بری کیوگان در فیلم پیکی بلایندرز حضور خواهد داشت

«بری کیوگان» به فیلم پیکی بلایندرز که توسط پلتفرم «نتفلیکس» تولید می‌شود، پیوست و در کنار «کیلیان مورفی» و «ربکا فرگوسن» نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش منابع معتبر «بری کیوگان» نامزد جایزه اسکار به جمع بازیگران فیلم Peaky Blinders که به شدت مورد انتظار است، اضافه شده است. این بازیگر که در فیلم‌های The Banshees of Inisherin و Saltburn نقش‌آفرینی کرده، جدیدترین نام برجسته‌ای است که در کنار «کیلیان مورفی» در این پروژه حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بری کیوگان در فیلم پیکی بلایندرز حضور خواهد داشت

طبق گزارش‌های قبلی، «نتفلیکس» در ماه ژوئن مجوز ساخت فیلم مافیایی پیکی بلایندرز را صادر کرد. «کیلیان مورفی» برنده اسکار برای بازی در فیلم Oppenheimer، بار دیگر به نقش نمادین «تامی شلبی»، رهبر خانواده گانگستری بیرمنگام، بازمی‌گردد.

این فیلم توسط خالق سریال «استیون نایت» نوشته شده و او در کنار «کارین ماندابچ»، «کیلیان مورفی» و «گای هیلی»، تهیه‌کننده این اثر خواهد بود. تهیه‌کنندگان اجرایی شامل «تام هارپر»، «دیوید کاسه»، «جیمی گلازبروک»، «اندرو وارن» و «دیوید میسون» هستند. این فیلم با همکاری «بی‌بی‌سی فیلم» ساخته می‌شود.

جزئیات داستان فیلم نیز هنوز فاش نشده؛ اما «نایت» پیشتر اشاره کرده بود که داستان فیلم در طول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. انتظار می‌رود که تولید این فیلم اواخر امسال آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور بری کیوگان در فیلم پیکی بلایندرز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *