ساخت فصل دوم سریال Ted لغو شد + جزئیات ساخت انیمیشن تد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که ساخت فصل دوم سریال Ted بخاطر دلایل مالی لغو شده و قرار است به جای آن یک سریال انیمیشنی ساخته شود.

سریال لایو-اکشن تد که به‌تازگی با استقبال خوب از طرف مخاطبان و موفقیت قابل توجهی در پلتفرم «پیکاک» روبرو شد، حالا با چالش بزرگ کمبود بودجه مواجه است. هزینه بالای تولید هر قسمت از فصل دوم سریال تد که به طور تقریبی 8 میلیون دلار (حدود 464 میلیارد تومان) برآورد شده، مشکلاتی را برای تولید به وجود آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فصل دوم سریال Ted لغو شد

برخی منابع نزدیک به پروژه گزارش داده‌اند که این هزینه‌های سرسام‌آور باعث شد تا تصمیم‌گیرندگان آینده این مجموعه دچار تردید شوند و حتی احتمال کنسل شدن پروژه به وجود آمد؛ اما به نظر می‌رسد که در نهایت، تصمیم این است که فصل دوم تولید شود. با این وجود، هزینه‌های بالای تولید برای چنین پروژه‌هایی می‌تواند تهدیدی جدی به حساب بیاید و حتی برای پروژه‌های محبوب و موفق مانند سریال تد نیز مشکلات مالی ایجاد کند.

سریال Ted

در همین حال، به نظر می‌رسد که سازندگان سریال تد در حال کار بر یک پروژه جدید نیز هستند. خبرها نشان می‌دهد که یک سریال انیمیشنی از تد در حال ساخت باشد. این حرکت جدید می‌تواند به دنیای تد تنوع بخشیده و مخاطبان جدید کسب کند. سریال انیمیشنی به خاطر هزینه‌های تولید پایین‌تر و قابلیت‌های خلاقانه‌تر در طراحی و اجرا، گزینه‌ای مناسب برای ادامه داستان‌های تد خواهد بود.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد این انیمیشن منتشر نشده و تاریخ اکران آن نیز نامشخص است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Ted چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *