تریلر فیلم The Platform 2 منتشر شد + تاریخ اکران

تریلر فیلم The Platform 2 قسمت دوم فیلم محبوب اسپانیایی پلتفرم در نتفلیکس منتشر شد و به زودی در ماه اکتبر به سینماها بازمی‌گردد.


علاوه بر انتشار تریلر فیل پلتفرم 2 ، نتفلیکس تاریخ انتشار قسمت دوم فیلم پلتفرم را اعلام کرد. این فیلم که یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اسپانیایی در نتفلیکس بوده، قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Platform 2

خلاصه داستان فیلم می‌گوید:

وقتی یک رهبر مرموز بر پلتفرم حکومت می‌کند، یک ساکن جدید در نبرد علیه این روش بحث‌برانگیز برای مبارزه با سیستم تغذیه وحشیانه درگیر می‌شود.

در تریلر جدیدی که منتشر شده، طرفداران می‌توانند نگاهی اجمالی به فیلم و ترسناک علمی تخیلی داشته باشند. در این فیلم، ساکنان در یک ساختمان بلند و بزرگ یا مرکز خودگردان عمودی محبوس هستند.

قسمت اول این فیلم اسپانیایی در سال 2019 با موفقیت چشمگیری روبرو شد و در رتبه پنجم فیلم‌های غیر انگلیسی پربیننده «نتفلیکس» قرار گرفت. این فیلم در چهار هفته اول اکران خود توسط 56 میلیون خانوار تماشا شد و در دوران همه‌گیری کرونا نیز محبوبیت زیادی کسب کرد.

کارگردان این فیلم «گالدر گاستلو-اوروتیا» و تهیه‌کنندگان آن «کارلوس خوارز»، «گالدر گاستلو-اوروتیا» و ر«اکل پِرِآ» از تیم «باسک فیلمز» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم The Platform 2 چیست؟ آیا شما از طرفداران فیلم‌های  اسپانیایی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *