخر امسال منتشر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Watchmen منتشر شد

پس از انتشار تریلر انیمیشن واچمن ، صداپیشگان اقتباس انیمیشنی دو قسمتی جدید Watchmen از دی‌سی نیز معرفی شدند.  سایت IGN از بازیگران سرشناس بخش صداپیشگی Watchmen Chapter I رونمایی کرد که شامل چندین بازیگر از فرنچایزهای بزرگی مانند جنگ ستارگان و آنچارتد می‌شود.

«متیو ریس» که برای نقش‌های اصلی‌اش در سریال‌های آمریکایی‌ها (The Americans) و پری جکسون (Perry Mason) شناخته می‌شود، صداپیشگی «دنیل دیبرگ» را برعهده خواهد داشت و «تیتوس ولیور» نقش «والتر کوواکس» را صداپیشگی می‌کند. از طرفی، بازیگران باسابقه‌ی جنگ ستارگان، «کیتی سکهاف» و «کوری برتون» به ترتیب صداپیشگی «لوری جاسپک» و کاپیتان «متروپولیس» را برعهده دارند.

داستان این انیمیشن در شرایطی روایت می‌شود که آمریکا و شوروی در آستانه‌ی جنگ جهانی سوم قرار دارند و اکثر ابرقهرمانان یا برای دولت کار می‌کنند و یا بازنشسته شده‌اند.

این انیمیشن حول محور چالش‌های اخلاقی گروهی از ابرقهرمانان به نام‌های «رورشاخ»، دکتر «منهتن» و «نایت اُول» می‌چرخد که برای رسیدگی به پرونده‌ی قتل «ادوارد بلیک»، یک ابرقهرمان دولتی، از بازنشستگی بیرون می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این انیمیشن‌های دی سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *