سریال تد برای فصل دوم تمدید شد

سریال تد که اسپین اف فیلم‌های «تد» است، برای فصل دوم در «Peacock» تمدید شد. این خبر پس از موفقیت چشمگیر فصل اول این سریال در پلتفرم «استریمینگ» اعلام گردید.

فصل اول هفت قسمتی «تد» که در ابتدا به عنوان یک سریال رویداد ارائه شد، در ماه ژانویه از «Peacock» به انتشار رسید. این سریال به عنوان پیش درآمدی بر دو فیلم بلند «تد» که در سال‌های 2012 و 2015 اکران شدند، به بررسی دوران نوجوانی «تد» و بهترین دوستش «جان» می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال تد برای فصل دوم تمدید شد

«تد» به پربیننده‌ترین عنوان اصلی «Peacock» تا به امروز تبدیل شده و همچنین برای بیش از دو ماه متوالی پربیننده‌ترین سریال کمدی استریم در ایالات متحده بوده است.

داستان سریال در اوایل دهه 1990 در فرامینگهام، ماساچوست، روایت می‌شود و زندگی «تد» (با صداپیشگی ست مک فارلین) و بهترین دوست 16 ساله‌اش، جان (مکس بورکهلدر) را دنبال می‌کند. شهرت «تد» افول کرده و او اکنون دوباره با «جان» و خانواده‌اش زندگی می‌کند.

سریال تد

علاوه بر «ست مک فارلین» و «مکس بورکهلدر»، سریال کمدی تد بازیگران دیگری از جمله «اسکات گرایمز»، «آلانا اوباخ»، «متی» و «سوزان» و «جورجیا ویگام» را نیز در خود جای داده است. «ایان مک‌کلن» راوی سریال بوده و «پنی جانسون جرالد»، «جک سیور» و «جولیوس شارپ» در نقش‌های تکراری ظاهر می‌شوند.

«ست مک فارلین» خالق و تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و یکی از نویسندگان سریال «تد» است. «پل کوریگان» و «براد والش» نیز در کنار او نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی و برنامه‌نویسی سریال را بر عهده دارند. «اریکا هاگینز»، «آلانا کلیمن»، «جیسون کلارک» و «ایمی کارلسون» نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *