تریلر فیلم Monster Summer منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم Monster Summer (تابستان هیولا) با بازی مل گیبسون به انتشار رسیده است و همچنین تاریخ اکران آن نیز اعلام شد.

حدود سه سال پیش، خبرهایی شنیدیم که «مل گیبسون»، ستاره مجموعه فیلم‌های سلاح مرگبار (و کارگردان بالقوه سلاح مرگبار 5) قرار است در یک فیلم ماجراجویی، فانتزی و ترسناک خانوادگی با عنوان پسران تابستان بازی کند. از آن زمان، عنوان این پروژه به تابستان هیولا تغییر یافته و قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) اکران شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Monster Summer

هم اکنون بازاریابی به طور رسمی آغاز شده، زیرا پوستر و تریلر فیلم تابستان هیولا به صورت آنلاین به انتشار رسید. تریلر Monster Summer را مشاهده کنید:

«دیوید هنری»، کارگردانی تابستان هیولا را بر عهده دارد و فیلمنامه این اثر توسط «کورنلیوس اولیانوو» و «برایان شولتز» نوشته شد. داستان تابستان هیولا در مورد یک پسر محلی است که پس از ناپدید شدن مرموز بهترین دوستش، به موجودی فراطبیعی که به نظر می‌رسد بچه‌های جزیره مارتا وین یارد را شکار می‌کند، مشکوک می‌شود.

او بعد از اینکه از یک کارآگاه پیر (با بازی گیبسون) کمک می‌گیرد، به زودی متوجه می‌شود که با یک جادوگر که به تازگی در جزیره شان بازنشسته شده، طرف هستند.

در اینجا خلاصه داستان دیگری آمده است: زمانی که نیرویی مرموز سرگرمی‌های تابستانی بزرگ بچه‌ها را مختل می‌کند، «نوح» و دوستانش با یک کارآگاه بازنشسته پلیس متحد می‌شوند تا با رفتن به یک ماجراجویی هیولایی، جزیره خود را نجات دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Monster Summer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *