سریال The Acolyte پس از یک فصل کنسل شد

دیزنی+ تصمیم گرفته است که فصل دوم سریال The Acolyte را تولید نکند. این تصمیم تنها پس از گذشت یک ماه از فصل اول سریال صورت گرفت.

این سریال در ماه ژوئن با دو قسمت آغاز شد و در هفته اول پخش، 4.8 میلیون بازدید داشت؛ اما این سریال نتوانست این روند را ادامه دهد و در هفته سوم از لیست 10 سریال برتر خارج شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دیزنی سریال The Acolyte را کنسل کرد

در مصاحبه‌های اخیر، «لزلی هدلند»، خالق، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال، گفته بود که ایده‌های خود را برای فصل دوم ارائه داده است، اما سران این شبکه، برای دنباله و فصل دوم این سریال، استقبال نکردند.

این اتفاق در حال رخ می‌دهد ماندالوریان، اولین و موفق‌ترین سریال دیزنی+، با فیلم ماندالوریان و گروگو ادامه خواهد داشت و سریال «آهسوکا» نیز برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال آکولایت یک سریال معمایی-هیجانی بود که بینندگان را به دنیایی از رازهای تاریک و قدرت‌های تاریک در حال ظهور در آخرین روزهای عصر جمهوری بالا برد. در این سریال، یک پادوان بازشسته با استاد جدای خود متحد می‌شود تا یک سری جنایت را بررسی کند؛ اما نیروهای روبرو شده با آن‌ها از آنچه تصور می‌کردند خطرناک‌تر هستند.

با توجه به اینکه دیزنی+ برای تمدید سریال‌های گران‌قیمت و پرخرج مانند ماندالوریان، استانداردهای بالایی دارد، تصمیم به لغو آکولایت ممکن است به دلیل عدم موفقیت در جذب مخاطبان کافی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تصمیم دیزنی پلاس برای لغو کردن سریال آکولایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *