سریال Halo پس از دو فصل کنسل شد

سریال Halo پس از عدم موفقیت در کسب مخاطبین خودش و نارضایتی برخی از طرفداران بازی، پس از پخش دو فصل، توسط پارامونت+ کنسل شد.

مبارزات «مستر چیف» در پارامونت پلاس به پایان رسید. این شبکه، پخش اینترنتی سریال اقتباسی از بازی های هیلو را پس از دو فصل کنسل کرد. این سریال که بر اساس فرنچایزی به همین نام ساخته و «پابلو اسکرایبر» در نقش «مستر چیف»، «جان-۱۱۷» بازی کرده بود، فصل دوم خود را در مارس به پایان رساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Halo پس از دو فصل کنسل شد

پس از اعلام این خبر، پارامونت پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما به شدت به این سریال بلندپروازانه افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم از شرکای خود در ایکس‌باکس، 343 Industries و Amblin Television، به همراه «دیوید وینر»، سرپرست برنامه و تهیه‌کننده اجرایی، سایر تهیه‌کنندگان اجرایی، کل بازیگران به رهبری «پابلو اسکرایبر» در نقش «مستر چیف» و گروه فوق‌العاده سازندگان برای تمام کارهای برجسته‌شان تشکر کنیم. ما برای همه در آینده آرزوی موفقیت داریم.

منابع می‌گویند سازندگان سریال هیلو به دنبال انتقال این مجموعه به سرویس دیگری برای فصل سوم هستند. گفته می‌شود پارامونت پلاس از این انتقال احتمالی حمایت می‌کند.

بیانیه‌ای از سوی 343 Industries می‌گوید:

ما از میلیون‌ها طرفداری که سریال هیلو را به یک موفقیت جهانی تبدیل کرده‌اند، عمیقا قدردانی می‌کنیم و متعهد به گسترش دنیای هیلو به روش‌های مختلف در آینده باقی می‌مانیم.

سریال Halo

این سریال مسیر طولانی‌ای را تا رسیدن به پارامونت پلاس طی کرد. پس از سال‌ها و تلاش‌های متعدد برای ساخت یک فیلم سینمایی بر اساس بازی، کار روی یک سریال در سال 2014 در Showtime آغاز شد و سفارش رسمی سریال در سال 2018 صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هیلو چه بود؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *