بهترین کمیک های جنگ ستارگان ؛ پر طرفدارترین‌های جهان سینما و کمیک

دنیای جنگ ستارگان، یکی از گسترده ترین جهان‌های تاریخ کمیک می‌باشد. با ما همراه باشید تا به بهترین کمیک های جنگ ستارگان بپردازیم.

جنگ ستارگان، یکی از محبوب‌ترین فرانچایز‌های تاریخ می‌باشد که در حوزه‌ی سینما و تلویزیون ، بازی و کمیک فعالیت دارد. این جهان در سال 1970 توسط جرج لوکاس ساخته شد. این فرانچایز فضایی (بهترین فیلم های فضایی 2022) و علمی تخیلی (بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022)، ماجرای شخصیت‌های متفاوت و مختلفی را که در کهکاشنی دور افتاده هستند را نشان می‌دهد.

در سال 2020 ارزش کلی این فرانچایز 70 میلیون دلار برآورد شد و در حال حاضر پنجمین فرانچایز پر فروش تاریخ به حساب می‌آید. اولین قسمت این محموعه در سینما در سال 1977 منشر شد و توانست انقلاب جدیدی در صنعت فیلم‌های آن دوران کند. در سال 2012، سهام لوکاس فیلم که استودیوی شخصی پخش فیلم‌های جنگ ستارگان بود، با قیمت 4 میلیارد دلار توسط کمپانی دیزنی خریداری شد.

بهترین کمیک های جنگ ستارگان

پر طرفدار ترین جهان سینما و کمیک

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های جنگ ستارگان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
بهترین کمیک های جنگ ستارگان

موجودات عجیب الخقه، اتفاقات ماوراءالطبیعه (بهترین فیلم های ماوراءالطبیعه 2022)، فضای گسترده‌ی کهکشانی و جنگ‌های پر تعداد بین خوب و بد جزو نقاط قوت این فرانچایز می‌باشد. با ما همراه باشید تا به بهترین کمیک های جنگ ستارگان بپردازیم.

Bounty Hunters

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
خرید کمیک جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 2020
  • امتیاز : 8.4

بوبا فت یک شخصیت محبوب در میان هواداران کمیک‌های جنگ ستارگان است که در سال 2022، یک سریال به همین اسم نیز در شبکه‌ی دیزنی پلاس (بهترین سریال های دیزنی 2022 و 2021) پخش می‌شود. کمیک Bounty Hunters گسترش داستان این شخصیت را به طور کامل در یک سه‌گانه نشان می‌دهد.

همچنین این کمیک به شخصیت‌های دیگری مانند بوسک و بیلرت ولنس می‌پردازد. این داستان برای طرفداران جنگ ستارگان که از تباهی و شرارت لذت می‌برند گزینه‌ی مناسب و بهترین کمیک جنگ ستارگان می‌باشد.

Knights of the Old Republic

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
برترین کمیک های دارث ویدر
  • سال انتشار : 1994
  • امتیاز : 9.7

شاید کسانی که بازی Star Wars: KOTOR را انجام داده‌اند، به داستان این کمیک آشنا باشند. داستانی که حدود 4000 سال قبل از نبرد یاوین را روایت می‌کند و یکی از هیجانی‌ترین و در عین حال معمایی (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) ترین کمیک مجموعه جنگ ستارگان می‌باشد. کمیک Knights of the Old Republic، طی 6 سال توانست 50 شماره را عرضه کند و هزاران داستان عالی را برای طرفداران این فرانچایز روانه‌ی بازار کند.

Dark Times

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
کمیک های فارسی جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 2007
  • امتیاز : 8.8

کمیک زمان‌های تاریک، درست پس از کمیک شماره‌ی 66 اتفاق می‌افتد و داستان دستور امپراطور پالپاتین برای پاکسازی هر گونه جِدای (یکی از مهم‌ترین نژادهای فرانچایز) می‌باشد را نشان می‌دهد. این داستان در واقع جانشین کمیک طنز (بهترین فیلم های کمدی 2022) “جنگ ستارگان: جمهوری” است که برخی از شخصیت‌ها را درآن کمیک معرفی کرده بوده.

این کمیک همانطور که از اسمش پیدا است، حاوی موضوعات بالغانه و تلخ برای شخصیت‌های مجبوب و یکی از کمیک های برتر جنگ ستارگان می‌باشد.

Doctor Aphra

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
بهترین کمیک های جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 2015
  • امتیاز : 8.7

دکتر افرا یکی از شخصیت‌های جانبی کمیک‌های دارث ویدر می‌باشد، که کمتر کسی در فیلم‌های سینمایی به آن پرداخته است و در سال 2015 معرفی شد. دکتر افرا یک باستان شناس فضایی است که علاقه‌ی زیادی به ضرب و شتم دارد. این شخصیت، در اوایل مانند هان سولو و لاندو کالرسیان یک شرور بود، اما آنقدر به سرعت محبوب شد (محبوب ترین شخصیت های کمیک) که توانست سریال کمیکی خودش را داشته باشد.

این کمیک در سال 2015 راه‌اندازی شد، اما بعد از یک سال متوقف شد و دوباره در سال 2020 ادامه پیدا کرد. کسانی که به دنبال کشف جدید و متفاوتی از کهکشان جنگ ستارگان هستند، می‌باشد.

Republic

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
بهترین کمیک های جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 1993
  • امتیاز : 8.3

مجموعه‌ی سه‌گانه‌ی ریپابلیک بدون هیچ قهرمان مشخصی به راه خودش ادامه می‌دهد. در این کمیک با شخصیت‌های متفاوتی از فرانچایز جنگ ستارگان به اسم میس ویندو، کی آدی موندو، اوبی وان کنوبی و آناکین پرداخته می‌شود. این نسخه یک نگاه اجمالی به جنگ بین کلون‌ها را ارائه می‌دهد.

اولین نسخه‌ی این مجموعه در سال 1993 عرضه شد و پس شماره‌ی 83 در سال 2006 به پایان رسید. یکی از کامل‌ترین و طولانی‌ترین نسخه‌های این جهان که حجم بی‌شمار درگیری‌های پر جنب و جوش کهکشان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Classic Star Wars

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
کمیک های برتر جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 1997
  • امتیاز : 8.8

جنگ ستارگان، در اوایل سال 1997، در روزنامه‌های تایمز به عنوان Classic Star Wars ظاهر شد. مجموعه گلچینی از داستان‌های کلاسیک شخصیت‌های اصلی جنگ ستارگان که در چندین جلد مختلف منتشر شد.

نگاهی جذاب به اولین اقتباس‌های صنعت کمیک از فیلم‌های افسانه‌ای اولیه که روایتی جذاب از جهان جنگ ستارگان را نشان می‌دهد. همچنین این مجموعه کمیک جزو  کمیک های فارسی جنگ ستارگان هم است که شما هم می‌توانید از خواندن آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

Vader: Dark Visions

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
بهترین کمیک جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 2019
  • امتیاز : 8.6

یکی از برترین کمیک های دارث ویدر که مجموعه‌ای محدود از 5 شماره می‌باشد که در سال 2019 پخش شده است. این پنج شماره از داستان‌های مختلف زندگینامه‌ی شخصیت شرور (بهترین شخصیت های شرور انیمیشن های دیزنی بر اساس IMDB) این جهان به اسم دارث ویدر روایت می‌شود.

Legacy

بهترین کمیک های جنگ ستارگان
بهترین کمیک های جنگ ستارگان
  • سال انتشار : 2013
  • امتیاز : 8.7

سه‌گانه‌ی فیلم‌های جنگ ستارگان دیزنی (بهترین سریال های دیزنی 2022 و 2021) بر اقتباس از روی این کمیک ساخته شده است. یک امیدواری عظیم  انقلابی جدید در صنعت این ژانر که توسط داستان اسکای واکر دنبال می‌شود.

داستان کمیک درباره‌ی دزدان دریایی فضایی است که در نبردی حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) طرفداران را شگفت زده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های جنگ ستارگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین کمیک های جنگ ستارگان از لحاظ نمرات چه کمیکی هستند؟

کمیک Knights of the Old Republic با نمره‌ی 9.7 بهترین کمیک جنگ ستارگان از لحاظ نمره می‌باشد.

محبوب ترین شخصیت‌های جنگ ستارگان چه شخصیت‌هایی هستند؟

دارث ویدر و اوبی وان کنوبی، جزو محبوب ترین شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان می‌باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *